fbpx
More

    HUAWEI MatePad 11 dan HUAWEI Watch GT Cyber akan dilancar di Malaysia pada 6 April 2023

    HUAWEI Malaysia bakal melancarkan dua produk baharu pada 6 April kelak iaitu tablet HUAWEI MatePad 11 dan jam tangan pintar HUAWEI Watch GT Cyber. Kedua-dua peranti ini telah diperkenalkan di China pada bulan lalu dan ia bakal ditawarkan kepada pelanggan Malaysia tidak lama lagi.

    HUAWEI MatePad 11 adalah tablet 11 inci yang diperbaharui untuk tahun ini, di mana ia dilengkapi skrin dengan resolusi 2.5K dan kadar segar semula 120Hz. Ia juga mempunyai bateri 7,250mAh yang boleh menawarkan tontonan video selama 12 jam.

    Tablet ini turut dilengkapi sistem operasi HarmonyOS 3.1 dan menyokong penggunaan stilus HUAWEI M-Pencil yang responsif pada skrinnya. Jika anda berminat untuk pra-tempah tablet ini, anda boleh daftarkan diri di laman web HUAWEI Malaysia sebelum 6 April dan anda akan menerima baucar bernilai RM10, namun ia hanya terhad untuk pelanggan awal.

    Para pelanggan yang mendaftarkan minat untuk pra-tempahan juga layak menyertai cabutan bertuah, di mana seorang pemenang akan membawa pulang HUAWEI MatePad 11 dan M-Pencil.

    Pada 6 April pula, 20 pelanggan pertama yang membeli MatePad 11 di laman web HUAWEI, kedai HUAWEI Flagship Store atau laman rasmi HUAWEI di Shopee bakal menerima seutas HUAWEI Watch Fit (bernilai RM499) secara percuma.

    Sementara itu, HUAWEI Watch GT Cyber pula adalah seutas jam tangan pintar yang dilengkapi skrin AMOLED 1.39 inci dan menawarkan pelbagai fungsi berfokuskan kesihatan seperti pemantauan degupan jantung, pemantauan stres dan penjejakan tidur.

    Rekaannnya mempunyai ketahanan bertaraf tentera dan juga dilengkapi sarung yang boleh ditukar dengan mudah. HUAWEI mengatakan baterinya boleh bertahan sehingga dua minggu.

    HUAWEI Watch GT Cyber akan dijual di semua cawangan Urban Republic bermula 6 April 2023. Layari laman web HUAWEI Malaysia untuk maklumat lanjut mengenai produk ini.

    Kongsi pendapat anda tentang berita ini di Facebook kami dan teruskan bersama Rakan Teknologi Utama Malaysia untuk berita teknologi terkini.

     

    Artikel Terkini

    Fujifilm instax mini 99 dilancar di Malaysia: Kamera analog yang boleh cetak gambar berharga...

    Pada hari ini, Fujifilm Malaysia melancarkan model kamera analog segera (instant analog camera) yang terbaru dalam siri instax*1 iaitu instax mini 99....

    Siri iQOO Z9 5G dilancar di Malaysia: SD 7 Gen 1 & bateri 6,000mAh...

    Seperti khabar angin sebelum ini, iQOO Malaysia telah melancarkan dua model telefon pintar terbaru mereka untuk pasaran tempatan iaitu iQOO Z9 5G...

    KWSP umumkan Akaun 3, penstrukturan semula bermula 11 Mei 2024

    Kumpulan Wang Simpanan Pekerja (KWSP) bersedia untuk mendedahkan Akaun 3 atau akaun Fleksibel pada 25 April hari ini, menandakan penstrukturan semula yang...

    AS akan haramkan TikTok jika ia tidak dilepaskan daripada syarikat China

    Presiden Amerika Syarikat (AS) Joe Biden telah menandatangani satu rang undang-undang yang akan mengharamkan penggunaan platform media sosial TikTok dalam negara itu,...

    Qualcomm umumkan Snapdragon X Plus, cipset komputer riba berasaskan ARM

    Qualcomm Technologies, Inc. memperkenalkan Snapdragon X Plus, mengembangkan portfolio platform siri Snapdragon X yang terkenal. Snapdragon X Plus adalah CPU Qualcomm Oryon...

    Artikel Berkaitan

    Ulasan / Featured

    X