fbpx
More

    TikTok Shop sokong pertumbuhan ekonomi tawarkan 100x subsidi untuk penjual dan pencipta kandungan

    TikTok Shop meningkatkan komitmennya untuk menyokong penjual, jenama dan pencipta dengan menawarkan 100 kali lebih subsidi. Pengumuman ini dibuat semasa sidang kemuncak sulungnya di Kuala Lumpur, meraikan dan memperkasakan mereka yang menyumbang kepada ekosistem e-dagang TikTok Shop.

    Untuk menarik lebih ramai usahawan menyertai platform, TikTok Shop menyediakan sokongan pemasaran dan promosi untuk penjual pada penggal keempat 2023 termasuk:

    • Tab Kedai: Dari Oktober hingga Disember 2023, TikTok Shop menawarkan subsidi produk dan subsidi komisen 0% untuk pembelian lengkap yang dibuat melalui Tab Kedai.
    • Dasar LANGSUNG (LIVE): Penjual yang menjalankan sesi jualan langsung akan menerima baucar untuk diedarkan kepada pelanggan mereka, menggalakkan lebih banyak sesi langsung untuk mempromosikan produk.
    • Program Kempen: Sepanjang tahun, TikTok Shop akan menjalankan pelbagai kempen yang menawarkan baucar, subsidi produk dan peningkatan trafik untuk penjual dan jenama.
    • Sidang kemuncak itu termasuk sesi panel membincangkan perubahan dalam tingkah laku pembeli, penggunaan media dan strategi untuk memanfaatkan trend Shoppertainment.

    Anugerah Ikon Inspirasi telah dimenangi oleh Khairul Aming, yang berkongsi kisah kejayaannya dengan jenama Sambal Nyet dan bagaimana TikTok Shop membantu beliau berinteraksi dengan penonton dengan berkesan.

    Untuk maklumat lanjut tentang TikTok Shop, atau untuk mengetahui cara menjadi penjual, lawati Pusat Penjual TikTok Shop di sini. Kongsi pendapat anda di Facebook kami dan teruskan bersama Rakan Teknologi Utama Malaysia untuk berita teknologi terkini.

     

    Artikel Terkini

    Pengguna Android dan iOS boleh akses ChatGPT tanpa akaun selepas muat turun

    ChatGPT, bot sembang daripada OpenAI telah mengubah dengan ketara cara orang mencari dan melihat enjin carian dengan menyediakan pembantu digital di hujung...

    JPJ beri amaran sewa kenderaan kepada warga asing tanpa lesen

    Jabatan Pengangkutan Jalan (JPJ) akan melancarkan operasi untuk mengenal pasti syarikat dan individu yang menyewakan kenderaan kepada warga asing tanpa lesen memandu...

    vivo Y100 5G dalam warna oren akan dilancar untuk pasaran Malaysia

    vivo Malaysia telah memperkenalkan telefon pintar kelas pertengahan vivo Y100 5G pada bulan Februari lalu yang ditawarkan dalam pilihan warna ungu dan...

    PROTON ingin anda teka nama EV pertama mereka untuk peluang menangi RM5,000

    Syarikat automotif tempatan PROTON kini sedang menganjurkan satu pertandingan menarik di mana anda boleh teka dan menyahkod nama untuk model kenderaan elektrik...

    Ulike Air10 dilancar di Malaysia: Peranti IPL singkirkan bulu berharga RM1,699

    Ulike memperkenalkan peranti Intense Pulsed Light (IPL) pertama mereka, Ulike Air10 yang dilengkapi dengan fungsi dwi lampu dan mod SHR yang diinspirasikan...

    Artikel Berkaitan

    Ulasan / Featured

    X