fbpx
More

    Edge tambah ciri AI berdasarkan Copilot, karang e-mel automatik berdasarkan topik dan kata kunci

    Menurut kenyataan akhbar yang dikeluarkan pada 23 September, Microsoft telah menyepadukan Copilot iaitu pembantu AI ke dalam pelayar utama Edge untuk membawa pengguna pengalaman inovasi AI baharu.

    Ciri terbaharu Edge termasuk mengarang e-mel berdasarkan permintaan pengguna, menulis semula teks secara automatik dan menghimpunkan tab secara automatik. Selepas Edge menyepadukan Copilot, pengguna boleh terus membuka pelayar dan menggunakan fungsi Copilot untuk mengarang e-mel secara automatik berdasarkan topik dan kata kunci yang dimasukkan.

    Apabila menggunakan ciri ini, pengguna hanya perlu menyemak dan klik hantar. Pada masa yang sama, Copilot juga menyokong pengguna untuk menggunakan fungsi Karang Sebaris untuk menulis semula atau mengembangkan teks semasa menulis kemas kini laman web atau artikel dan boleh melaraskan gaya penulisan mengikut keperluan.

    Selain itu, Edge juga mempunyai fungsi Pengumpulan Auto Tab yang boleh membantu pengguna mengumpulkan tab topik serupa secara automatik untuk akses dan pengurusan pantas. Penambahan ciri terbaharu ini akan meningkatkan lagi kecerdasan dan pengalaman pengguna pelayar Edge.

    Kongsi pendapat anda tentang ciri AI pada Edge di Facebook kami dan teruskan bersama Rakan Teknologi Utama Malaysia untuk berita teknologi terkini.

    Sumber: Microsoft

     

    Artikel Terkini

    Copilot+ dilancar dengan komputer riba dikuasakan cip Qualcomm Snapdragon X Elite, X Plus

    Qualcomm mengotakan janjinya dengan pelancaran cipset Snapdragon X Elite dan Snapdragon X Plus untuk PC pada tahun ini. Microsoft dan pengeluar global...

    Tempahan smart #3 kini dibuka di Malaysia bersama pengumuman harga baharu smart #1

    smart Malaysia telah memperkenalkan smart #3 SUV Coupe dalam program Malaysia Autoshow 2024 di MAEPS Serdang dan sedia untuk menerima tempahan daripada...

    Samsung perkenalkan Galaxy Book4 Edge Series dengan cip Snapdragon X Elite, paparan AMOLED 120Hz

    Samsung telah melancarkan Galaxy Book4 Edge Series iaitu barisan baru komputer riba Windows on Arm yang menampilkan cipset Qualcomm Snapdragon X Elite....

    Harga vivo V30 5G turun secara tetap, kini bermula RM1,899

    vivo Malaysia telah mengumumkan penurunan harga pasaran untuk telefon pintar kelas pertengahan vivo V30 5G yang asalnya dilancar pada bulan Mac lalu.

    Pengguna Android dan iOS boleh akses ChatGPT tanpa akaun selepas muat turun

    ChatGPT, bot sembang daripada OpenAI telah mengubah dengan ketara cara orang mencari dan melihat enjin carian dengan menyediakan pembantu digital di hujung...

    Artikel Berkaitan

    Ulasan / Featured

    X