fbpx
More

    HUAWEI WATCH GT 4 dilancar: Jam pintar kesihatan dengan reka bentuk bergaya

    HUAWEI melancarkan cadangan “Fashion Forward” pada acara penting di Barcelona pada 14 September 2023, menandakan kemasukannya peranti baharu menggabungkan teknologi dan fesyen. Matlamatnya adalah untuk merevolusikan industri dengan menyepadukan teknologi termaju, reka bentuk ke hadapan fesyen dan ciri kesihatan tertumpu pengguna dengan lancar.

    Berkenaan reka bentuk, HUAWEI komited menggunakan bahan inovatif dan pilihan yang boleh diperibadikan untuk mencipta gaya yang unik dan ketahanan. Syarikat itu turut ingin menyediakan kawalan yang lebih besar ke atas kesejahteraan pengguna melalui ciri pengurusan kesihatan yang komprehensif.

    Untuk menjaga kesihatan pengguna, ia menawarkan ciri seperti sistem berasaskan sains HUAWEI TruSport, menjadikan peranti boleh pakai sebagai jurulatih peribadi untuk perjalanan kecergasan pengguna.

    HUAWEI WATCH GT 4 merupakan tambahan terbaharu kepada siri andalan WATCH GT, menawarkan jam tangan pintar bergaya dengan ciri kesihatan dan kecergasan termaju. Ia datang dalam saiz 46mm dan 41mm. Saiz 46mm menampilkan reka bentuk Octagon Splendor, menekankan kekuatan dan ketahanan, manakala versi 41mm mempunyai reka bentuk Loket anggun menyerupai perhiasan penyata.

    Dengan lebih 25,000 muka jam yang disediakan, pengguna boleh menyesuaikan jam tangan agar sepadan dengan gaya hidup dan pilihan mereka. Paparan Sentiasa Hidup (AOD) menyediakan akses pantas kepada maklumat, sesuai untuk individu yang sibuk.

    HUAWEI telah melantik Pamela Reif dan Sir Mo Farah sebagai Duta Produk Boleh Dipakai HUAWEI, menggabungkan sukan dan gaya. Kedua-dua duta telah menyepadukan peranti boleh pakai HUAWEI ke dalam aktiviti harian dengan meningkatkan kecekapan latihan dan pemantauan kesihatan mereka.

    HUAWEI telah memperkenalkan barisan peranti pengguna baharu bersama siri HUAWEI WATCH GT 4 sebagai sebahagian daripada strategi Fashion Forward mereka termasuk HUAWEI WATCH Ultimate Gold Edition mewah, fon telinga TWS HUAWEI FreeBuds Pro 3 dan HUAWEI MatePad Edisi PaperMatte 11 inci yang menampilkan paparan anti silau.

    Pra-pesanan untuk HUAWEI WATCH GT 4 kini boleh dilakukan dengan membayar deposit RM50. Pelanggan pra-pesanan juga berpeluang memenangi satu lagi HUAWEI WATCH GT 4 dan hadiah menarik lain. Tambahan lagi, HUAWEI menawarkan pra-tonton eksklusif HUAWEI WATCH GT 4, yang membolehkan pengguna mengalami masa depan jam tangan pintar secara langsung dengan mendaftarkan minat mereka.

    Sekiranya anda berminat, anda boleh mendaftar di laman web rasmi HUAWEI Malaysia di sini. Kongsi pendapat anda di Facebook kami dan teruskan bersama Rakan Teknologi Utama Malaysia untuk berita teknologi terkini. 

     

    Artikel Terkini

    Malaysia negara kedua paling ketagih gajet di Asia pada 2024, luang masa 8 jam...

    Agensi kajian pemasaran antarabangsa Electronics Hub telah menerbitkan senarai untuk negara yang paling banyak menggunakan gajet dalam masa sehari secara purata (average...

    Fujifilm instax mini 99 dilancar di Malaysia: Kamera analog yang boleh cetak gambar berharga...

    Pada hari ini, Fujifilm Malaysia melancarkan model kamera analog segera (instant analog camera) yang terbaru dalam siri instax*1 iaitu instax mini 99....

    Siri iQOO Z9 5G dilancar di Malaysia: SD 7 Gen 1 & bateri 6,000mAh...

    Seperti khabar angin sebelum ini, iQOO Malaysia telah melancarkan dua model telefon pintar terbaru mereka untuk pasaran tempatan iaitu iQOO Z9 5G...

    KWSP umumkan Akaun 3, penstrukturan semula bermula 11 Mei 2024

    Kumpulan Wang Simpanan Pekerja (KWSP) bersedia untuk mendedahkan Akaun 3 atau akaun Fleksibel pada 25 April hari ini, menandakan penstrukturan semula yang...

    AS akan haramkan TikTok jika ia tidak dilepaskan daripada syarikat China

    Presiden Amerika Syarikat (AS) Joe Biden telah menandatangani satu rang undang-undang yang akan mengharamkan penggunaan platform media sosial TikTok dalam negara itu,...

    Artikel Berkaitan

    Ulasan / Featured

    X