fbpx
More

    Acer Day 2023: Aktiviti, promosi, diskaun dan hadiah bernilai sehingga RM600,000

    Mulai esok (3 Ogos 2023), Hari Acer tahunan kembali dengan barisan aktiviti dan promosi menarik untuk pelanggan bertemakan #AceYourWorld. Acer Day bermula dengan Shopee Super Brand Day pada 3 Ogos 2023 secara langsung menjalankan jualan kilat dan promosi dengan hadiah bernilai lebih RM9,000.

    Hadiah percuma termasuk komputer riba Swift Edge yang akan diberikan bermula pada pukul 1 petang dan Acerpure Shopee Live yang bermula pada pukul 3 petang. Pelanggan juga boleh mendapat potongan sehingga RM1,430 dan baucar tambahan sehingga RM250 di kedai terpilih yang diperakui Acer dan kedai rasmi Acerpure.

    Kemudian, sepanjang bulan Ogos, Acer Malaysia akan mengadakan karnival Hari Acer di kedai-kedai Acer Concept terpilih pada hujung sebanyak empat kali. Pelanggan yang membeli produk semasa karnival akan dapat memutar roda untuk berpeluang memenangi rebat tunai berdasarkan pembelian mereka dengan jumlah hadiah berjumlah RM230,000.

    Selain itu, jualan kilat pada hari Sabtu jam 2 petang hingga 6 petang di kedai-kedai Acer Concept terpilih akan menawarkan lebih daripada 90% diskaun untuk komputer riba, desktop, monitor, pembersih udara dan persisian terpilih.

    Mulai 3 Ogos hingga 30 September 2023 di kedai runcit Acer terpilih di Malaysia, kedua-dua varian Acer Swift Go 14 Edisi Khas akan dijual dengan diskaun RM300, siri Predator Helios Neo 16 pada harga diskaun sehingga RM400 manakala varian baharu Helios Neo 16 berharga RM5,699. Acer Swift Go 14 Edisi Khas juga boleh didapati dalam dua varian iaitu model Core i7 dan Core i5 yang masing-masing berharga RM4,599 dan RM3,899. Pembelian ini hadir dengan lesen Microsoft Office Home and Student 2021 dan waranti 2 tahun.

    Akhir sekali, pelanggan yang membeli produk terpilih dalam talian atau luar talian di semua kedai Acer Concept dan kedai Acer terpilih dari 3 Ogos hingga 30 September 2023 akan dapat menebus kredit eWallet dan menyertai cabutan bertuah.

    • Tebus kredit Touch ‘n Go eWallet bernilai sehingga RM250 melalui www.a-redemption.com.
    • Sertai hadiah bulanan dengan kumpulan hadiah bernilai sehingga RM100,000. Hadiah termasuk Nitro 5, kerusi gaming Predator, meja boleh laras ketinggian, Bagasi Acer Melbourne serta aksesori Predator dan Nitro.
    • Pelanggan yang membeli komputer riba atau desktop gaming Predator dan Nitro terpilih pada bulan Ogos akan mendapat peluang tambahan untuk memenangi sepasang tiket ke Sydney untuk Intel Extreme Masters (IEM) bernilai USD 2000 setiap satu (~RM9K).

    Ketahui lebih lanjut mengenai promosi ini di laman web rasmi Acer. Kongsi pendapat anda di Facebook kami dan teruskan bersama Rakan Teknologi Utama Malaysia untuk berita teknologi terkini.

     

    Artikel Terkini

    Ulasan HONOR X7b 5G – ‘Entry level’ tapi macam ‘mid-range’?

    HONOR X7b versi 5G telahpun dilancarkan pada 22 April 2024 di pasaran Malaysia dengan harga RM899 memberikan spesifikasi tersendiri dan membawa storan...

    Kerjasama PETRONAS, CelcomDigi bakal transformasi tekno-digital 5G untuk sektor tenaga

    PETRONAS dan CelcomDigi bekerjasama melalui satu Memorandum Persefahaman (MoU) bagi memacu usaha transformasi digital dan kemampanan untuk industri tenaga dengan memanfaatkan kuasa...

    TSMC bakal hasilkan cip dengan proses 1.6nm menjelang 2026

    TSMC mengumumkan proses pembuatan 1.6nm untuk cip dan ia juga termasuk rangkaian penghantaran kuasa yang meningkatkan kecekapan kuasa dan ketumpatan transistor dengan...

    Kejohanan MLBB Infinix GT 20 Pro tawar hadiah sehingga RM10,000, acara bakal diadakan pada...

    Sempena pelancaran Infinix GT 20 Pro pada 2 Mei ini, Infinix Malaysia akan menganjurkan Kejohanan MLBB Infinix GT 20 Pro iaitu sebuah...

    Samsung Galaxy Unpacked kedua dijadualkan pada 10 Julai 2024

    Acara Samsung Galaxy Unpacked yang akan datang dijadualkan pada 10 Julai 2024 di Paris, bertepatan dengan penganjuran City of Love Sukan Olimpik...

    Artikel Berkaitan

    Ulasan / Featured

    X