fbpx
More

    Maxis lancarkan pelan 5G dan 4G baharu, tawarkan dua kali ganda data bermula RM45 sebulan

    Maxis mengumumkan bahawa mereka akan memperkenalkan pelan 4G dan 5G baharu pada 15 Ogos 2023, di mana ia bakal menawarkan dua kali ganda data untuk para pelanggan serta data bonus untuk rangkaian 5G.

    Pelan baharu ini termasuklah Pascabayar Maxis dengan 5G yang ditawarkan pada harga bermula dari RM79 hinga RM199 sebulan, dengan data 4G/5G sehingga 200GB. Pelanggan juga boleh menikmati data bonus 5G sehingga 100GB dan SMS tanpa had.

    Bagi membantu pelanggan untuk memiliki peranti 5G, anda boleh melanggan dengan pelan Maxis Zerolution untuk dapatkan pelan ansuran selama 24 atau 36 bulan dengan faedah 0%.

    Untuk golongan profesional dan kegunaan korporat, pelan pascabayar Maxis Business boleh menerima Data Produktiviti tambahan sehingga 100GB dan fungsi pemasaran digital untuk pelan langganan syarikat mereka, di samping semua faedah di bawah pelan pascabayar asal. Maxis akan menawarkan rebat RM10 sebulan sehingga 12 bulan untuk mana-mana pelanggan pasabayar 5G yang menaik taraf kepada Maxis Business.

    Buat para pelanggan Hotlink, pelan pascabayar Hotlink dengan 5G boleh didapati pada harga bermula RM70 sebulan dengan data 4G/5G 70GB, serta data 5G bonus sebanyak 35GB.

    Pelan prabayar Hotlink pula akan menikmati pas internet 5G di bawah Pas Hotlink Pantas bermula RM45 sebulan dengan data 50GB serta data 5G bonus 25GB, atau RM15 seminggu dengan data 15GB serta data bonus 5G 10GB. Sementara itu, belia berumur 24 tahun ke bawah boleh menikmati pulangan tunai 20% untuk pembelian mana-mana pas internet bulanan.

    Pelanggan Wifi Kediaman Maxis pula akan menikmati sambungan internet yang lebih baik pada harga RM158 sebulan, dengan kelajuan 4G/5G tanpa had.

    Semua pelan ini boleh didapati daripada laman web Maxis, aplikasi Maxis atau Hotlink, serta pusat Maxis terdekat bermula 15 Ogos 2023 jam 12:00 tengah hari. Beritahu kami di Facebook jika anda berminat dengan mana-mana pelan di atas dan teruskan bersama Rakan Teknologi Utama Malaysia untuk berita teknologi terkini.

     

    Artikel Terkini

    Samsung sindir iklan Apple iPad Pro 2024 dengan video “Uncrush”

    Apple telah melancarkan iPad Pro 2024 baharunya dengan cip M4. Walau bagaimanapun, kemunculannya telah mencipta kontroversi dengan iklan Crush!. Iklan itu mungkin...

    Samsung Galaxy Z Fold6 muncul dalam Geekbench dengan Snapdragon 8 Gen 3, RAM 12GB

    Peranti boleh lipat Samsung Galaxy generasi seterusnya akan dikeluarkan pada 10 Julai dan kini, salah satu telefon pintar dalam barisan tersebut telah...

    Twitter secara rasmi telah tamat, beralih kepada domain X.com

    Landskap media sosial telah mengalami perubahan ketara dengan peralihan lengkap Twitter kepada X. Ini berikutan langkah besar yang dimulakan oleh pengambilalihan Elon...

    Anthony Loke: Tiada rancangan untuk mewajibkan pemasangan “dashcam”

    Baru-baru ini, Menteri Pengangkutan Anthony Loke berkata bahawa tiada rancangan untuk mewajibkan pemasangan dashcam (kamera papan pemuka) di semua kenderaan di negara...

    Pameran HUAWEI XMAGE Malaysia “A Heartwarming World” kini di Malaysia

    HUAWEI dengan bangga mengumumkan pelancaran Pameran HUAWEI XMAGE Malaysia bertema "A Heartwarming World – 12 Years of HUAWEI Photography" di Pavilion Sentul...

    Artikel Berkaitan

    Ulasan / Featured

    X