fbpx
More

    Acer Chromebook Plus 514 dilancar: Intel Core i3-N305 & skrin FHD 14″ berharga ~RM1,671

    Acer telah melancarkan Acer Chromebook Plus 514, tambahan kepada barisan Chromebook Plus yang menekankan prestasi, mudah alih dan ketahanan. Dengan paparan FHD 14 inci dan dikuasakan oleh pemproses Intel Core i3-N305 yang dipasangkan dengan RAM LPDDR5 8GB , Chromebook Plus 514 menjanjikan produktiviti yang dipertingkatkan dan berbilang tugas yang lancar untuk memenuhi pelbagai keperluan pengguna.

    Chromebook Plus 514 menawarkan paparan IPS yang bertenaga dengan kecerahan 300 nit dan sudut tontonan yang luas, menjadikannya sesuai untuk tugasan daripada penstriman video kepada reka bentuk grafik dan penyuntingan foto. Reka bentuk grafik berkuasa AI dan alatan penyuntingan foto termasuk Magic Eraser dalam Google Photo dan Adobe Photoshop yang dikuasakan oleh AI generatif Adobe Firefly untuk menawarkan pengguna kelebihan kreatif.

    Peranti ini juga hadir dalam model sentuh dan bukan sentuh dengan salutan anti-silau untuk penggunaan dalam pelbagai keadaan pencahayaan. Selain itu, peranti ini direka bentuk untuk mudah alih dan tahan lama, memenuhi piawaian MIL-STD 810H A.S. untuk daya tahan terhadap haus dan lusuh harian.

    Dilengkapi dengan Wi-Fi 6E yang pantas dan boleh dipercayai serta alatan persidangan lanjutan, Chromebook Plus 514 memastikan sambungan dan komunikasi yang lancar. Peranti ini juga mempunyai kamera web 1080p dengan Pengurangan Bunyi Sementara untuk panggilan video yang jelas, peningkatan dikuasakan AI untuk kualiti imej yang lebih baik dan ciri privasi seperti pengatup fizikal untuk kamera web dan pilihan redam mikrofon.

    Bagi pengguna yang memerlukan storan yang mencukupi, konfigurasi Chromebook Plus 514 menawarkan sehingga 512GB ruang storan dengan fungsi Penyegerakan Fail memastikan akses kepada Google Docs, Sheets dan Google Slide dalam talian dan luar talian. Komitmen Acer terhadap kemampanan dicerminkan dalam Chromebook Plus 514 dengan bahan mesra alam seperti pad sentuh OceanGlass yang diperbuat daripada sisa plastik terikat lautan.

    Peranti ini juga menyokong misi Earthion Acer yang menawarkan pendaftaran EPEAT dan pensijilan Energy Star. Ia turut menyediakan Peningkatan Pendidikan Chrome untuk pengurusan peranti yang lancar di sekolah dan Peningkatan Perusahaan Chrome untuk pengguna perniagaan, Acer Chromebook Plus 514 memenuhi keperluan pelbagai kumpulan pengguna, menawarkan produktiviti, ketersambungan dan ciri keselamatan yang dipertingkatkan.

    Harga untuk Chromebook Plus 514 bermula pada USD 399.99 (~RM1,671) di di Eropah, Timur Tengah dan Afrika (EMEA). Untuk ketahui lebih lanjut tentang ketersediaan, spesifikasi produk dan harga dalam pasaran tertentu, anda boleh hubungi Pejabat Acer terdekat melalui www.acer.com.

    Kongsi pendapat anda di Facebook kami dan teruskan bersama Rakan Teknologi Utama Malaysia untuk berita teknologi terkini.

     

    Artikel Terkini

    Harga vivo V30 5G turun secara tetap, kini bermula RM1,899

    vivo Malaysia telah mengumumkan penurunan harga pasaran untuk telefon pintar kelas pertengahan vivo V30 5G yang asalnya dilancar pada bulan Mac lalu.

    Pengguna Android dan iOS boleh akses ChatGPT tanpa akaun selepas muat turun

    ChatGPT, bot sembang daripada OpenAI telah mengubah dengan ketara cara orang mencari dan melihat enjin carian dengan menyediakan pembantu digital di hujung...

    JPJ beri amaran sewa kenderaan kepada warga asing tanpa lesen

    Jabatan Pengangkutan Jalan (JPJ) akan melancarkan operasi untuk mengenal pasti syarikat dan individu yang menyewakan kenderaan kepada warga asing tanpa lesen memandu...

    vivo Y100 5G dalam warna oren akan dilancar untuk pasaran Malaysia

    vivo Malaysia telah memperkenalkan telefon pintar kelas pertengahan vivo Y100 5G pada bulan Februari lalu yang ditawarkan dalam pilihan warna ungu dan...

    PROTON ingin anda teka nama EV pertama mereka untuk peluang menangi RM5,000

    Syarikat automotif tempatan PROTON kini sedang menganjurkan satu pertandingan menarik di mana anda boleh teka dan menyahkod nama untuk model kenderaan elektrik...

    Artikel Berkaitan

    Ulasan / Featured

    X