fbpx
More

    Celcom anjurkan pertandingan Gila-Gila Bola untuk peluang anda menangi kereta elektrik Hyundai

    Sempena kehadiran 2022 FIFA World Cup Qatar tidak lama lagi, Celcom Axiata Berhad bakal menganjurkan kempen Celcom Gila-Gila Bola di mana mereka telah mencipta sebuah Stadium Metaverse Celcom dan akan menjemput semua rakyat Malaysia untuk menyertainya.

    Dalam kempen yang akan berlangsung pada 20 November hingga 20 Disember 2022 ini, para peserta boleh tonjolkan kemahiran bola sepak dalam metaverse tersebut serta menyertai permainan bola sepak digital untuk peluang memenangi pelbagai hadiah menarik seperti kereta elektrik Hyundai IONIQ 5.

    Peserta boleh log masuk ke stadium Gila Bolaverse Celcom dan berinteraksi dengan pelbagai aktiviti dalam stadium itu menggunakan avatar mereka. Aktiviti ini termasuklah tarian Gila-Gila Dance, pemburuan bendera (flag hunting), baju jersi NFT Celcom edisi terhad dan pas VIP untuk menonton perlawanan akhir FIFA 2022 di Kuala Lumpur.

    Selain itu, Celcom juga telah menyusun senarai main (playlist) Gila-Gila Bola dalam platform pelayaran muzik Spotify untuk muzik bola sepak kegemaran sepanjang masa.

    Celcom juga menganjurkan promosi Spin to Score dalam aplikasi Celcom Life sehingga 31 Disember 2022, di mana para peserta berpeluang menangi kereta elektrik Hyundai IONIQ 5, telefon pintar terkini, baucar dan banyak lagi.

    Promosi ini terbuka untuk pelanggan Celcom Pascabayar, Prabayar, Home Fiber, pakej peranti, pas perayauan berharga RM88 ke atas, tambah nilai prabayar sekurang-kurangnya RM30, daftar untuk pengebilan automatik, pembayaran bil atau hanya mengaktifkan aplikasi Celcom Life buat kali pertama.

    Setiap langganan yang dibuat akan diberi satu peluang untuk “putar” dan semakin banyak putaran terkumpul, semakin tinggi peluang untuk menangi hadiah.

    Layari laman web Celcom jika anda berminat untuk menyertai kempen ini. Beritahu kami di Facebook jika anda akan menyertainya dan teruskan bersama Rakan Teknologi Utama Malaysia untuk berita teknologi terkini.

     

    Artikel Terkini

    Nokia 3210 yang ikonik pada 90-an kini diberi nafas baharu dengan 4G

    HMD Global yang merupakan syarikat di sebalik peranti Nokia sedang melakar nostalgia. Menjelang pelancaran semula Nokia 6310, HMD Global kini juga sedang...

    Xiaomi 15 akan jadi peranti pertama dengan Snapdragon 8 Gen 4, bakal dilancar Oktober...

    Minggu lepas, satu laporan mendakwa bahawa Xiaomi mempunyai hak pelancaran pertama eksklusif untuk cipset Qualcomm Snapdragon 8 Gen 4 yang akan datang....

    Samsung Galaxy Tab S6 Lite (2024) rasmi di Malaysia: Skrin 10.4″, sokong S Pen...

    Samsung Malaysia mengumumkan bahawa tablet Samsung Galaxy Tab S6 Lite (2024) telah tiba di pasaran Malaysia secara rasmi dengan memori RAM 4GB...

    DNB, Ericsson bekerjasama untuk memajukan perusahaan di Malaysia melalui teknologi 5G

    Digital Nasional Berhad (DNB) dan Ericsson, sebuah syarikat teknologi komunikasi global yang terkemuka telah mengumumkan secara rasmi rancangan untuk memacu transformasi digital...

    Kempen Jualan Super 5.5 realme: Baucar sehingga RM1,800 di Shopee, Lazada dan TikTok Shop

    Bermula 3 Mei 2024, realme Malaysia bekerjasama dengan Shopee, Lazada dan TikTok Shop mengadakan Kempen Jualan Super 5.5. Dalam tempoh tiga hari,...

    Artikel Berkaitan

    Ulasan / Featured

    X