fbpx
More

    Lenovo Yoga 9i dilancar di Malaysia: Intel Core Gen-13 dan skrin sentuh OLED 14″ berharga RM7,299

    Lenovo mengumumkan pelancaran Lenovo Yoga 9i 14 inci yang diperbaharui di Malaysia pada harga RM7,299. Yoga 9i terkini menampilkan cipset Intel Core Generasi ke-13 dan memberikan prestasi yang lebih mengagumkan.

    Pelanggan yang membeli Yoga 9i baharu di mana-mana kedai eksklusif Lenovo (LES) dari 11 hingga 26 Februari 2023 layak membawa pulang hadiah percuma bernilai sehingga RM3,315.

    Ini termasuk Lenovo Gaming Monitor QHD 27 inci bernilai RM1,249, Yoga Mouse dengan Laser Pointer bernilai RM209, Grab Gift Voucher bernilai RM330 dan banyak lagi sementara stok masih ada. Pelanggan juga boleh menikmati Perlindungan Kerosakan Tidak Sengaja (ADP) selama 1 tahun bernilai RM299 dengan hanya RM1.

    Lenovo Yoga 9i adalah komputer riba 2-dalam-1 yang direka dengan engsel 360 darjah dan skrin sentuh dengan pilihan untuk bertukar antara mod komputer riba atau tablet. Ia dilengkapi dengan Windows 11 dan cipset Intel Core i7-1360P Generasi Ke-13 yang digabungkan dengan grafik Intel Iris Xe bagi menawarkan prestasi yang tinggi.

    Yoga 9i juga mempunyai bar bunyi berputar Bowers & Wilkins yang pertama di dunia dengan pembesar suara quad dan Dolby Atmos. Dalam pada itu, ia mempunyai skrin sentuh OLED 2.8K dengan bezel nipis, VESA DisplayHDR 500 True Black dengan ketepatan warna DCI-P3 100% dan kadar penyegaran semula 90Hz yang boleh dikawal dengan togol mudah Fn+R.

    Berikut merupakan rangkaian penuh ciri peranti yang direka untuk meningkatkan pengalaman bekerja dan hiburan:
    • Kuasa Pintar – mod prestasi yang membolehkan prestasi lebih tinggi atau hayat bateri lebih lama.
    • Kabur Latar Belakang – membantu melindungi privasi persekitaran seseorang semasa panggilan video.
    • Vibe Check – membantu pengguna melihat dengan lebih baik perbezaan antara profil audio untuk pengalaman mendengar yang lebih memuaskan.
    • Mod Warna – membantu pengguna menukar penampilan sistem mereka antara mod gelap dan terang melalui ciri tetapan warna asli dalam Windows.
    • Pengimbas Cap Jari – untuk log masuk ke Windows dan aplikasi yang serasi dengan mudah.

    Ketahui lebih lanjut mengenai Lenovo Yoga 9i di laman web rasmi Lenovo di sini. Kongsi pendapat anda di Facebook kami dan teruskan bersama Rakan Teknologi Utama Malaysia untuk berita teknologi terkini. 

     

    Artikel Terkini

    MediaTek Dimensity 6300 diumum, cipset 5G untuk telefon pintar segmen pertengahan

    MediaTek menawarkan pasaran telefon segmen pertengahan dengan cipset Dimensity 6300 5G terbaharu. Cip ini dihasilkan dengan proses 6nm dan menawarkan peningkatan sederhana...

    vivo V30e dengan SD 6 Gen 1, skrin 120Hz bakal dilancarkan pada 2 Mei...

    Mengikut pengumuman rasmi, vivo akan memperkenalkan vivo V30e di India pada 2 Mei 2024. Peranti ini dijangka menggunakan paparan AMOLED melengkung 6.78...

    Blackview Hero 10 mungkin jadi telefon boleh lipat paling murah di dunia

    nubia Flip 5G yang dilancarkan awal bulan ini dengan harga RM2,499 merupakan telefon boleh lipat paling murah dalam pasaran. Namun, itu tidak...

    Maybank bakal gantikan pemberitahuan SMS kepada pop timbul aplikasi bermula 22 April ini

    Maybank mengumumkan bahawa ia akan melaksanakan dasar pemberitahuan baharu mulai 22 April 2024 dan akan menggunakan pemberitahuan pop timbul aplikasi (APP) untuk...

    Polis: Orang ramai diingatkan berwaspada tentang kecurian data menggunakan kod QR

    Polis memberi amaran kepada orang ramai tentang strategi pancingan data baharu di mana penipu menyampaikan hadiah seperti botol air dengan kod QR...

    Artikel Berkaitan

    Ulasan / Featured

    X