fbpx
More

    HUAWEI Malaysia lancarkan telefon nova 8i, tablet MatePad Pro dan MatePad, bermula RM1,299

    HUAWEI Malaysia hari ini telah melancarkan beberapa produk baru iaitu telefon pintar HUAWEI nova 8i serta tablet HUAWEI MatePad Pro dan HUAWEI MatePad, di mana ia dilengkapi HarmonyOS 2.0.

    HUAWEI nova 8i dilengkapi skrin HUAWEI Edgeless Display berukuran 6.67 inci dan rekaan belakang yang dibuat dengan proses non-conductive vacuum metalisation (NCVM) bagi menghasilkan corak yang unik. Ia turut dilengkapi empat kamera belakang termasuk kamera utama 64MP.

    Telefon ini juga menyokong pengecasan pantas 66W HUAWEI SuperCharge yang mengambil masa 38 minit untuk mengecas bateri 4,300mAh sehingga penuh. Untuk prestasi, ia dilengkapi cipset Snapdragon 662, RAM 8GB dan storan dalaman 128GB.

    HUAWEI nova 8i akan dijual pada harga bermula RM1,299 dan pra-tempahan akan dibuka pada 7 Julai di HUAWEI Store Online, Lazada HUAWEI Flagship Store, Shopee HUAWEI Official Store dan Senheng. Setiap pra-tempahan akan disertakan dengan hadiah percuma bernilai RM260 iaitu set hadiah HUAWEI Entertainment Gift Set, pas HUAWEI Video selama sebulan, storan HUAWEI Cloud Storage 200GB selama sebulan dan pas HUAWEI Music selama 3 bulan.

    Selain telefon pintar, HUAWEI turut melancarkan siri HUAWEI MatePad yang baru iaitu HUAWEI MatePad Pro 12.6 inci, HUAWEI MatePad Pro 10.8 inci dan HUAWEI MatePad 11 inci. HUAWEI MatePad Pro dilengkapi skrin dengan sempadan bezel nipis, dimana nisbah skrin-ke-badan adalah setinggi 90%. Baterinya juga adalah agak besar dengan kapasiti 10,050mAh.

    Sementara itu, HUAWEI MatePad 11 pula adalah tablet HUAWEI pertama yang dilengkapi skrin 120Hz. Kedua-dua model tablet ini menyokong penggunaan stilus HUAWEI M-Pencil generasi ke-2, papan kekunci Smart Magnetic Keyboard dan tetikus wayarles Bluetooth.

    HUAWEI MatePad Pro dengan warna hijau Olive Green akan dijual pada harga RM4,399 dan ia boleh dibeli di HUAWEI Online Store, Lazada HUAWEI Flagship Store, Shopee HUAWEI Official Store dan Senheng. Pelanggan akan menerima hadiah percuma bernilai RM549.70 iaitu HUAWEI Classic Backpack, pas HUAWEI Video selama sebulan dan storan HUAWEI Cloud Storage 50GB selama tiga bulan.

    Beritahu kami di Facebook jika anda akan mendapatkan mana-mana produk di atas dan teruskan bersama Rakan Teknologi Utama Malaysia untuk berita teknologi terkini.

     

    Artikel Terkini

    Fujifilm instax mini 99 dilancar di Malaysia: Kamera analog yang boleh cetak gambar berharga...

    Pada hari ini, Fujifilm Malaysia melancarkan model kamera analog segera (instant analog camera) yang terbaru dalam siri instax*1 iaitu instax mini 99....

    Siri iQOO Z9 5G dilancar di Malaysia: SD 7 Gen 1 & bateri 6,000mAh...

    Seperti khabar angin sebelum ini, iQOO Malaysia telah melancarkan dua model telefon pintar terbaru mereka untuk pasaran tempatan iaitu iQOO Z9 5G...

    KWSP umumkan Akaun 3, penstrukturan semula bermula 11 Mei 2024

    Kumpulan Wang Simpanan Pekerja (KWSP) bersedia untuk mendedahkan Akaun 3 atau akaun Fleksibel pada 25 April hari ini, menandakan penstrukturan semula yang...

    AS akan haramkan TikTok jika ia tidak dilepaskan daripada syarikat China

    Presiden Amerika Syarikat (AS) Joe Biden telah menandatangani satu rang undang-undang yang akan mengharamkan penggunaan platform media sosial TikTok dalam negara itu,...

    Qualcomm umumkan Snapdragon X Plus, cipset komputer riba berasaskan ARM

    Qualcomm Technologies, Inc. memperkenalkan Snapdragon X Plus, mengembangkan portfolio platform siri Snapdragon X yang terkenal. Snapdragon X Plus adalah CPU Qualcomm Oryon...

    Artikel Berkaitan

    Ulasan / Featured

    X