fbpx
More

    Kuasai media sosial dengan Redmi Note 10 5G! Dilengkapi cipset 5G untuk penggunaan yang lebih lancar

    Media sosial adalah perkara yang penting dalam kehidupan masyarakat masa kini terutama ketika waktu pandemik ini. Kandungan media sosial bukan sahaja dapat menceriakan hari kita malah dapat membantu untuk menghasilkan duit sampingan. Namun, pengguna perlukan peranti yang berkuasa untuk melayari dan mencipta kandungan media sosial. Kami sarankan Redmi Note 10 5G! Kenapa?

    Peranti mampu milik dengan spesifikasi hebat

    Pertama, Redmi Note 10 5G adalah telefon mampu milik yang hadir dengan skrin besar 6.5 inci LCD FHD+. Jadi, anda dapat melihat kandungan media sosial dengan lebih luas dan butiran yang tinggi. Bukan itu sahaja, ia juga turut menyokong kadar segar semula 90Hz dan cipset Dimensity 700 5G yang memastikan anda melayari media sosial dan bermain game dengan sangat lancar tanpa sebarang sela masa (lag). Yang lebih menarik, peranti ini menyokong jaringan 5G yang bakal memasuki Malaysia tidak lama lagi.

    Kedua, Redmi Note 10 5G juga dilengkapi kamera yang cukup mantap. Pada bahagian belakang, ia menggunakan tiga kamera dengan kamera utama 48MP dan dua kamera 2MP untuk kedalaman dan makro. Pada bahagian hadapan pula ia mempunyai sebuah kamera swafoto 8MP yang dapat menghasilkan kualiti video yang jelas jika anda ingin melakukan siaran langsung (live).

    Ketiga, Redmi Note 10 5G mempunyai bateri 5,000mAh yang menyokong pengecasan pantas 18W. Dengan bateri sebesar ini, anda boleh melayari media sosial berjam-jam atau bermain game dengan rakan anda tanpa henti. Hanya perlu mengecas penuh dan anda dapat menggunakannya sepanjang hari!

    Anda boleh dapatkan Redmi Note 10 5G sekarang di SINI

    Terdapat promosi menarik dari Xiaomi!

    Xiaomi kini sedang melancarkan kempen mid-year online shopping, Shop With Mi, di Malaysia. Mulai hari ini sehingga 11 Julai ini, Shop With Mi akan menampilkan hadiah dan promosi menarik buat pelanggan di Malaysia apabila berbelanja dengan rakan niaga rasmi Xiaomi Malaysia di Lazada.

    Dalam tempoh kempen ini, jika anda membeli telefon pintar Xiaomi dan produk ekosistem mereka di Lazada, anda berpeluang untuk mendapatkan hadiah istimewa seperti tambah nilai Tounch’N’Go bernilai RM2,000,000, hadiah ekslusif percuma dan lebih lagi.

    Kempen membeli-belah atas talian ini juga menampilkan rakan niaga rasmi Xiaomi Malaysia (Ashita Group, Asia Mobile Retail, Avantgarde, Switch Solution, Urban Republic dan Vivid Concept) di mana anda boleh membeli peranti terbaru Xiaomi Redmi Note 10 5G.

    Jadi, adakah anda berminat untuk membeli Redmi Note 10 5G dan ingin mendapat hadiah percuma? Anda boleh melayari kedai rasmi Xiaomi di Lazada sekarang! Sebelum itu, mari kita tengok bagaimana Bedah dan ibunya, Mak Teh kuasai media sosial dengan Redmi Note 10 5G.

     

    Artikel Terkini

    Kerjasama PETRONAS, CelcomDigi bakal transformasi tekno-digital 5G untuk sektor tenaga

    PETRONAS dan CelcomDigi bekerjasama melalui satu Memorandum Persefahaman (MoU) bagi memacu usaha transformasi digital dan kemampanan untuk industri tenaga dengan memanfaatkan kuasa...

    TSMC bakal hasilkan cip dengan proses 1.6nm menjelang 2026

    TSMC mengumumkan proses pembuatan 1.6nm untuk cip dan ia juga termasuk rangkaian penghantaran kuasa yang meningkatkan kecekapan kuasa dan ketumpatan transistor dengan...

    Kejohanan MLBB Infinix GT 20 Pro tawar hadiah sehingga RM10,000, acara bakal diadakan pada...

    Sempena pelancaran Infinix GT 20 Pro pada 2 Mei ini, Infinix Malaysia akan menganjurkan Kejohanan MLBB Infinix GT 20 Pro iaitu sebuah...

    Samsung Galaxy Unpacked kedua dijadualkan pada 10 Julai 2024

    Acara Samsung Galaxy Unpacked yang akan datang dijadualkan pada 10 Julai 2024 di Paris, bertepatan dengan penganjuran City of Love Sukan Olimpik...

    Malaysia negara kedua paling ketagih gajet di Asia pada 2024, luang masa 8 jam...

    Agensi kajian pemasaran antarabangsa Electronics Hub telah menerbitkan senarai untuk negara yang paling banyak menggunakan gajet dalam masa sehari secara purata (average...

    Artikel Berkaitan

    Ulasan / Featured