fbpx
More

    Redmi Buds 5 dan Buds 5 Pro turut rasmi di Malaysia, harga bermula RM199

    Selain melancarkan siri Redmi Note 13 dan Redmi Watch 4, Xiaomi Malaysia hari ini turut mengeluarkan beberapa aksesori termasuk Redmi Buds 5 dan Redmi Buds 5 Pro.

    Bermula dengan Buds 5, ia direka untuk memberikan pengalaman audio yang dipertingkatkan termasuk pembatalan hingar aktif (ANC) sehingga 46dB dengan tiga mod yang meliputi pelbagai bunyi latar belakang dan 3 mod ketelusan.

    Buds 5 menyokong sehingga 10 jam masa bermain mendengar dan sehingga 40 jam penggunaan apabila digunakan bersama kotak pengecasan. Buds 5 tersedia dalam 3 warna iaitu Hitam, Putih dan Biru Langit. Kotak pengecasan hadir dengan bahagian luar matte dan dalaman berkilat dengan reka bentuk jalur cahaya yang menarik.

    Bagi Buds 5 Pro, ia menawarkan pengalaman mendengar yang lebih menarik dengan bunyi imersif terbina dalam dan mod baharu untuk audio sebenar. Fon telinga juga menyokong LDAC, codec Bluetooth terkemuka untuk sambungan fon telinga wayarles.

    Dengan ANC sehingga 52dB, Buds 5 Pro menawarkan pilihan 3 mod ANC, mod penyesuaian AI dan tiga mod ketelusan tambahan yang membantu pengguna bertukar secara bijak antara mod untuk pengalaman mendengar yang lebih selesa dalam pelbagai senario.

    Pengguna juga boleh memperibadikan pengalaman audio mereka dengan lima profil EQ yang berbeza. Buds 5 Pro menyokong sehingga 10 jam mendengar berterusan dan sehingga 38 jam penggunaan berterusan apabila digunakan bersama kotak pengecasan. Ia tersedia dalam warna Midnight Black, Moonlight White dan Aurora Purple.

    Kedua-dua fon telinga menyokong penggunaan aplikasi Xiaomi Earbuds yang serasi dengan pelbagai jenama telefon pintar. Buds 5 Pro berharga RM299 manakala Buds 5 berharga RM199. Dari 16 Januari hingga 2 Februari 2024, anda boleh membelinya dengan harga promosi awal iaitu Buds 5 Pro pada harga RM269 dan Buds 5 pada harga RM149.

    Beritahu kami di Facebook jika anda berminat dengannya dan teruskan bersama Rakan Teknologi Utama Malaysia untuk berita teknologi terkini.

     

    Artikel Terkini

    Redmi Note 13R dilancar: SD 4 Gen 2 dan skrin 120Hz bermula ~RM907

    Selepas mengeluarkan Redmi Note 13R Pro tahun lepas, anak syarikat Xiaomi kini melancarkan varian standard peranti tersebut iaitu Redmi Note 13R di...

    Samsung sindir iklan Apple iPad Pro 2024 dengan video “Uncrush”

    Apple telah melancarkan iPad Pro 2024 baharunya dengan cip M4. Walau bagaimanapun, kemunculannya telah mencipta kontroversi dengan iklan Crush!. Iklan itu mungkin...

    Samsung Galaxy Z Fold6 muncul dalam Geekbench dengan Snapdragon 8 Gen 3, RAM 12GB

    Peranti boleh lipat Samsung Galaxy generasi seterusnya akan dikeluarkan pada 10 Julai dan kini, salah satu telefon pintar dalam barisan tersebut telah...

    Twitter secara rasmi telah tamat, beralih kepada domain X.com

    Landskap media sosial telah mengalami perubahan ketara dengan peralihan lengkap Twitter kepada X. Ini berikutan langkah besar yang dimulakan oleh pengambilalihan Elon...

    Anthony Loke: Tiada rancangan untuk mewajibkan pemasangan “dashcam”

    Baru-baru ini, Menteri Pengangkutan Anthony Loke berkata bahawa tiada rancangan untuk mewajibkan pemasangan dashcam (kamera papan pemuka) di semua kenderaan di negara...

    Artikel Berkaitan

    Ulasan / Featured

    X