fbpx
More

    Xiaomi Robot Vacuum X10+ & siri Truclean W10 Wet Dry Vacuum dilancar di Malaysia bermula RM2,599

    Xiaomi hari ini mengumumkan keluaran global bagi Xiaomi Robot Vacuum X10+ dan Xiaomi Truclean W10 Wet Dry Vacuum Series.

    Xiaomi Robot Vacuum X10+ bakal hadir di Malaysia mampu mengosongkan tong sampahnya, membersihkan pad mop, mengisi semula tangki air, memastikan kain mopnya sentiasa lembap dan mengeringkan sendiri untuk mengelakkan pengekalan lembapan dan bau apabila mesin tidak digunakan. 

    Mop boleh terangkat sendiri apabila sensor ultrasonik mengesan permaidani sambil mengambil habuk dengan teliti dengan kuasa sedutan 4,000Pa1. Dengan pad mop dwi berputar, ia boleh menghilangkan kotoran lantai yang degil. 

    Ia dikuasakan oleh sistem S-Cross AITM membolehkannya mengelak setiap objek di laluan pembersihan dan laser dwi-baris dan kamera RGB untuk pengesanan sasaran. Navigasi LDS pada alat ini boleh merancang laluan pembersihan yang cekap, tidak kira saiz dan konfigurasi isi rumah. Ia diperakui oleh TÜV Rheinland mengikut piawaian keselamatan siber dan perlindungan privasi mereka, memastikan privasi anda.

    Selain itu, Xiaomi Truclean W10 Wet Dry Vacuum Series terdiri daripada Xiaomi Truclean W10 Ultra Wet Dry Vacuum dan Xiaomi Truclean W10 Pro Wet Dry Vacuum yang mempunyai tiga fungsi iaitu menyedut, mengemop dan membasuh. Ia juga mempunyai fungsi penyesuaian binaan dalam membolehkan peranti melaraskan kuasa pembersihan secara automatik berdasarkan jumlah habuk yang dikenal pasti. 

    Xiaomi Truclean W10 Ultra Wet Dry Vacuum dilengkapi dengan mod pembersihan suhu tinggi 75°C yang boleh memberikan pembersihan yang lebih teliti. Ia juga boleh membersihkan diri, mengisi semula dengan air dan mengeringkan dirinya secara automatik dengan stesen pangkalan pintar semua-dalam-satu.

    Xiaomi Truclean W10 Pro Wet Dry Vacuum pula adalah teman terbaik untuk isi rumah dengan sudut dan tepi yang sukar dicapai. Ia direka khusus untuk ruang yang lebih besar dan mempunyai pemegang boleh laras 90 darjah yang membantu membersihkan bahagian bawah kebanyakan perabot dengan berkesan.

    Berikut merupakan harga dan tawaran yang disediakan:

    ProdukHargaTawaran
    Xiaomi Robot Vacuum X10+RM3,799Xiaomi Smart Air Purifier 4 Compact PERCUMA (bernilai RM 459)
    Xiaomi Truclean W10 Ultra Wet Dry VacuumRM 3,599Xiaomi Smart Air Purifier 4 Compact PERCUMA (bernilai RM 459)
    Xiaomi Truclean W10 Pro Wet DryRM 2,599Xiaomi Smart Air Purifier 4 Compact PERCUMA (bernilai RM 459)

    Kongsi pendapat anda di Facebook kami dan teruskan bersama Rakan Teknologi Utama Malaysia untuk berita teknologi terkini.

     

    Artikel Terkini

    Ulasan HONOR MagicBook X 16 – Berbaloi jika anda peminat skrin besar!

    Dalam pasaran komputer riba segmen pertengahan yang sesak, mungkin sukar untuk mencari peranti yang menawarkan keseimbangan ciri, prestasi dan nilai yang menarik....

    OPPO A60 dilancar di Malaysia: Snapdragon 680, RAM 8GB dan kamera 50MP bermula RM699

    OPPO Malaysia memperkenalkan tambahan baharu kepada telefon pintar siri A iaitu OPPO A60 yang menawarkan reka bentuk premium dan tahan lama yang...

    Kad Visa TNG eWallet tawarkan ‘markup’ 0% untuk transaksi luar negara

    Touch 'n Go eWallet (TNG eWallet) menawarkan pilihan pembayaran rentas sempadan yang lancar untuk pengembara, membolehkan mereka menggunakan sama ada pembayaran QR...

    Acer Chromebook Plus 514 dilancar: Intel Core i3-N305 & skrin FHD 14″ berharga ~RM1,671

    Acer telah melancarkan Acer Chromebook Plus 514, tambahan kepada barisan Chromebook Plus yang menekankan prestasi, mudah alih dan ketahanan. Dengan paparan FHD...

    MSI Claw berikan diskaun RM250 sehingga akhir Mei 2024 dengan pemacu BIOS dan GPU...

    MSI mengumumkan peningkatan ketara dalam prestasi permainan tangannya, Claw dengan pemacu BIOS dan GPU baharu. Claw kini memberikan peningkatan sehingga 150% dalam...

    Artikel Berkaitan

    Ulasan / Featured

    X