fbpx
More

    CelcomDigi tawarkan telefon 5G percuma dan pelbagai tawaran sempena Tahun Baru Cina

    CelcomDigi mengumumkan ketersediaan telefon 5G percuma untuk pelanggan yang mendaftar untuk pakej peranti dengan Celcom MEGA 98 atau Digi Pakej PowerJimat. Untuk meraikan Tahun Arnab, CelcomDigi juga menyediakan pelbagai tawaran menarik untuk pelbagai pelan Pascabayar, Prabayar dan Fibre.

    Terdapat telefon Redmi 10 5G dan Samsung Galaxy A13 5G percuma apabila pelanggan mendaftar untuk pakej peranti dengan kontrak 24 bulan di Celcom MEGA 98 atau Digi Pakej PowerJimat dengan Digi Postpaid 90. Tambahan, diskaun RM240 untuk iPhone 14 dan iPhone 14 Plus apabila mereka mendaftar melalui Celcom EasyPhone atau Digi PhoneFreedom 365.

    Selain itu, pelan Celcom MEGA dan Digi Postpaid menawarkan bonus kuota internet sehingga 50% manakala pelan Xpax Postpaid pula menawarkan dua kali ganda kuota Internet pada musim perayaan ini. Pelanggan yang mendaftar dalam tempoh ini juga akan menikmati penjimatan sehingga RM200 pada pelan Pascabayar terpilih.

    Pelanggan Celcom Xpax Pascabayar dan Celcom MEGA layak mendapat akses percuma 1 bulan perkhidmatan penstriman TVB Anywhere atau akses game tanpa had di pelbagai platform melalui Blacknut Cloud Gaming. Digi Postpaid 60 dan ke atas juga menawarkan pilihan untuk menikmati penstriman, game dan sosial tanpa had tanpa kos tambahan melalui Freedom Add-Ons dengan kontrak 12 bulan.

    Seterusnya, nikmati internet dan panggilan tanpa had dengan Celcom Xpax Prepaid Unlimited 38 dan Digi Prepaid NEXT Unlimited 40. Pelan Celcom Xpax Prepaid Unlimited 38 juga dilengkapi dengan internet berkelajuan tinggi 5GB. Pelanggan Celcom Xpax Mix & Match juga boleh menambah kuota 99GB untuk aplikasi seperti TikTok, YouTube, Instagram dan banyak lagi dengan hanya RM5.

    Bagi pelanggan Prabayar Digi, Pas Video Tanpa Had menyediakan penstriman tanpa henti di Netflix, YouTube, AstroGO dan banyak lagi dengan hanya RM5. Pas ini juga disediakan untuk pelanggan Digi Postpaid. Terakhir, pelanggan boleh menikmati Internet Fiber tanpa had dengan kelajuan sehingga 300Mbps dengan hanya RM100/bulan apabila dipasangkan dengan pelan Celcom MEGA atau Digi Postpaid yang terpilih.

    Pelanggan boleh mengunjungi kedai Digi terdekat dan cawangan Celcom bluecube atau kedai dalam talian utuk mendaftar. Untuk maklumat lanjut mengenai tawaran ini, sila layari laman rasmi Celcom dan Digi.

    Kongsi pendapat anda di Facebook kami dan teruskan bersama Rakan Teknologi Utama Malaysia untuk berita teknologi terkini.

     

    Artikel Terkini

    Google Maps dan Carian bantu pemilik EV mencari lokasi pengecasan

    Dengan peningkatan pemilikan kenderaan elektrik (EV), terdapat permintaan yang semakin meningkat untuk stesen cas yang mudah diakses. Bagi mengatasi ini, Google Maps...

    Siri iQOO Z9 disahkan SIRIM, mungkin dilancar di Malaysia tidak lama lagi

    iQOO sedang bersiap sedia untuk melancarkan siri iQOO Z9 di China tidak lama lagi dengan jangkaan model standard akan menampilkan spesifikasi berbeza...

    Acer Swift Go 14 (2024) dilancar di Malaysia: Komputer riba dengan fungsi AI, skrin...

    Pada hari ini, Acer Malaysia melancarkan komputer riba multimedia Acer Swift Go 14 terbaru yang menampilkan rekaan nipis (14.9mm) dan ringan (1.32kg),...

    NASA sahkan objek yang menembusi bumbung di AS adalah serpihan roket

    Pada 8 Mac 2024, satu serpihan roket angkasa lepas dari Stesen Angkasa Antarabangsa (ISS) terhempas dan menembusi bumbung sebuah rumah di Naples,...

    Panduan beli-belah gajet dan peranti murah sempena Hari Raya 2024!

    Sambutan Hari Raya Aidilfitri merupakan salah satu daripada perayaan terbesar di Malaysia, jadi pelbagai syarikat teknologi dan elektronik akan mengambil kesempatan ini...

    Artikel Berkaitan

    Ulasan / Featured

    X