fbpx
More

    CMF Neck Band Pro dan BUDS dilancar: Fon telinga ANC, Ultra Bass 2.0, hayat bateri lama

    Hari ini, CMF by Nothing melancarkan Neck Band Pro dan BUDS tanpa butiran harganya. Kedua-dua fon telinga ini membawa keistimewaan sendiri dengan reka bentuk futuristik dan mewah.

    Neckband Pro menawarkan hingga 50dB Pembatalan Hingar Aktif (ANC), menyesuaikan diri dengan persekitaran pengguna untuk memberikan kejelasan dan fokus yang optimum. Dilengkapi dengan lima mikrofon HD dan Teknologi Suara Jelas, ia memastikan panggilan telefon yang jernih walaupun dalam persekitaran bising.

    Dail Pintar 3-dalam-1 membolehkan kawalan mudah ke atas kelantangan, pemutaran, pemilihan lagu, dan penyesuaian ANC. Dengan tawaran 37 jam main balik tanpa ANC dan 23 jam dengan ANC dihidupkan, serta pengecasan cepat yang menyediakan tambahan 18 jam main balik hanya dalam 10 minit.

    Penarafan IP55 memberikan perlindungan terhadap habuk dan air, menjadikannya sesuai untuk penggunaan di luar. Pengguna boleh menyambungkan Neckband Pro ke aplikasi Nothing X untuk penyesuaian lanjut seperti kawalan Ultra Bass dan Mod Lag Rendah yang mengurangkan kelewatan semasa bermain permainan pada telefon pintar Nothing.

    BUDS menampilkan keupayaan Active Noise Cancellation (ANC) yang mantap pada 42dB, memastikan pengalaman mendengar yang mendalam dengan menghalang bunyi ambien yang tidak diingini dengan berkesan. Dilengkapi dengan susunan mikrofon definisi tinggi yang menggunakan Teknologi Suara Jelas, BUDS memastikan panggilan dengan jelas walaupun dalam persekitaran yang bising.

    Dengan pemacu gentian bio 12.4 mm yang dikuasakan oleh teknologi Ultra Bass 2.0, BUDS menyampaikan kualiti bunyi definisi tinggi yang dilengkapi dengan Dirac Opteo untuk audio yang dipertingkatkan secara digital. Fon telinga ini menawarkan lapan jam main balik berterusan dengan ANC dimatikan dan 5.6 jam dengan ANC dihidupkan. Pengecasan 10 minit menyediakan 2.2 jam masa mendengar dengan ANC dimatikan, menjadikannya sesuai untuk pengguna semasa dalam perjalanan.

    Selain itu, BUDS hadir dengan dail aloi aluminium yang direka untuk pemasangan mudah pada pelbagai lanyard. ia juga menampilkan kalis habuk dan air IP54, BUDS dibina untuk menahan haus dan lusuh harian. Digabungkan dengan teknologi pembetulan yang dipatenkan Dirac dan tetapan EQ yang ditala pengguna, BUDS menawarkan pengalaman sonik yang dioptimumkan.

    Pembelian boleh dibuat pada akhir Mac ini di Shopee dan Lazada untuk peminat di Malaysia. Anda boleh ke laman web rasmi CMF by Nothing untuk tahu ketersediaan dan tempat pembelian. Kongsi pendapat anda di Facebook kami dan teruskan bersama Rakan Teknologi Utama Malaysia untuk berita teknologi terkini.

     

    Artikel Terkini

    Anthony Loke: Tiada rancangan untuk mewajibkan pemasangan “dashcam”

    Baru-baru ini, Menteri Pengangkutan Anthony Loke berkata bahawa tiada rancangan untuk mewajibkan pemasangan dashcam (kamera papan pemuka) di semua kenderaan di negara...

    Pameran HUAWEI XMAGE Malaysia “A Heartwarming World” kini di Malaysia

    HUAWEI dengan bangga mengumumkan pelancaran Pameran HUAWEI XMAGE Malaysia bertema "A Heartwarming World – 12 Years of HUAWEI Photography" di Pavilion Sentul...

    TikTok sedang menguji ciri muat naik video selama 60 minit

    TikTok sedang menguji ciri baharu dengan muat naik video sehingga 60 minit dan menjadikannya seperti YouTube. Ciri ini kini tersedia kepada kumpulan...

    Xiaomi akan lancarkan SUV elektrik untuk bersaing dengan Tesla Model Y pada 2025

    Jualan kereta elektrik Xiaomi SU7 meningkat mendadak sejak dilancarkan dan dengan mudah mencapai sasaran jualan sebanyak 100,000. Menurut laporan, Xiaomi kini sedang...

    Yoodo bakal hentikan operasinya pada 29 Ogos 2024

    Dalam menunaikan komitmen aku janji kepada Suruhanjaya Komunikasi dan Multimedia Malaysia (SKMM) berkaitan penggabungan CelcomDigi, Yoodo mengumumkan bahawa perkhidmatan mereka akan dihentikan...

    Artikel Berkaitan

    Ulasan / Featured

    X