fbpx
More

    HUAWEI lancarkan peranti baharu di Malaysia: FreeClip, MatePad Pro & MateBook D 16

    HUAWEI secara rasmi melancarkan beberapa produk baru termasuk HUAWEI FreeClip Open-ear earbuds, HUAWEI MatePad Pro 13.2 inci dan HUAWEI MateBook D 16.

    HUAWEI FreeClip memperkenalkan reka bentuk telinga terbuka yang unik dengan ciri-ciri seperti teknologi bunyi yang dalam, pengiktirafan telinga pintar kiri-kanan, hayat bateri yang panjang, pembatalan hingar bunyi panggilan AI serta tahap kalis air dan habuk IP54, menjadikannya sesuai untuk pengguna yang aktif. Earbuds ini juga berfungsi sebagai aksesori bergaya dan boleh dipra-tempah bermula 20 Disember 2023.

    Tablet HUAWEI MatePad Pro 13.2 inci mempunyai reka bentuk yang nipis dan ringan dengan nisbah skrin-ke-tubuh sebanyak 94%, menampilkan skrin fleksibel OLED untuk hiburan audio-visual yang memukau. Ia berfungsi secara lancar dengan stilus HUAWEI M-Pencil (generasi ketiga) dan Papan Kekunci Magnetik Pintar HUAWEI untuk pelbagai kemungkinan kreatif. Baucar awal boleh ditebus mulai 13 Disember 2023, menawarkan HUAWEI Sound Joy pada hanya RM1.

    HUAWEI MateBook D 16 direka untuk keselesaan dan fleksibiliti, mempunyai paparan HUAWEI FullView 16 inci dengan nisbah skrin-ke-tubuh sehingga 90%. Komputer riba baru ini juga menyokong sudut pembukaan dan penutupan yang besar sehingga 180°.

    Super Device yang dinaiktaraf menyokong pelbagai ciri pintar termasuk sambungan kepada pelbagai peranti, HUAWEI Share, Peningkatan Suara Peribadi serta persidangan pintar yang dilengkapi dengan keupayaan Kecerdasan Buatan HUAWEI termasuk Kamera AI, Kesan Suara AI dan Suara Pintar untuk mencipta pengalaman persidangan yang memikat, selamat, dan cekap yang menyesuaikan dengan persekitaran kompleks.

    Yang terakhir, HUAWEI MateBook D 16 menonjol dengan prestasi kuatnya melalui cipset Intel Core i9 H-series generasi ke-13, mengendalikan kerja serentak yang intensif dengan mudah. Siri MateBook D yang baru menampilkan paparan besar dan prestasi hebat, juga tersedia dengan cipset Intel Core i5 H-series generasi ke-12 atau ke-13.

    Pelanggan yang berminat untuk memiliki HUAWEI MateBook D 16 boleh menebus HUAWEI Sound Joy pada hanya RM1 (bernilai RM699) mulai 13 Disember 2023 hingga 18 Januari 2024 melalui kedai dalam talian rasmi HUAWEI di Shopee dan Lazada dengan peluang memenangi hadiah misteri apabila langgan di laman web rasmi HUAWEI.

    Untuk maklumat lanjut, kemas kini terkini atau promosi mengenai produk baru, sila layari laman web rasmi HUAWEI, halaman Facebook atau Instagram HUAWEI Malaysia. Komen di Facebook kami dan teruskan bersama Rakan Teknologi Utama Malaysia untuk berita teknologi terkini.

     

    Artikel Terkini

    Ingin cuba Galaxy AI? Datang ke “escape room” Samsung di Semua House KL!

    Samsung Malaysia kini sedang menganjurkan pameran khas Galaxy AI-Volution di Semua House, Kuala Lumpur dan menjemput anda untuk cuba sendiri fungsi Samsung...

    Apple HomePod Gen-2 & HomePod mini akan dilancar di Malaysia pada 10 Mei ini...

    Apabila bercakap mengenai produk audio Apple, kebanyakan rakyat Malaysia lebih mengenali produk AirPods. Siri Apple HomePod yang telah lama wujud selama untuk...

    Harga Infinix GT 20 Pro 5G untuk pasaran Malaysia didedah bermula RM1,299

    Infinix GT 20 Pro 5G akan dilancarkan di Malaysia pada 2 Mei ini tetapi butiran lanjut masih belum didedahkan oleh syarikat telefon...

    Google Play Store kini boleh memuat turun dua aplikasi serentak

    Baru-baru ini, Google telah memperkenalkan peningkatan kecil namun ketara pada Google Play Store yang membolehkan pengguna memuat turun dua aplikasi serentak pada...

    Pengguna TNG eWallet dan MyPB kini boleh buat pembayaran QR melalui Alipay+ di Hong...

    Pengguna Touch ‘n Go eWallet (TNG eWallet) dan MyPB oleh Public Bank Berhad kini berpeluang untuk membuat pembayaran QR dengan lancar di...

    Artikel Berkaitan

    Ulasan / Featured

    X