fbpx
More

    Ingin beli OPPO Reno6? Jom tengok dulu perbandingan antara syarikat telko yang menawarkannya!

    Siri OPPO Reno6 telah pun diperkenalkan pada bulan Ogos 2021 dan ia dijangka bakal menjadi antara telefon pintar kelas pertengahan yang terlaris pada tahun ini. Oleh yang demikian, pelbagai syarikat telekomunikasi tempatan telah menyediakan pelan khas bagi memudahkan pelanggan untuk memiliki telefon ini dengan lebih mudah dengan bentuk promosi, rebat atau diberikan secara percuma.

    Bagi membantu anda memilih pelan yang terbaik untuk keperluan anda, kami telah menyenaraikan tawaran daripada syarikat telko untuk siri OPPO Reno6:

    Celcom – Dapatkan Reno6 Z 5G percuma dengan pelan MEGA Lightning XL

    Celcom menawarkan OPPO Reno6 Z 5G secara percuma jika anda melanggan kepada pelan Celcom MEGA Lightning XL. Dengan pelan tersebut, anda akan menerima data internet sebanyak 120GB sebulan serta panggilan telefon dan SMS tanpa had pada harga RM188 sebulan. Anda juga akan menerima beberapa hadiah percuma bernilai RM502.

    Untuk yang menginginkan OPPO Reno6 5G pula, ia boleh dibeli dengan harga RM799 jika anda mendapatkannya dengan pelan MEGA Lightning XL, atau boleh dibeli dengan ansuran bulanan bernilai RM51 jika anda beli melalui pelan Easyphone.

    Layari laman web Celcom untuk maklumat lanjut.

    Digi – Diskaun RM20 dan pelan PhoneFreedm 365 percuma selama dua tahun

    Digi menawarkan OPPO Reno6 Z 5G dan OPPO Reno6 5G melalui pelan PhoneFreedom 365. Jika anda ingin membayar dengan yuran paling sedikit, anda perlu melanggan kepada Digi Postpaid 150 yang menawarkan Reno6 Z 5G pada harga RM30 sebulan dan Reno6 5G pada harga RM50 sebulan.

    Bayaran untuk pelan Digi Postpaid 120

    Anda masih boleh melanggan kepada pelan Digi Postpaid 60, 90 atau 120, namun hanya Postpaid 120 dan Postpaid 150 yang masing-masing menawarkan diskaun RM15 dan RM20 selama 24 bulan. Postpaid 120 menawarkan penjimatan keseluruhan sebanyak RM1,679 untuk Reno6 5G dan RM1,459 untuk Reno6 Z 5G.

    Selain itu, kedua-dua peranti boleh didapatkan melalui pelan Family line dengan diskaun 50%. Anda akan menerima data internet sebanyak 85GB, panggilan telefon tanpa had dan 1,000 SMS.

    Layari laman web Digi untuk maklumat lanjut.

    Maxis – Harga telefon serendah RM1

    Anda boleh pilih di antara kontrak normal atau Maxis Zerolution. Jika anda melanggan kepada pelan termahal iaitu Postpaid 188, anda boleh dapatkan harga termurah untuk Reno6 Z 5G iaitu RM39 sebulan dan Reno6 5G sebanyak RM69 sebulan.

    Pelan untuk Reno6 Z 5G
    Pelan untuk Reno6 5G

    Tawaran yang paling menarik adalah kedua-dua telefon boleh didapatkan dengan harga RM1 sahaja sebagai bayaran pendahuluan dan membina share line baharu. Ini hanya boleh didapati jika anda berdaftar dengan kontrak biasa dalam pelan Postpaid 128 dan Postpaid 158.

    Pelan pascabayar Maxis menawarkan data internet sebanyak 100GB, SMS dan panggilan tanpa had serta sokongan untuk empat nombor dalam share line. Pelanggan juga akan menerima fon telinga wayarles OPPO Enco Buds, HeyTap Cloud Service selama setahun, power bank, smart tag dan pembesar suara Bluetooth.

    Layari laman web Maxis untuk maklumat lanjut tentang pelan OPPO Reno6 Z 5G atau OPPO Reno6 5G.

    U Mobile – RM29 sebulan dengan UPackage

    Jika anda melanggan kepada pakej UPackage, Reno6 Z 5G boleh didapati dengan ansuran RM29 sebulan manakala Reno6 pula berharga RM59 sebulan. Pakej standard daripada pelan Unlimited HERO Postpaid juga menawarkan harga yang menarik, dengan harga RM219 untuk Reno6 Z 5G dan RM889 untuk Reno6 5G.

    Pelanggan pelan ini akan menerima pelbagai hadiah seperti power bank, pembesar suara Bluetooth dan smart tag, kesemuanya bernilai RM277. Semua pelan pascabayar U Mobile akan menerima data internet berkelajuan tinggi tanpa had, data pelayaran (roaming) 3GB, data hotspot 100GB, panggilan tanpa had dan siaran video HD tanpa had.

    Layari laman web U Mobile untuk maklumat lanjut tentang pelan OPPO Reno6 Z 5G atau OPPO Reno6 5G.

    Beritahu kami di Facebook jika perbandingan di atas membantu anda dan teruskan bersama Rakan Teknologi Utama Malaysia untuk berita teknologi terkini.

    Diterjemahkan daripada TechNave

     

    Artikel Terkini

    WhatsApp sedang uji ciri berkongsi fail tanpa sambungan internet

    WhatsApp sedang bersiap untuk kemas kini penting yang satu memberi tumpuan kepada membolehkan perkongsian fail melalui rangkaian tempatan dan menambah ciri mengambil...

    CelcomDigi perkenalkan pakej “roaming” khas untuk jemaah umrah dan haji

    Syarikat telekomunikasi CelcomDigi kini memperkenalkan pakej perayauan baharu Hajj Roaming Pass yang dikhaskan untuk para pelanggan yang ingin menunaikan ibadat haji atau...

    Infinix GT 20 Pro akan dilancar di Malaysia pada 2 Mei 2024

    Infinix Malaysia bakal melancarkan telefon pintar terbaru, Infinix GT 20 Pro, pada hari Khamis, 2 Mei 2024. Telefon kelas pertengahan ini bakal...

    Tesla Model 3 Performance rasmi di Malaysia, 0-100km/j hanya 3.1 saat bermula RM242,000

    Hari ini, Tesla Malaysia telah melancarkan Tesla Model 3 Performance secara rasmi. Untuk pengetahuan, Tesla Model 3 Performance telah dilancarkan sebelum laporan...

    Pesaing Tesla, Polestar hasilkan telefon pintar pertama dengan ciri AI khas

    Salah satu pesaing Tesla dalam pasaran kenderaan elektrik, Polestar, baru sahaja melancarkan telefon pertama mereka. Untuk pengetahuan, Polestar Phone dan Meizu 21...

    Artikel Berkaitan

    Ulasan / Featured

    X