fbpx
More

    Celcom: Prihatin & bersatu bersama rakyat Malaysia pada Hari Kemerdekaan ini

    Salah sebuah syarikat telko terkemuka di Malaysia, Celcom, hari ini melancarkan kempen prihatin dengan menyediakan beberapa tawaran menarik bagi membantu rakyat Malaysia mengharungi cabaran yang disebabkan oleh COVID-19. Bersempena sambutan Hari Kemerdekaan Malaysia yang ke-64, Celcom menawarkan penjimatan dan tawaran eksklusif dalam memberi perkhidmatan yang terbaik kepada pelanggannya.

    Celcom mahu membantu rakyat yang terjejas akibat pandemik COVID-19 untuk terus berhubung dengan ahli keluarga dan rakan-rakan. Bermula hari ini (19 Ogos) sehingga 30 September 2021, Celcom menawarkan penjimatan sehingga RM2,200 untuk pembelian produk Apple iaitu iPhone 12, 12 mini, 11, XR dan SE. Pelanggan Celcom hanya perlu mendaftar pelan pascabayar MEGA Celcom untuk menikmati tawaran ini.

    Selain itu, Celcom terus meluaskan sokongan digitalnya kepada komuniti B40 dengan rancangan penjimatan telefon dan peranti dengan harga yang berpatutan selaras dengan inisiatif kerajaan. Kerajaan telah memperkenalkan beberapa kempen penjimatan bagi membantu rakyat seperti Jaringan Prihatin, Internet 1GB PERCUMA setiap hari dan Pakej Peranti RM1 Malaysia Prihatin.

    Bermula 16 Ogos hingga 16 September 2021, Celcom menawarkan Pakej Peranti RM1 Malaysia yang mana pelanggan sedia ada sama ada yang baharu atau sedia ada boleh memiliki peranti 4G VoLTE yang bernilai sehingga RM3,000 dengan harga RM1 sahaja. Tawaran ini boleh dinikmati apabila anda melanggan pakej pelan pascabayar Celcom MEGA.

    Di samping itu, Celcom menawarkan Program Jaringan Prihatan bermula 16 September dengan menawarkan rebat sebanyak RM60 untuk pelanggannya yang merupakan tambahan kepada program Bantuan Prihatin Rakyat (BPR) oleh kerajaan dan sah sehingga 30 September 2021.

    Semua pelanggan Celcom juga boleh menikmati internet harian percuma sebanyak 1GB selama sebulan tanpa syarat. Ini bermakna anda akan dapat 30GB internet percuma sebulan. Tarikh sah tawaran ini bermula pada 16 Ogos sehingga 31 Disember 2021.

    Seterusnya, Celcom menganjurkan kempen Hari Kemerdekaan bertemakan “U Ok Tak?” yang memberi galakan kepada rakyat Malaysia untuk bertanyakan khabar kepada saudara atau rakan melalui panggilan telefon, pesanan ringkas, panggilan video dan dalam apa jua bentuk interaksi. Ini adalah salah satu usaha Celcom untuk membantu rakyat Malaysia berhubung bagi menghadapi norma baharu yang mencabar.

    Celcom menyediakan lebih banyak tawaran istimewa

    Pelanggan Celcom berpeluang memenangi iPhone 12 mini 64GB bernilai RM3,999 secara percuma melalui ‘Merdeka Deals Contest Giveaway’! Tarikh sah tawaran ini bermula 6 Ogos 2021 sehingga 30 September 2021.

    Bermula 13 Ogos 2021 sehingga 30 September 2021, pelanggan baru dan sedia ada berpeluang memenangi Samsung Galaxy S20+ secara percuma bernilai RM3,999 apabila mereka mendaftar atau naiktaraf kepada pelan Celcom XP Lite atau langganan pelan Jaringan Prihatin XP Lite. Maklumat lanjut mengenai tawaran ini boleh di dapati di sini.

    Sementara itu, Celcom juga menawarkan pulangan tunai sehingga 80% dalam bentuk kredit Touch ‘n Go eWallet. Syaratnya, anda perlulah melanggan mana-mana pelan pascabayar Celcom MEGA atau Celcom MEGA Family Line. Tarikh sah tawaran ini bermula 16 Ogos 2021 sehingga 30 September 2021.

    Layari laman web Celcom untuk maklumat lanjut tentang tawaran ini. Adakah anda berminat dengan berita ini? Berikan komen anda di Facebook kami dan teruskan bersama Rakan Teknologi Utama Malaysia untuk berita teknologi terkini.

     

    Artikel Terkini

    HONOR Pad 9 5G dilancar di Malaysia: Tablet 12.1 inci dengan skrin 2.5K bermula...

    HONOR Malaysia telah melancarkan tabletnya yang terbaru iaitu HONOR Pad 9 5G. Sebagai tablet kelas pertengahan, ia dilengkapi skrin berukuran 12.1 inci...

    HONOR MagicBook X 16 2024 rasmi di Malaysia dengan Intel i5-12450H, skrin 16″ berharga...

    Selain telefon pintar dan tablet, komputer riba HONOR MagicBook X 16 2024 juga dilancarkan untuk pasaran Malaysia. Ia dilengkapi dengan pemproses Intel...

    Shopee lancarkan program Jaminan Tepat Masa untuk penghantaran barang bermula 6 Mei ini

    Shopee akan melancarkan inisiatif terbaharunya, program Jaminan Tepat Masa yang bertujuan untuk mengurangkan kebimbangan mengenai kebolehpercayaan penghantaran untuk pembeli dalam talian.

    Nothing Ear dan Ear (a) dilancar di Malaysia: Fon telinga wayarles lutsinar bermula RM479

    Nothing Malaysia telah memperkenalkan dua fon telinga wayarles baharu iaitu Nothing Ear dan Nothing Ear (a). Syarikat teknologi yang berpusat di London,...

    HONOR X7b 5G dilancar di Malaysia: Dimensity 6020, bateri 6,000mAh & kamera 108MP berharga...

    Memperkenalkan HONOR X7b 5G, telefon pintar yang berkuasa yang mentakrifkan semula prestasi mudah alih dan fotografi. Ia dilengkapi dengan RAM 16GB dan...

    Artikel Berkaitan

    Ulasan / Featured

    X