fbpx
More

    HONOR Magic V2 dilancar: Telefon lipat paling nipis bawa bateri 5,000mAh dan kamera 50MP

    Hari ini, HONOR melancarkan telefon pintar lipat baharu iaitu HONOR Magic V2. Telefon lipat ini menetapkan standard baru dengan reka bentuknya yang elegan, prestasi yang dipertingkat dan ciri-ciri yang memberi tumpuan kepada pengguna.

    Dengan berat hanya 231g dan ketebalan pada 9.9mm, HONOR Magic V2 kelihatan seperti buku yang nipis dan sangat ringan. Penggunaan engsel Super-light Titanium turut disokong oleh paparan rata dengan ciri “hover” untuk meningkatkan kebolehgunaan pengguna dalam pelbagai situas, dari pengekalan kandungan hingga produktiviti.

    Ia dilengkapi dengan bateri dwi-sel silikon-karbon 5,000mAh, memastikan penggunaan sepanjang hari dengan cas pantas melalui pengecas super 66W. Bagi mengatasi keletihan mata yang disebabkan oleh penggunaan skrin yang lama, HONOR menyertakan ciri-ciri seperti Pengurangan Dinamik, Paparan Malam Circadian dan Pengurangan PWM 3840Hz untuk tontonan yang lebih selesa.

    Tri-kamera belakang terdiri daripada kamera ultra lebar 50MP, kamera 50MP dengan OIS dan kamera lensa telefoto 20MP dengan OIS manakala kamera swafotonya membawa sensor 16MP (f/2.2) yang boleh didapati pada skrin dalaman dan luaran.

    HONOR Magic V2 meningkatkan pengalaman pengguna dengan menyokong stilus dan ciri “hover” pada kedua-dua skrin. Pengenalan ciri perkongsian skrin juga membolehkan pengguna melakukan beberapa tugas dengan mudah dan meningkatkan produktiviti keseluruhan.

    Dalam hal privasi, HONOR mengambil perlindungan data pengguna secara serius dengan langkah-langkah perisian dan perkakasan untuk memastikan maklumat anda kekal selamat. Ia disertakan dengan cip keselamatan diskret, OS dwi keselamatan TEE, sokongan Panggilan Privasi AI 2.0 dan ruang privasi baharu.

    HONOR Magic V2 adalah bukti kepada komitmen HONOR terhadap inovasi dan kecemerlangan. Reka bentuk, prestasi dan ciri-ciri yang memberi tumpuan kepada pengguna menetapkan standard baru untuk telefon pintar boleh lipat.

    Dalam pada itu, HONOR turut memperkenalkan telefon lipat dengan gaya fesyen baharu iaiatu, HONOR V Purse. Seperti namanya, ia kelihatan seperti dompet wanita yang turut mengeluarkan pilihan aksesori yang mungkin boleh didapatkan secara berasingan. Anda perlu menekan klik pada bahagian tengah telefon untuk membukanya dan melihat skrin dalaman.

    Adakah kedua-dua peranti ini akan dilancarkan di Malaysia? Kongsi pendapat anda di Facebook kami dan teruskan bersama Rakan Teknologi Utama Malaysia untuk berita teknologi terkini. 

     

    Artikel Terkini

    Google perkenal ciri perlindungan kecurian untuk keselamatan peranti dan data anda

    Telefon pintar membantu pengguna menyimpan maklumat peribadi dan data berharga menjadikannya sasaran yang menarik untuk kecurian. Untuk meningkatkan keselamatan, satu set baharu...

    Google Wallet bolehkan anda tambah dokumen dan tiket daripada pustaka foto

    Dompet mudah alih telah menjadi asas kemudahan moden, membolehkan pengguna menyimpan bukan sahaja kad kredit mereka tetapi juga kad insurans kereta, tiket...

    Zahid Hamidi ingin kerajaan beri tablet kepada setiap pelajar

    Timbalan Perdana Menteri Datuk Seri Ahmad Zahid Hamidi berkata kerajaan akan memastikan setiap pelajar dan murid dibekalkan dengan sebuah tablet supaya mereka...

    Nokia 3210 rasmi di Malaysia dengan sambungan 4G, port USB-C berharga RM339

    Minggu lepas, HMD melancarkan Nokia 3210 klasik yang diberi nafas baharu dengan sambungan 4G dan port pengecasan USB-C untuk meraikan ulang tahun...

    Apple perkenalkan kawalan peranti dengan mata dan ‘Music Haptics’

    Ketika Google I/O sedang berlangsung, Apple berjaya mencuri perhatian dengan mengumumkan beberapa ciri keupayaan akses yang akan membolehkan orang kurang upaya menggunakan...

    Artikel Berkaitan

    Ulasan / Featured

    X