fbpx
More

    Kaspersky Malaysia lancarkan produk keselamatan siber baharu untuk pengguna umum, bermula RM70 setahun

    Pada hari ini, Kaspersky Malaysia melancarkan portfolio produk keselamatan siber baharu untuk para pengguna umum, terdiri daripada Kaspersky Standard, Kaspersky Plus dan Kaspersky Premium. Semua produk ini boleh digunakan untuk komputer Windows dan Mac, serta peranti mudah alih Android dan iOS.

    Semua kategori produk Kaspersky akan menerima keselamatan siber tertinggi, termasuklah perlindungan yang sentiasa dikemas kini bagi menentang ancaman siber, Firewall, Network Monitor untuk meneliti aplikasi manakah yang dihubungkan dengan internet, serta fungsi-fungsi seperti Safe Browsing dan Anti-Phishing untuk melindungi peranti daripada laman web dan fail yang mencurigakan.

    Ia juga menawarkan Pre-Kaspersky Virus Removal Tool yang boleh membuang virus yang sudah menyelinap dalam komputer sebelum perisian Kaspersky dipasang. Fungsi-fungsi lain termasuklah Quick Startup, PC Speed-up, Disk Space Cleanup, Game Mode dan Do Not Disturb.

    Untuk Kaspersky Plus pula, ia menawarkan fungsi-fungsi tambahan yang bertujuan untuk melindungi identiti pengguna seperti rangkaian peribadi maya (VPN) dan Premium Password Manager. Ia juga menawarkan Data Leak Checker yang boleh memantau internet sama ada identiti pengguna telah dibocorkan, kemudian ia akan memberi panduan untuk langkah-langkah seterusnya.

    Satu lagi manfaat Kaspersky Plus adalah ia boleh memantau peranti-peranti yang dihubungkan kepada rangkaian internet rumah.

    Sementara itu, Kaspersky Premium menawarkan semua fungsi dalam pilihan Standard dan Plus, serta dengan keutamaan khas untuk perkhidmatan sokongan dan bantuan daripada pihak Kaspersky seperti panggilan telefon, bantuan pemasangan dan pemeriksaan kesihatan komputer.

    Premium juga menawarkan Identity Protection Wallet yang menyimpan data-data sensitif, seperti pasport dan lesen memandu, ke dalam sebuah format yang disulitkan (encrypted) untuk mengelakkan kecurian identiti. Satu lagi manfaat adalah Kaspersky Safe Kids yang menyediakan nilai tambahan untuk ibu bapa.

    Berikut adalah harga pasaran untuk semua produk Kaspersky:

    ProdukHarga
    Kaspersky Standard (1 peranti)RM70 setahun
    Kaspersky Standard (3 peranti)RM100 setahun
    Kaspersky Standard (5 peranti)RM126 setahun
    Kaspersky Plus (1 peranti)RM96 setahun
    Kaspersky Plus (3 peranti)RM126 setahun
    Kaspersky Plus (5 peranti)RM152 setahun
    Kaspersky Premium (1 peranti)RM139 setahun
    Kaspersky Premium (3 peranti)RM169 setahun
    Kaspersky Premium (5 peranti)RM195 setahun

    Produk Kaspersky boleh dibeli daripada Lazada dan Shopee. Di samping itu, anda boleh dapatkan diskaun sebanyak 15% jika anda membelinya pada 8 Ogos 2023.

    Beritahu kami di Facebook jika anda berminat dengan produk ini dan teruskan bersama Rakan Teknologi Utama Malaysia untuk berita teknologi terkini.

     

    Artikel Terkini

    Telefon pintar cipset Snapdragon 8 Gen 4 pertama dijangka dilancar pada pertengahan Oktober

    Qualcomm telah memelihara kerahsiaan mengenai butiran prosesor mudah alih flagship akan datang mereka, Snapdragon 8 Gen 4. Namun, kebocoran dan desas-desus telah...

    Audio ‘lossless’ oleh Spotify dikatakan hampir siap

    Elemen antara muka (UI) yang bocor membayangkan kemungkinan keluaran peringkat audio tanpa kerugian (lossless) Spotify yang telah lama ditunggu-tunggu, menunjukkan ia mungkin...

    Threads benarkan kawalan terhadap siapa yang boleh mengulas ‘post’ anda

    Threads memperkenalkan kawalan baru yang membenarkan pengguna menguruskan siapa yang boleh mengulas kenyataan mereka dengan matlamat untuk mewujudkan persekitaran yang lebih positif...

    Google Wallet perkenalkan senarai ‘Kaedah Pembayaran’ baharu

    Kemas kini terbaru kepada Google Wallet untuk Android memperkenalkan pendekatan yang lebih teratur dalam menguruskan kaedah pembayaran yang disimpan. Menu akaun kini...

    Jalan Sultan Ismail menjadi dua hala, kurangkan kesesakan lalu lintas

    Sekurang-kurangnya 20 anggota Polis Kuala Lumpur telah ditempatkan untuk mengawal lalu lintas susulan penukaran jalan satu hala kepada dua hala di Jalan...

    Artikel Berkaitan

    Ulasan / Featured

    X