fbpx
More

    HUAWEI nova 9 dan HUAWEI WATCH 3 bakal dilancar di Malaysia pada 8 November ini

    HUAWEI Malaysia secara rasminya membawakan entri baharu barisan nova iaitu HUAWEI nova 9 pada 8 November ini bersama siri HUAWEI WATCH 3. Anda boleh memindahkan data navigasi daripada HUAWEI nova 9 anda terus ke jam tangan pintar yang memberi pengalaman hiburan dan fotografi ke tahap yang lebih tinggi.

    Sistem kamera Ultra-Vision 50MP yang ada pada HUAWEI nova 9 membolehkan pengguna menangkap gambar setanding dengan kamera pro gred dalam semua senario seperti merakam foto malam, panorama, potret atau jarak dekat.

    Ia mempunyai sensor 1/1.56-inci yang besar dengan susunan penapis warna RYYB untuk pengambilan cahaya 40% lebih banyak. Enjin XD Fusion memastikan kejelasan sepenuhnya pada setiap foto yang diambil dengan HUAWEI nova 9. Ia. turut menyokong prestasi cahaya rendah yang luar biasa dan kejelasan pada pengimejan tahap piksel.

    Badannya ringan 7.77mm Ultra-nipis dan 175g hadir dengan proses Starry Flash AG Glass baharu dan Cincin Orbit Bintang yang diilhamkan oleh bintang pada kamera belakangnya. Ia menampilkan paparan warna asal 6.57-inci 1.07 bilion yang menyokong kadar penyegaran semula 120Hz maksimum dan kadar pensampelan sentuhan sehingga 300Hz untuk keseimbangan yang baik antara visual lancar dan hayat bateri dalam tindak balas yang pantas.

    Menampilkan bateri 4300mAH dan HUAWEI SuperCharge 66W, pengguna dapat tontonan filem, mendengar muzik atau bermain permainan dalam jangka masa yang lama. Ia turut dilengkapi dengan sistem penyejukan VC Liquid Cooling dan Graphene untuk mengurangkan haba dan penyejukan pantas semasa penggunaan peranti yang lama.

    Terdapat berita gembira di mana HUAWEI telah bekerjasama dengan JOOX untuk memulakan Peraduan HUAWEI X JOOX Stream and Win bermula dari sekarang hingga 4 November 2021 untuk memenangi HUAWEI FreeBuds 4 bernilai RM599. Anda perlu menstrim “HUAWEI nova 9 song” dalam senarai main HUAWEI Branded selama 9 jam sepanjang tempoh peraduan.  Satu pemenang akan dipilih dan akan diumumkan melalui mesej dalam aplikasi JOOX. 

    HUAWEI juga mengalu-alukan rakyat Malaysia untuk merakam detik terbaik dalam hidup menggunakan telefon pintar HUAWEI mereka dan menyertai Peraduan Anugerah HUAWEI Community NEXT-IMAGE Malaysia. Peraduan ini mempunyai 10 kategori yang menggalakkan pencipta kandungan peranti HUAWEI untuk menunjukkan kemahiran fotografi dan kreativiti mereka.

    Peraduan Anugerah HUAWEI COMMUNITY NEXT-IMAGE Malaysia

     3 Hadiah Utama HUAWEI nova 9
    HUAWEI FreeBuds 4
    HUAWEI WATCH Fit
    Best Image Taken on nova Series
    Tawaran kategori istimewa oleh
    HUAWEI Malaysia Community Next-IMAGE Awards 2021,
    hanya untuk pengguna Siri nova.
    HUAWEI nova 9
    HUAWEI FreeBuds 4

    Anda boleh ke HUAWEI Malaysia Facebook Page dan laman web rasmi HUAWEI untuk dapatkan maklumat lebih terperinci. Kongsi pendapat anda di Facebook kami dan teruskan bersama Rakan Teknologi Utama Malaysia untuk berita teknologi terkini.

     

    Artikel Terkini

    Google membayar Apple ~RM95 bilion pada 2022 kerana jadi enjin carian utama peranti

    Google membayar Apple $20 bilion (~RM95 bilion) pada 2022 untuk menjadi enjin carian utama bagi Safari pada iPhone, iPad dan Mac, lapor...

    Acer Nitro V 16 dilancar di Malaysia: Komputer riba “gaming” mampu milik bermula RM4,899

    Pada hari ini, Acer Malaysia memperkenalkan komputer riba gaming mampu milik Acer Nitro V 16 iaitu komputer Nitro pertama yang dilengkapi pemproses...

    realme 12x 5G dilancar di Malaysia: Skrin 6.67″ 120Hz, Dimensity 6100+, kamera utama 50MP...

    Pada hari ini, realme Malaysia melancarkan satu lagi telefon dalam siri realme 12 iaitu realme 12x 5G. Ia merupakan varian yang paling...

    vivo V30e dilancar di Malaysia: Kamera Sony IMX882 50MP dan Aura Light 3.0 berharga...

    vivo memperkenalkan inovasi terbarunya, vivo V30e di Malaysia hari ini, menjanjikan gabungan reka bentuk berteknologi tinggi dan prestasi terunggul. Reka bentuknya menampilkan...

    Infinix GT 20 Pro rasmi di Malaysia: Dimensity 8200 Ultimate, skrin 144Hz dan LED...

    Infinix melancarkan GT 10 Pro pada Ogos tahun lepas sebagai telefon pintar permainan pertamanya. Hari ini, sebagai pengganti GT 10 Pro, Infinix...

    Artikel Berkaitan

    Ulasan / Featured

    X