fbpx
More

    Kerjasama Lenovo dan AMD diteruskan, lancarkan ThinkPad P15v dan ThinkPad P14s

    Pada acara SIGGRAPH 2022 di Vancouver, Lenovo mengumumkan penambahan dua komputer riba baharu dalam barisan produk stesen kerja berkuasa AMD yang diperluas bagi meneruskan pembangunan sistem inovatif.

    ThinkPad P15v dan ThinkPad P14s baharu menawarkan penyelesaian untuk memenuhi keperluan aliran kerja mereka yang sentiasa berkembang. ThinkPad P15v menutup jurang dalam harga dan prestasi antara stesen kerja peringkat permulaan dan kelas atasan yang hadir dengan AMD Ryzen PRO 6000 H-series, ciri keselamatan bersepadu, grafik NVIDIA dan paparan UHD 15.6 inci.

    ThinkPad P14s menampilkan cipset siri U AMD Ryzen PRO 6000 terkini dengan grafik bersepadu Radeon PRO. ThinkPad P14s membolehkan pengguna menjadi kreatif pada bila-bila masa atau di mana-mana sahaja kerana beratnya yang ringan dan mudah dibawa. Semua komputer riba ini telah diuji pada tahap tertinggi untuk melepasi piawaian MIL-SPEC1.

    Lenovo juga akan mempamerkan ThinkStation P620 yang mula-mula muncul pada tahun 2020 dan kekal sebagai satu-satunya desktop berkuasa AMD Ryzen Threadripper PRO. Digunakan oleh studio terkemuka DreamWorks Animation, ThinkStation P620 direka untuk menjadi stesen kerja yang paling serba boleh dalam pasaran.

    Ia termasuk sokongan sehingga dua kad grafik NVIDIA RTX A6000 atau empat RTX A4000, enam slot pengembangan PCIe Gen 4 dan casis 33L. Semua peranti ini diperakui ISV untuk memberikan ketenangan apabila menangani aliran kerja yang mencabar dan menawarkan lebih banyak pilihan untuk memberi perkhidmatan yang lebih baik kepada pelanggan Lenovo.

    Untuk melihat produk Lenovo seperti ThinkStation P620, ThinkStation P358, ThinkPad P15v, ThinkPad P14s dan ThinkPad P16s dengan lebih lanjut, anda boleh layari laman rasmi Lenovo. Kongsi pendapat anda di Facebook kami dan nantikan berita seterusnya bersama Rakan Teknologi Utama Malaysia. 

     

    Artikel Terkini

    HONOR Pad 9 5G dilancar di Malaysia: Tablet 12.1 inci dengan skrin 2.5K bermula...

    HONOR Malaysia telah melancarkan tabletnya yang terbaru iaitu HONOR Pad 9 5G. Sebagai tablet kelas pertengahan, ia dilengkapi skrin berukuran 12.1 inci...

    HONOR MagicBook X 16 2024 rasmi di Malaysia dengan Intel i5-12450H, skrin 16″ berharga...

    Selain telefon pintar dan tablet, komputer riba HONOR MagicBook X 16 2024 juga dilancarkan untuk pasaran Malaysia. Ia dilengkapi dengan pemproses Intel...

    Shopee lancarkan program Jaminan Tepat Masa untuk penghantaran barang bermula 6 Mei ini

    Shopee akan melancarkan inisiatif terbaharunya, program Jaminan Tepat Masa yang bertujuan untuk mengurangkan kebimbangan mengenai kebolehpercayaan penghantaran untuk pembeli dalam talian.

    Nothing Ear dan Ear (a) dilancar di Malaysia: Fon telinga wayarles lutsinar bermula RM479

    Nothing Malaysia telah memperkenalkan dua fon telinga wayarles baharu iaitu Nothing Ear dan Nothing Ear (a). Syarikat teknologi yang berpusat di London,...

    HONOR X7b 5G dilancar di Malaysia: Dimensity 6020, bateri 6,000mAh & kamera 108MP berharga...

    Memperkenalkan HONOR X7b 5G, telefon pintar yang berkuasa yang mentakrifkan semula prestasi mudah alih dan fotografi. Ia dilengkapi dengan RAM 16GB dan...

    Artikel Berkaitan

    Ulasan / Featured

    X