fbpx
More

    Jabra Elite 4 Active dilancar di Malaysia, tersedia ciri Alexa Built-in dan Spotify Tap berharga RM579

    Jabra mengumumkan penambahan baharu kepada siri Elite dengan Jabra Elite 4 Active. Fon telinga ini sesuai untuk mereka yang mengamalkan gaya hidup aktif termasuk senaman popular seperti yoga, gym atau berlari. Peranti ini mempunyai ketahanan kalis peluh dan air berkadar IP57 serta reka bentuknya menjamin keselesaan ketika dipakai.

    Hayat baterinya tahan sehingga 7 jam masa main dan sehingga 28 jam dengan ksarung pengecasan. Elite 4 Active juga mempunyai sokongan pengecasan pantas. Menariknya, terdapat ciri seperti Alexa Built-in, Spotify Tap dan Google Fast Pair.

    Dengan ciri main balik Spotify Tap, anda boleh mengakses muzik yang anda gemari dengan cepat tanpa perlu mengawalnya daripada telefon anda. Kedua-dua ciri menjadikannya lebih mudah berbanding sebelum ini untuk memanfaatkan sepenuhnya fon telinga Jabra anda. Selain aplikasi Jabra Sound+, anda boleh menala penyamaan mengikut pilihan anda.

    Untuk memastikan fokus maksimum bagi pemakai, Elite 4 Active menyekat hingar dengan Active Noise Cancellation (ANC). Terdapat juga teknologi HearThrough pada fon telinga ini. Sesuai untuk larian di bandar, individu boleh kekal selamat dengan kesedaran tentang persekitaran mereka semasa berlari.

    Untuk memastikan keselamatan semasa mendengar muzik, HearThrough menggunakan mikrofon terbina dalam untuk menangkap bunyi di sekeliling dan memainkannya dalam fon telinga anda. Jabra Elite 4 Active menawarkan teknologi 4 mikrofon yang dilindungi oleh penutup jaringan khas untuk perlindungan bunyi angin tambahan supaya anda boleh didengari dengan kuat dan jelas semasa panggilan.

    Spesifikasi lengkap Elite 4 Active:
    ● Reka bentuk ergonomik tanpa sayap
    ● Ketahanan kalis air dan peluh IP57
    ● Pembatalan Bunyi Aktif (ANC)
    ● Pembesar suara 6mm dan penetapan bunyi yang boleh diselaraskan
    ● Teknologi HearThrough
    ● 4 mikrofon
    ● Sehingga 7 jam masa main dan sehingga 28 jam dengan sarung pengecas
    ● Gunakan sama ada fon telinga dengan mod mono
    ● Main semula Alexa Terbina dalam atau Spotify Tap, dan Google Fast Pair
    ● Aplikasi Sound+ – Tersedia pada peranti IOS dan Android
    ● Spotify Tap serasi dengan Android OS 6.0 dan ke atas

    Jabra Elite 4 memberikan jaminan waranti 2 tahun terhadap kegagalan daripada habuk dan air dengan pendaftaran aplikasi Jabra Sound+. Berharga MYR 579, Jabra Elite 4 tersedia dalam warna hitam, biru gelap dan pudina.

    Elite 4 Active boleh didapati di peruncit terpilih dan di e-kedai rasmi Jabra di Shopee dan Lazada. Untuk maklumat lanjut, sila layari laman rasmi Jabra atau tonton video rasmi di sini.

    Adakah anda berminat dengan fon telinga ini? Kongsikan pendapat anda di Facebook kami dan nantikan berita seterusnya bersama Rakan Teknologi Utama Malaysia. 

     

    Artikel Terkini

    realme GT 6T akan dilancar pada 22 Mei 2024, dilengkapi skrin 6,000 nits, cas...

    Sebelum ini, realme mengumumkan bahawa mereka akan melancarkan telefon pintar kelas pertengahan realme GT 6T pada bulan ini, namun tarikhnya tidak diperincikan....

    Siri HONOR 200 akan dilancar pada 27 Mei 2024, terdiri dengan 4 pilihan warna

    HONOR bakal melancarkan siri telefon pintar kelas pertengahan HONOR 200 dan HONOR 200 Pro pada hari Isnin, 27 Mei 2024 di China...

    Samsung Malaysia tawarkan diskaun sehingga RM200 untuk Galaxy A15 dan Galaxy A25 5G

    Walaupun sambutan Hari Ibu sudah pun berlalu, Samsung Malaysia masih ingin menganjurkan promosi sembena hari tersebut dengan menawarkan dua buah telefon pintar...

    Redmi Note 13R dilancar: SD 4 Gen 2 dan skrin 120Hz bermula ~RM907

    Selepas mengeluarkan Redmi Note 13R Pro tahun lepas, anak syarikat Xiaomi kini melancarkan varian standard peranti tersebut iaitu Redmi Note 13R di...

    Samsung sindir iklan Apple iPad Pro 2024 dengan video “Uncrush”

    Apple telah melancarkan iPad Pro 2024 baharunya dengan cip M4. Walau bagaimanapun, kemunculannya telah mencipta kontroversi dengan iklan Crush!. Iklan itu mungkin...

    Artikel Berkaitan

    Ulasan / Featured

    X