fbpx
More

    Acer Malaysia lancarkan desktop, monitor dwi-paparan dan projektor bermula RM1,699

    Acer Malaysia hari ini melancarkan barisan komputer desktop, monitor dwi-paparan mudah alih dan sebuah projektor yang direka untuk meningkatkan kelancaran alir kerja untuk daya pengeluaran dan mempertingkatkan pengalaman multimedia untuk golongan profesional dan pelbagai perniagaan.

    Acer Veriton S2720G and X2720G dikuasakan oleh cip pemproses Intel Core generasi ke-14 yang terkini dan kedua-dua komputer desktop datang dengan memori RAM 8GB dan penyimpanan SSD 512GB.

    Veriton X2720G padat dengan Intel Core i3 dan Intel Core i5 masing-masing dijual dengan harga RM2,899 dan RM3,289 manakala Acer Veriton S2720G bentuk ‘mid-tower’ dengan Intel Core i5 dijual dengan harga RM3,399.

    Monitor Dwi-Paparan Mudah Alih Acer PD163Q pula adalah sebuah monitor boleh lipat dwi-paparan lengkap dengan palam mini HDMI dan Type-C. Dengan panel IPS FHD, Acer PD163Q menyediakan sudut pandangan yang luas sebanyak 170 darjah dan memaparkan warna yang cerah.

    Teknologi Acer VisionCare menggabungkan beberapa ciri-ciri yang menimbangkan penggunaan berpanjangan oleh para pengguna berat. Monitor dwi-paparan mudah alih Acer PD163Q tersedia harga RM1,699.

    Projektor Acer X1527Ki mempunyai kebolehan penayangan sehingga 5200 ANSI lumens untuk menyediakan gambar yang jelas walau di dalam persekitaran yang terang. Dengan nisbah lontaran 1.48-1.62, ia boleh memaparkan gambar sebesar 60 inci dari hanya 2 meter.

    Projektor FHD Acer X152Ki menawarkan pelbagai pilihan penempatan, membolehkan para-pengguna menikmati media di paparan besar walau di ruang yang kecil tanpa penjejasan terhadap kualiti dan kejelasan gambar.

    ColorBoost3D™ memastikan warna yang seakan hidup, Acer LumiSense™ membolehkan penyelarasan keterangan dan ketepuan warna yang senang serta ColorSafe II membantu penyelarasan halus tahap RGB dinamik untuk mencegah pereputan warna.

    Tersedia dengan segera di eKedai Acer, kedai rasmi Acer di dalam Shopee dan Lazada dan penjual rasmi Acer di seluruh negara, projektor Acer X1527Ki dijual dengan harga RM2,799. Beritahu kami di Facebook jika anda berminat dengannya dan teruskan bersama Rakan Teknologi Utama Malaysia untuk berita teknologi terkini.

     

    Artikel Terkini

    Acer Malaysia lancarkan desktop, monitor dwi-paparan dan projektor bermula RM1,699

    Acer Malaysia hari ini melancarkan barisan komputer desktop, monitor dwi-paparan mudah alih dan sebuah projektor yang direka untuk meningkatkan kelancaran alir kerja...

    HONOR Pad 9 5G dilancar di Malaysia: Tablet 12.1 inci dengan skrin 2.5K bermula...

    HONOR Malaysia telah melancarkan tabletnya yang terbaru iaitu HONOR Pad 9 5G. Sebagai tablet kelas pertengahan, ia dilengkapi skrin berukuran 12.1 inci...

    HONOR MagicBook X 16 2024 rasmi di Malaysia dengan Intel i5-12450H, skrin 16″ berharga...

    Selain telefon pintar dan tablet, komputer riba HONOR MagicBook X 16 2024 juga dilancarkan untuk pasaran Malaysia. Ia dilengkapi dengan pemproses Intel...

    Shopee lancarkan program Jaminan Tepat Masa untuk penghantaran barang bermula 6 Mei ini

    Shopee akan melancarkan inisiatif terbaharunya, program Jaminan Tepat Masa yang bertujuan untuk mengurangkan kebimbangan mengenai kebolehpercayaan penghantaran untuk pembeli dalam talian.

    Nothing Ear dan Ear (a) dilancar di Malaysia: Fon telinga wayarles lutsinar bermula RM479

    Nothing Malaysia telah memperkenalkan dua fon telinga wayarles baharu iaitu Nothing Ear dan Nothing Ear (a). Syarikat teknologi yang berpusat di London,...

    Artikel Berkaitan

    Ulasan / Featured

    X