fbpx
More

    realme Buds Air 5 Pro dan realme Watch 3 Pro dilancar di Malaysia, bermula RM399

    Selain melancarkan siri telefon pintar realme 11 Pro, pada hari ini realme Malaysia turut melancarkan beberapa peranti aksesori iaitu fon telinga wayarles realme Buds Air 5 Pro dan jam tangan pintar realme Watch 3 Pro.

    realme Buds Air 5 Pro dilengkapi protokol audio LDAC HD, pemacu bass 11mm untuk menjana audio yang jelas dan pembatalan hingar (noise cancellation) yang bagus untuk harganya, dengan tahap pembatalan sehingga 50dB dan berkesan sehingga 99.6%.

    Ia juga menawarkan mod 40ms Super Low Latency untuk para gamers yang mengutamakan audio dengan tindak balas cepat. realme mengatakan fon telinga ini boleh berfungsi dalam jarak sehingga 10 meter dan menawarkan pengalaman audio 360 darjah untuk pendengaran yang lebih mengasyikkan.

    realme Buds Air 5 Pro ditawarkan dalam warna Sunrise Beige dan Astral Black, dan akan dijual pada harga RM399. Ia boleh dibeli dari Shopee, Lazada dan TikTok.

    Sementara itu, realme Watch 3 Pro pula dilengkapi skrin AMOLED berukuran 1.78 inci yang agak besar untuk seutas jam tangan pintar. Ia boleh memaparkan notifikasi, penjejakan senaman dan akses kepada banyak aplikasi dengan mudah.

    Ia dilengkapi cip dual-mode Bluetooth untuk panggilan telefon yang lebih jelas dan penggunaan bateri yang rendah. Sewaktu bersenam, ia dilengkapi penjejakan GPS yang tepat untuk menjejak jarak dan kelajuan senaman oleh pengguna.

    realme berkata jam tangan ini menawarkan sokongan untuk 110 sukan seperti berjalan kaki, berlari, berbasikal dan banyak lagi sukan popular. Baterinya pula boleh bertahan sehingga 10 hari.

    realme Watch 3 Pro akan dijual dalam pasaran Malaysia pada harga RM429 dan boleh dibeli dari Shopee, Lazada dan TikTok.

    Beritahu kami di Facebook jika anda berminat dengan mana-mana produk di atas dan teruskan bersama Rakan Teknologi Utama Malaysia untuk berita teknologi terkini.

     

    Artikel Terkini

    Redmi Note 13R dilancar: SD 4 Gen 2 dan skrin 120Hz bermula ~RM907

    Selepas mengeluarkan Redmi Note 13R Pro tahun lepas, anak syarikat Xiaomi kini melancarkan varian standard peranti tersebut iaitu Redmi Note 13R di...

    Samsung sindir iklan Apple iPad Pro 2024 dengan video “Uncrush”

    Apple telah melancarkan iPad Pro 2024 baharunya dengan cip M4. Walau bagaimanapun, kemunculannya telah mencipta kontroversi dengan iklan Crush!. Iklan itu mungkin...

    Samsung Galaxy Z Fold6 muncul dalam Geekbench dengan Snapdragon 8 Gen 3, RAM 12GB

    Peranti boleh lipat Samsung Galaxy generasi seterusnya akan dikeluarkan pada 10 Julai dan kini, salah satu telefon pintar dalam barisan tersebut telah...

    Twitter secara rasmi telah tamat, beralih kepada domain X.com

    Landskap media sosial telah mengalami perubahan ketara dengan peralihan lengkap Twitter kepada X. Ini berikutan langkah besar yang dimulakan oleh pengambilalihan Elon...

    Anthony Loke: Tiada rancangan untuk mewajibkan pemasangan “dashcam”

    Baru-baru ini, Menteri Pengangkutan Anthony Loke berkata bahawa tiada rancangan untuk mewajibkan pemasangan dashcam (kamera papan pemuka) di semua kenderaan di negara...

    Artikel Berkaitan

    Ulasan / Featured

    X