fbpx
More

    Kenapa Jam Tangan Pintar Adalah Salah Satu Pilihan Hadiah Yang Baik

    Jam tangan pintar merupakan peranti yang semakin diperlukan dalam kalangan pengguna awam kerana selain menunjukkan waktu dan notifikasi telefon, ia turut menawarkan pelbagai fungsi penjejakan kesihatan yang memudahkan pemakai untuk mengamalkan gaya hidup yang sihat.

    Siri Samsung Galaxy Watch6 dilengkapi pelbagai sensor canggih yang boleh menjejak metrik kesihatan pemakai, kemudian boleh menjejak aktiviti sukan untuk menilai jumlah kalori yang dibakar dan jarak senaman. Jam tangan ini juga menawarkan lebih 100 program untuk pelbagai bentuk senaman seperti regangan (stretching), penurunan berat badan (weight loss) dan latihan ketahanan (endurance). Program senaman ini disediakan oleh aplikasi kesihatan popular seperti Skimble, Bodybuilding, KEEP dan 300FIT. Oleh itu, ia sesuai diberi kepada orang yang disayangi anda.

    Gaya yang diperibadikan untuk anda

    Siri Galaxy Watch6 direka untuk diperibadikan, menawarkan pelbagai pilihan termasuk model, bahan dan warna tali, dan pilihan skrin jam tangan pintar, jadi anda boleh memilih untuk mencipta jam tangan pintar yang sepadan dengan mood anda, atau pilihan almari pakaian anda yang berbeza. Itulah apa yang siri Galaxy Watch6 boleh menawarkan untuk memenuhi keperluan gaya hidup anda.

    Galaxy Watch6 Classic dengan badan keluli tahan karat dan tali kulit mesra alam, menjadikannya pilihan yang sesuai untuk acara rasmi dan mesyuarat korporat. Untuk yang mencabar dan aktif, tali sukan kami adalah tali yang sesuai untuk anda, dengan reka bentuk sporty dan jalur yang diperbuat daripada bahan elastik yang akan membuatkan anda berasa bertenaga apabila anda memakainya, memastikan anda kekal selaras dengan gaya hidup dinamik anda.

    Tukar tali cepat untuk menukar gaya anda sesuka hati

    Dengan ramai pilihan tali yang disebutkan, ia mempunyai tali jam tangan yang senang dicabut dengan satu sentuhan sahaja. Ia membolehkan pengguna menukar tali jam tangan mereka dengan cepat dan mudah. Jadi, tiada masalah bila pengguna nak tukar pilihan tali jam tangan untuk padankan pakaian mereka yang berbeza mengikut acara yang dihadiri oleh mereka.

    Siri Galaxy Watch6 Samsung termasuk tali nilon fabrik, tali eko-kulit keselesaan D-geskle, dan tali sukan aktif yang datang dalam pelbagai warna dan saiz yang boleh ditukar dengan mudah antara pejabat, bilik senaman dan kawasan bersantai.

    Semua ciri ini boleh didapati dalam jam tangan pintar Siri Samsung Galaxy Watch6 yang dijual pada harga bermula RM1,099. Siri jam tangan pintar ini adalah peranti yang paling sesuai untuk dihadiahkan kepada ahli keluarga atau rakan-rakan kerana ia bukan sahaja dilengkapi pelbagai fungsi canggih untuk menjaga kesihatan mereka, malah mempunyai pelbagai pilihan rekaan yang boleh dipadankan dengan stail masing-masing.

    Ia sesuai dihadiahkan untuk pelbagai sambutan seperti hari jadi, ulangtahun, graduasi dan banyak lagi. Bagi mencantikkan lagi hadiah ini, setiap pembelian Siri Galaxy Watch6 akan dipakejkan dalam kotak hijau yang menarik bagi memeriahkan pemberian anda.

    Selain itu, sekarang Samsung Malaysia sedang menganjurkan promosi khas untuk Siri Galaxy Watch6 yang akan berlangsung sehingga 31 Disember 2023. Promosi tersebut adalah seperti berikut:

    • Tawaran eksklusif sehingga RM727
      • Tali jam percuma bernilai RM239
      • Percuma pengecas 15W (bernilai RM59) dan Watch Cradle (bernilai RM129)
      • Penjimatan tukar (trade-in) sehingga RM300

    Anda boleh mengunjungi Samsung Experience Store Malaysia untuk mendapati Siri Galaxy Watch6 dan ia dilengkapi dengan kotak hadiah percuma yang cantik sekali untuk orang yang tersayang anda.

    Beritahu kami di Facebook jika anda berminat dengan peranti unik ini dan teruskan bersama Rakan Teknologi Utama Malaysia untuk berita teknologi terkini.

    [Ditaja oleh Samsung Malaysia]

     

    Artikel Terkini

    MediaTek Dimensity 6300 diumum, cipset 5G untuk telefon pintar segmen pertengahan

    MediaTek menawarkan pasaran telefon segmen pertengahan dengan cipset Dimensity 6300 5G terbaharu. Cip ini dihasilkan dengan proses 6nm dan menawarkan peningkatan sederhana...

    vivo V30e dengan SD 6 Gen 1, skrin 120Hz bakal dilancarkan pada 2 Mei...

    Mengikut pengumuman rasmi, vivo akan memperkenalkan vivo V30e di India pada 2 Mei 2024. Peranti ini dijangka menggunakan paparan AMOLED melengkung 6.78...

    Blackview Hero 10 mungkin jadi telefon boleh lipat paling murah di dunia

    nubia Flip 5G yang dilancarkan awal bulan ini dengan harga RM2,499 merupakan telefon boleh lipat paling murah dalam pasaran. Namun, itu tidak...

    Maybank bakal gantikan pemberitahuan SMS kepada pop timbul aplikasi bermula 22 April ini

    Maybank mengumumkan bahawa ia akan melaksanakan dasar pemberitahuan baharu mulai 22 April 2024 dan akan menggunakan pemberitahuan pop timbul aplikasi (APP) untuk...

    Polis: Orang ramai diingatkan berwaspada tentang kecurian data menggunakan kod QR

    Polis memberi amaran kepada orang ramai tentang strategi pancingan data baharu di mana penipu menyampaikan hadiah seperti botol air dengan kod QR...

    Artikel Berkaitan

    Ulasan / Featured

    X