fbpx
More

    ASUS AiO A5 dan AiO M3 dilancar di Malaysia: Komputer semua-dalam-satu dengan skrin 23.8″ bermula RM2,599

    ASUS Malaysia telah melancarkan dua buah komputer desktop baharu iaitu ASUS AiO A5 dan ASUS AiO M3. Dua komputer ini merupakan sebuah komputer lengkap di mana semua komponennya berada di belakang skrin, jadi ia tidak akan mengambil ruang yang banyak dalam rumah atau pejabat anda.

    Kedua-dua komputer dilengkapi skrin NanoEdge berukuran 23.8 inci dengan resolusi Full HD (1920×1080), nisbah skrin-ke badan sebanyak 89 peratus serta gamut warna sRGB 100 peratus untuk warna yang lebih terang dan realistik. Sebuah kamera webcam 1080p turut berada di atas skrin untuk panggilan video, ia boleh ditutup dengan sekeping shutter privasi.

    ASUS AiO A5
    ASUS AiO M3

    Perbezaan ketara di antara kedua-dua varian adalah daripada segi pemproses, di mana ASUS AiO A5 mempunyai Intel Core i5-1340P manakala ASUS AiO M3 mempunyai AMD Ryzen 3 7320U.

    Untuk AiO A5, kapasiti memori yang ditawarkan adalah sehingga 32GB untuk RAM dan sehingga 2TB untuk storan SSD PCIe 4.0 NVMe. Sementara itu, AiO M3 pula dilengkapkan dengan RAM sehingga 16GB dan SSD sehingga 1TB.

    Ia turut mempunyai pembesar suara stereo dalaman dengan Dolby Atmos untuk kualiti audio yang jelas. Sewaktu membuat panggilan telefon atau video pula, komputer ini mempunyai mikrofon dalaman yang menawarkan fungsi pembatalan hingar berdasarkan AI supaya suara anda boleh dirakam dengan lebih jelas.

    Port I/O yang ditawarkan termasuklah USB-C, USB-A, Thunderbolt 4, HDMI, bicu audio 3.5mm, pengimbas kad memori SD dan ethernet RJ45. Kedua-dua komputer datang dengan jaminan selama tiga tahun.

    Sewaktu membeli, anda juga boleh pilih untuk sertakan tetikus dan papan kekunci dalam kotak komputer ini. Berikut adalah harga untuk kedua-dua produk:

    Layari laman web ASUS Malaysia untuk maklumat lanjut mengenai dua komputer ini. Beritahu kami di Facebook jika anda berminat dengannya dan teruskan bersama Rakan Teknologi Utama Malaysia untuk berita teknologi terkini.

     

    Artikel Terkini

    HONOR X7b 5G dilancar di Malaysia: Dimensity 6020, bateri 6,000mAh & kamera 108MP berharga...

    Memperkenalkan HONOR X7b 5G, telefon pintar yang berkuasa yang mentakrifkan semula prestasi mudah alih dan fotografi. Ia dilengkapi dengan RAM 16GB dan...

    nubia Neo 2 5G dilancar di Malaysia: Tampilkan ‘Dual Gaming Shoulder Triggers’ berharga RM999

    Siri nubia Neo melancarkan peranti andalan terbaharunya, nubia Neo 2 5G yang dicipta untuk memenuhi keperluan pemain kasual dan peminat dengan mengutamakan...

    TIME naik taraf Pakej MyKabel 100Mbps kepada 200Mbps, harga kekal pada RM69/bulan

    Awal bulan ini, TIME memberikan peningkatan Speed Boost secara percuma kepada beberapa pelanggan yang layak. Kini, terdapat satu lagi peningkatan baru dan...

    Fahmi Fadzil: Kanak-kanak bawah 13 tahun tidak patut miliki akaun media sosial

    Menteri Komunikasi Fahmi Fadzil berkata ibu bapa harus memastikan anak-anak mereka yang berumur 13 tahun ke bawah tidak memiliki sebarang akaun media...

    Kerajaan akan buat pengumuman penting tentang 5G pada hujung April atau awal Mei 2024

    Menteri Komunikasi Fahmi Fadzil berkata kerajaan akan membuat beberapa pengumuman penting mengenai rangkaian 5G pada hujung bulan ini atau awal bulan Mei....

    Artikel Berkaitan

    Ulasan / Featured

    X