fbpx
More

    CelcomDigi fibre perkenalkan alat tambah gentian baharu dan pelan Internet ultra-pantas

    Awal bulan ini, CelcomDigi memperkenalkan tiga pelan gentian baharu pada kelajuan 500Mbps, 800Mbps dan 1Gbps sebagai tambahan kepada kelajuan 50Mbps, 100Mbps dan 300Mbps mereka. Hari ini, CelcomDigi Berhad mengumumkan kerjasama dengan jenama terkemuka seperti Samsung, Sony, Hisense, Xiaomi dan banyak lagi untuk membawa penyelesaian pintar serta pengalaman Internet berkualiti tinggi kepada pengguna.

    Pelanggan boleh menikmati alat tambah game berikut yang disediakan secara eksklusif untuk pelanggan gentian CelcomDigi dengan sambungan gentian kependaman ultra pantas dan rendah:

    • Edisi Digital PlayStation®5 dengan pakej langganan 24 bulan PlayStation®Plus Deluxe, eksklusif kepada pelanggan serat CelcomDigi.
    • Set NVIDIA RTX 40 series Advance dan NVIDIA RTX 30 series Essential PC Gaming yang disesuaikan.
    • Kerusi permainan Star Wars dan Marvel Edisi Terhad.

    Pelanggan boleh menikmati penstriman resolusi tinggi tanpa henti dengan gentian CelcomDigi apabila dipasangkan dengan rangkaian pilihan TV Pintar 4K yang diperluas ini serendah RM2/hari termasuk TV Samsung Crystal 4K UHD 75” dan Google TV 4K oleh Hisense.

    Pelanggan CelcomDigi boleh mengubah rumah mereka menjadi rumah pintar dengan himpunan penyelesaian ini untuk pengalaman yang lebih selesa:

    • Himpunan Udara Bersih & Sejuk, dengan Kipas Menara Xiaomi dan Penapis Udara Pintar.
    • Himpunan Pet Keeper, dengan Xiaomi Smart Pet Fountain dan Smart Pet Food Feeder.
    • Himpunan Pengawasan Rumah, dengan Loceng Pintu Pintar Xiaomi 3 dan Kamera Pintar.
    • Samsung Smart Living, dengan Peti sejuk Bersebelahan dengan Hab Keluarga, Jet Bot berkuasa AI dan Pengering Pencuci.

    Pelanggan pascabayar Celcom atau Digi boleh menikmati penjimatan sehingga RM1,200 apabila mereka menggunakan pelan fibre CelcomDigi yang terdiri daripada 500Mbps pada RM169 (RRP RM219), 800Mbps pada RM249 (RRP RM299) dan 1GBps pada RM269 (RRP RM319). Pelan gentian CelcomDigi pada kelajuan 50Mbps, 100Mbps dan 300Mbps yang lebih rendah juga masih tersedia dari serendah RM75 sebulan.

    Dengan gentian CelcomDigi, pelanggan boleh menikmati penghala WiFi 6 percuma dan pemasangan standard. Pendaftaran mudah hanya masukkan alamat rumah untuk menyemak perlindungan, daftar dengan mengisi borang dan tunggu pakar fibre CelcomDigi untuk berhubung mengenai pemasangan dan pembelian tambahan.

    Pelanggan boleh pergi ke mana-mana kedai Celcom atau Digi untuk mendapatkan maklumat lanjut atau mendaftar untuk tawaran dan alat tambah serat CelcomDigi, atau layari laman web CelcomDigi. Kongsi pendapat anda di Facebook kami dan teruskan bersama Rakan Teknologi Utama Malaysia untuk berita teknologi terkini.

     

    Artikel Terkini

    Pertandingan PUMA x PLAYSTATION Social Media Fit Check, berpeluang menang PlayStation 5

    PUMA Malaysia melancarkan koleksi eksklusif PLAYSTATION dengan hebat dengan menawarkan aktiviti yang menarik untuk meraikan acara tersebut. Salah satu acara yang menarik...

    vivo Y18 dilancar di Malaysia: Helio G85, RAM 8GB dan bateri 5,000mAh berharga RM599

    vivo telah melancarkan vivo Y18 baharu di pasaran Malaysia secara senya-senyap membawa harga RM599. vivo Y18 merupakan telefon pintar dalam segmen permulaan yang memuatkan...

    Anda boleh dapatkan set urut OGAWA dengan pembelian telefon vivo terpilih

    vivo Malaysia kini sedang menganjurkan promosi khas yang dibuat dengan kerjasama jenama kelengkapan urut OGAWA. Dengan setiap pembelian vivo V30, vivo V30...

    JPJ dan MOT tidak pernah beri kelulusan kepada BJAK untuk pembaharuan LKM dan cukai...

    Jabatan Pengangkutan Jalan (JPJ) Malaysia memberikan perhatian serius terhadap iklan yang dikeluarkan oleh BJAK Sdn. Bhd. berkaitan perkhidmatan pembaharuan Lesen Kenderaan Motor...

    Menteri Pendidikan Tinggi umum Fakulti AI pertama Malaysia akan dilancar pada 10 Mei ini

    Kerajaan Malaysia memberi tumpuan kepada peningkatan kemahiran tempatan dalam bidang kecerdasan buatan (AI) untuk menyokong permintaan tenaga kerja yang akan dipacu oleh...

    Artikel Berkaitan

    Ulasan / Featured

    X