fbpx
More

    Xiaomi lancarkan siri Xiaomi TV A dan TV A Pro di Malaysia bermula RM1,199

    Xiaomi Malaysia sedang memperkenalkan perkembangan teknologi terkini dalam ruang kehidupan pintar dari 7 hingga 10 September di Sunway Pyramid, Petaling Jaya. Pengunjung boleh meneroka pelbagai zon yang menunjukkan persekitaran kehidupan sebenar dengan mengalami pelbagai produk AIoT Xiaomi.

    Acara ini merupakan pelancaran Xiaomi TV A Series dan Xiaomi TV A Pro Series yang boleh didapati di Xiaomi Authorized Stores dan dalam talian di kedai rasmi Xiaomi di Lazadabermula dari RM1,199. Dalam pada itu, acara ini menampilkan turut produk Xiaomi termasuk Xiaomi Pad 6 baru, penyedut vakum, penapis udara, kamera keselamatan, alatan pakaian dan banyak lagi.

    Ekosistem Xiaomi meningkatkan kualiti hidup pengguna melalui sambungan dan kawalan yang lancar melalui telefon pintar atau tablet. Pelngunjung boleh meneroka produk dalam pelbagai kategori seperti TWS & alatan pakaian, alatan dapur, penjagaan peribadi, kamera pintar & keselamatan, pembersihan pintar dan alatan alam sekitar.

    Xiaomi juga telah melancarkan rangkaian televisyen pintar baharunya iaitu Xiaomi TV A Series dan Xiaomi TV A Pro Series yang berfungsi sebagai pusat kawalan rumah pintar dan menyediakan pengalaman hiburan yang lebih baik.

    Siri Xiaomi TV A menawarkan reka bentuk premium tanpa bingkai logam, paparan hingga 4K, Dolby Audio, DTS-HD, DTS Virtual:X2, Bluetooth 5.0, Google TV, Hey Google, Chromecast terbina dalam dan akses ke Play Store untuk kandungan.

    Siri Xiaomi TV A Pro pula menampilkan reka bentuk tunggal dengan rangka logam premium, paparan 4K UHD dengan kadar segar semula 60Hz untuk pengalaman tontonan yang mengasyikkan. Siri ini juga dilengkapi dengan audio Dolby, DTS-X, DTS Virtual:X1 dan pembesar suara 24W. Ia juga menyokong Google TV dan Google Assistant.

    Harga dan ketersediaan termasuk:

    • Siri Xiaomi TV A Pro dalam tiga saiz: 43 inci, 55 inci, dan 65 inci, bermula dari RM 1,399.
    • Siri Xiaomi TV A dalam dua saiz: 43 inci dan 55 inci, bermula dari RM 1,199. Xiaomi TV A 32 akan disediakan kemudian.

    Tawaran eksklusif istimewa untuk Siri Xiaomi TV A Pro dan Xiaomi TV A boleh dinikmati untuk jangka masa terhad. Pada 9 September, pembeli boleh menikmati penjimatan istimewa semasa Jualan Terbuka dan 100 pelanggan pertama yang membeli Siri Xiaomi TV A Pro di Xiaomi Smart Living Showcase di Sunway Pyramid akan menerima hadiah percuma sambil berpeluang untuk menyertai cabutan bertuah dengan hadiah eksklusif bernilai RM 11,997.

    Bagi mereka yang memerlukan tontonan dengan skrin besar, anda mungkin boleh mempertimbangkan siri Xiaomi TV A Pro dan Xiaomi TV A. Kongsi pendapat anda di Facebook kami dan teruskan bersama Rakan Teknologi Utama Malaysia untuk berita teknologi terkini.

     

    Artikel Terkini

    Samsung sindir iklan Apple iPad Pro 2024 dengan video “Uncrush”

    Apple telah melancarkan iPad Pro 2024 baharunya dengan cip M4. Walau bagaimanapun, kemunculannya telah mencipta kontroversi dengan iklan Crush!. Iklan itu mungkin...

    Samsung Galaxy Z Fold6 muncul dalam Geekbench dengan Snapdragon 8 Gen 3, RAM 12GB

    Peranti boleh lipat Samsung Galaxy generasi seterusnya akan dikeluarkan pada 10 Julai dan kini, salah satu telefon pintar dalam barisan tersebut telah...

    Twitter secara rasmi telah tamat, beralih kepada domain X.com

    Landskap media sosial telah mengalami perubahan ketara dengan peralihan lengkap Twitter kepada X. Ini berikutan langkah besar yang dimulakan oleh pengambilalihan Elon...

    Anthony Loke: Tiada rancangan untuk mewajibkan pemasangan “dashcam”

    Baru-baru ini, Menteri Pengangkutan Anthony Loke berkata bahawa tiada rancangan untuk mewajibkan pemasangan dashcam (kamera papan pemuka) di semua kenderaan di negara...

    Pameran HUAWEI XMAGE Malaysia “A Heartwarming World” kini di Malaysia

    HUAWEI dengan bangga mengumumkan pelancaran Pameran HUAWEI XMAGE Malaysia bertema "A Heartwarming World – 12 Years of HUAWEI Photography" di Pavilion Sentul...

    Artikel Berkaitan

    Ulasan / Featured

    X