fbpx
More

    Jom pergi ke OPPO Find N2 Flip Pop-up Experience Store di Pavilion KL untuk lihat telefon lipat terbesar di Malaysia!

    Bagi mempromosikan telefon pintar lipat OPPO Find N2 Flip yang baru dilancar untuk pasaran Malaysia baru-baru ini, OPPO Malaysia telah membina jerayawara OPPO Find N2 Flip Pop-up Experience Store di pusat beli-belah Pavilion Kuala Lumpur.

    Satu tarikan menarik di jerayawara ini adalah sebuah model Find N2 Flip gergasi yang mempunyai rekaan lipat serupa dengan Find N2 Flip sebenar. Di hadapan model gergasi bernama OPPO Giant Flip itu, anda boleh mengambil gambar bersamanya untuk peluang memenangi sepasang fon telinga wayarles daripadaOPPO.

    Dalam peraduan Flip-a-Pose yang akan berlangsung sehingga 10 Mac, pengunjung boleh bergambar dengan OPPO Giant Flip sambil menggayakan gaya menarik, kemudian muat turun ke media sosial dengan tanda palang #OPPOFindN2Flip dan #OPPOGiantFLip. Pertandingan ini terbuka untuk sesiapa sahaja.

    30 orang pemenang bertuah dengan gaya paling menarik akan memenangi sepasang OPPO Enco Air3. Mereka juga akan mara ke pusingan akhir untuk persembahan gaya secara langsung (live posing performance) pada 11 Mac 2023 jam 10:00 pagi, di mana mereka berpeluang untuk menjadi salah satu daripada tiga orang yang akan memenangi OPPO Find N2 Flip.

    Di samping itu, bagi mendemonstrasikan ketahanan engsel N2 Flip, OPPO Malaysia telah meletakkan sebuah Folding Robot yang akan melipat skrin Find N2 Flip sebanyak 200,000 kali dalam tempoh 6 hingga 12 Mac. Skrin ini diiktiraf oleh TÃœV Rheinland untuk ketahanan sebanyak 400,000 kali lipatan, jadi pengunjung boleh lihat sendiri ketahanan engsel Find N2 Flip.

    Sempena Hari Wanita Antarabangsa yang berlangsung pada hari ini (8 Mac), semua wanita yang mengunjungi jerayawara OPPO Malaysia ini akan menerima cenderahati khas apabila mereka mengambil gambar bersama OPPO Giant Flip.

    OPPO Find N2 Flip akan dijual di Malaysia pada harga bermula RM3,999. Pra-tempahan untuknya akan dibuka sehingga 10 Mac, di mana pelanggan akan turut menerima hadiah percuma termasuk waranti lanjutan setahun (RM259), fon telinga wayarles OPPO Enco Air 3 (bernilai RM249) dan sarung Portable PU (bernilai RM129).

    Pelanggan juga boleh membeli pelan perlindungan skrin OPPO Care Screen Protection Plan pada harga diskaun iaitu RM299 (harga asal RM599). Pelan ini memberikan gantian skrin jika skrin Find N2 Flip mengalami kerosakan atau retak.

    Layari laman web OPPO Malaysia untuk maklumat lanjut mengenai acara khas ini. Beritahu kami di Facebook jika anda berminat dengannya dan teruskan bersama Rakan Teknologi Utama Malaysia untuk berita teknologi terkini.

     

    Artikel Terkini

    DNB, Ericsson bekerjasama untuk memajukan perusahaan di Malaysia melalui teknologi 5G

    Digital Nasional Berhad (DNB) dan Ericsson, sebuah syarikat teknologi komunikasi global yang terkemuka telah mengumumkan secara rasmi rancangan untuk memacu transformasi digital...

    Kempen Jualan Super 5.5 realme: Baucar sehingga RM1,800 di Shopee, Lazada dan TikTok Shop

    Bermula 3 Mei 2024, realme Malaysia bekerjasama dengan Shopee, Lazada dan TikTok Shop mengadakan Kempen Jualan Super 5.5. Dalam tempoh tiga hari,...

    OPPO A38 dan A18 kini mendapat penurunan harga sebanyak RM50

    OPPO Malaysia telah mengumumkan pelarasan harga yang ketara untuk model OPPO A38 dan A18 dengan menawarkan penjimatan sehingga RM50. Harga baharu itu...

    Sony Xperia 1 VI mungkin bawa peningkatan lensa telefoto, Snapdragon 8 Gen 3 dan...

    Sony bersedia untuk mendedahkan telefon pintar andalan terbaru mereka, Xperia 1 VI yang dijadualkan untuk dilancarkan pada 17 Mei 2024. Walaupun dianggap...

    WhatsApp sedang uji ciri sekat pengguna sementara jika langgar dasar khusus

    WhatsApp memperkenalkan ciri sekatan akaun baharu seperti yang dilihat dalam versi beta Android baru-baru ini. Ciri ini akan sementara menghalang pengguna daripada...

    Artikel Berkaitan

    Ulasan / Featured

    X