fbpx
More

    Black Shark GS3 dan GT3 Neo dilancar di Malaysia: Jam tangan pintar tahan lasak bermula RM149

    Black Shark Malaysia melancarkan dua utas jam tangan pintar baharu iaitu Black Shark GS3 dan Black Shark GT 3 Neo. Black Shark GS3 merupakan jam tangan yang direka untuk kegunaan tahan lasak, manakala Black Shark GT3 Neo adalah jam tangan yang lebih ringan dan kasual.

    Black Shark GS3

    Black Shark GS3 mempunyai skrin AMOLED berbentuk bulat berukuran 1.43 inci dengan kadar segar semula 60Hz dan dibina dengan kaca tahan lasak Corning Gorilla Glass. Rangkanya dibuat dengan gentian kaca (fiberglass) untuk ketahanan yang tinggi, manakala di bahagian bawah jam pula mempunyai silikon yang mesra kulit untuk keselesaan tinggi pada kulit.

    Jam tahan lasak ini mempunyai rating ketahanan 5ATM serta rating kalis air dan debu IP69K supaya ia boleh digunakan dengan selesa sewaktu bersukan atas darat atau dalam air. Dengan rating 5ATM, ini bermaksud ia boleh digunakan dalam paras kedalaman air sehingga sekitar 50 meter.

    Spesifikasi skrin GS3
    Anda boleh buat panggilan telefon dengan pembatalan hingar ENC

    Black Shark GS3 dilengkapi GPS dalaman yang boleh menjejak kedudukan anda dengan tepat sewaktu mengembara di kawasan liar atau dalam bandar. Ia juga boleh bantu menilai aktiviti senaman dengan merekod jarak, kelajuan, arah dan lain-lain maklumat yang penting untuk mengetahui kualiti senaman anda.

    Ia menyokong lebih 100 mod sukan seperti berjalan, berlari, berenang dan berbasikal. Selepas merekod data senaman anda, ia akan memaparkan pelbagai maklumat kesihatan seperti tempoh bersukan, jumlah kalori yang dibakar dan kadar degupan jantung.

    Baterinya boleh bertahan sehingga 21 hari atau sehingga 45 hari jika anda aktifkan mod penjimatan kuasa. Anda juga boleh membuat panggilan telefon dengan jam ini, di mana ia dilengkapi ENC Call Noise Cancellation supaya ia boleh merakam suara anda dengan jelas.

    Black Shark GS3 akan dijual di Malaysia pada harga RM439 bermula 31 Mei 2024. Untuk masa yang terhad, setiap pelanggan akan menerima hadiah seperti M3 TWS Earbuds, Backpack, Vacuum Flask, tali jam tangan dan pelindung skrin.

    Black Shark GT3 Neo

    Black Shark GT3 Neo pula adalah gelang tangan pintar yang dilengkapi skrin berukuran 2.01 inci dengan resolusi 240×296 dan kecerahan 600 nits. Ia mempunyai rating kalis air dan debu IP68, jadi anda tidak perlu risau jika ia tenggelam ke dalam air.

    Baterinya boleh bertahan sehingga tujuh hari dengan sekali pengecasan penuh. Anda juga boleh membuat panggilan telefon dengannya, dan ia mempunyai teknologi pembatalan hingar ENC Bluetooth Calling untuk kualiti rakaman suara yang lebih jelas.

    Black Shark GT3 Neo akan dijual di Malaysia pada harga RM149 bermula 31 Mei 2024. Untuk masa yang terhad, setiap pelanggan akan menerima hadiah seperti M3 TWS Earbuds, tali jam tangan dan pelindung skrin.

    Beritahu kami di Facebook jika anda berminat dengan mana-mana produk di atas dan teruskan bersama Rakan Teknologi Utama Malaysia untuk berita teknologi terkini.

     

    Artikel Terkini

    Tips membuat “Prompt” berkualiti untuk AI Generatif

    Chatbot AI Generatif menjadi gelombang masa depan hari ini dengan ChatGPT dari OpenAI, Gemini oleh Google, Copilot dari Microsoft dan banyak lagi....

    realme 13 pro 5G akan dilancar, bawakan integrasi fotografi AI

    realme mula mengumumkan kehadiran peranti baharu di bawah siri nombornya yang dikenali sebagai realme 13 Pro 5G dan akan tiba di India...

    Pelan Pascabayar siri HONOR 200 melalui CelcomDigi, Maxis, U Mobile dan Yes serendah RM1/...

    Siri HONOR 200 yang dilancarkan baru-baru ini hadir dalam dua versi iaitu HONOR 200 Pro dan HONOR 200 dengan harga bermula daripada...

    Google Maps mudahkan perjalanan kumpulan dengan navigasi serentak

    Google Maps, sebuah perkhidmatan yang digunakan secara meluas oleh Google, sentiasa meningkatkan ciri-ciri baru untuk pengalaman yang lebih baik kepada pengguna. Syarikat...

    Reka bentuk nubia Red Magic 9S Pro didedah, akan dilancar pada 3 Julai ini

    nubia Red Magic 9S Pro yang baharu akan dilancarkan pada 3 Julai di China, menampilkan cipset Snapdragon 8 Gen 3 yang di...

    Artikel Berkaitan

    Ulasan / Featured

    Segalanya yang anda perlu tahu tentang bank digital di Malaysia!

    Konsep "bank digital" kini merupakan sesuatu yang semakin mendapat tempat dalam kesedaran rakyat Malaysia, terutamanya dengan pengenalan dua operator bank dgital yang...
    X