fbpx
More

    Siri iQOO 11 bakal dilancar di Malaysia: Tampilkan paparan rata dan tri-kamera dengan ISP vivo V2

    Kehadiran siri iQOO 11 amat dinanti-nantikan oleh rakyat China dan Malaysia seperti yang ditulis dalam artikel sebelum ini. Siri iQOO 11 akan dilancarkan pada 2 Disember 2022, 2.30 petang dan sementara itu, beberapa butiran telah didedahkan. 

    Telefon pintar siri ini akan menampilkan paparan rata dan unit tri-kamera dengan ISP vivo V2 di bahagian belakang. Ia membawa edisi warna yang diilhamkan oleh BMW M Motorsport di mana bahagian belakangnya berwarna putih dengan jalur tiga warna di atasnya.

    Laporan telah mendedahkan bahawa iQOO 11 akan mempunyai paparan AMOLED 6.78 inci yang menawarkan resolusi 3200 x 1440 piksel, kadar penyegaran semula 144Hz, kadar pensampelan sentuhan 300Hz dan cip paparan bebas. Ia akan menampilkan kamera hadapan 16MP, tri-kamera yang terdiri daripada kamera utama 50MP, lensa ultra lebar 13MP dan makro 8MP.

    iQOO 11 Pro berkemungkinan menggunakan reka bentuk belakang yang serupa dan dilengkapi dengan paparan sisi melengkung di bahagian hadapan. Berikut adalah video promosi untuk siri iQOO 11 yang akan datang.

    Menggunakan cipset Snapdragon 8 Gen 2 membawa RAM LPDDR5x, storan UFS 4.0 dan bateri 5,000mAh dengan sokongan pengecasan pantas 120W. Peranti akan menggunakan OriginOS 3 berdasarkan Android 13. Spesifikasi lain seperti NFC dan pengimbas cap jari dalam skrin.

    Namun, masih tiada butiran rasmi mengenai iQOO 11 Pro. Walau bagaimanapun, ia dijangka hadir dengan paparan sisi melengkung, cipset Snapdragon 8 Gen 2, kamera yang lebih baik dan bateri 4,700mAh dengan pengecasan pantas 200W.

    Kongsi pendapat anda di Facebook kami dan teruskan bersama Rakan Teknologi Utama Malaysia untuk berita teknologi terkini. 

    Sumber: Gizmochina

     

    Artikel Terkini

    Shopee lancarkan program Jaminan Tepat Masa untuk penghantaran barang bermula 6 Mei ini

    Shopee akan melancarkan inisiatif terbaharunya, program Jaminan Tepat Masa yang bertujuan untuk mengurangkan kebimbangan mengenai kebolehpercayaan penghantaran untuk pembeli dalam talian.

    Nothing Ear dan Ear (a) dilancar di Malaysia: Fon telinga wayarles lutsinar bermula RM479

    Nothing Malaysia telah memperkenalkan dua fon telinga wayarles baharu iaitu Nothing Ear dan Nothing Ear (a). Syarikat teknologi yang berpusat di London,...

    HONOR X7b 5G dilancar di Malaysia: Dimensity 6020, bateri 6,000mAh & kamera 108MP berharga...

    Memperkenalkan HONOR X7b 5G, telefon pintar yang berkuasa yang mentakrifkan semula prestasi mudah alih dan fotografi. Ia dilengkapi dengan RAM 16GB dan...

    nubia Neo 2 5G dilancar di Malaysia: Tampilkan ‘Dual Gaming Shoulder Triggers’ berharga RM999

    Siri nubia Neo melancarkan peranti andalan terbaharunya, nubia Neo 2 5G yang dicipta untuk memenuhi keperluan pemain kasual dan peminat dengan mengutamakan...

    TIME naik taraf Pakej MyKabel 100Mbps kepada 200Mbps, harga kekal pada RM69/bulan

    Awal bulan ini, TIME memberikan peningkatan Speed Boost secara percuma kepada beberapa pelanggan yang layak. Kini, terdapat satu lagi peningkatan baru dan...

    Artikel Berkaitan

    Ulasan / Featured

    X