fbpx
More

    Mi 11 Lite muncul di SIRIM, bakal dilancar di Malaysia tak lama lagi!

    Sebelum ini, kami telah melaporkan mengenai peranti Mi 11 Lite yang telah dikesan di penyenaraian BIS (India). Kini, sumber terbaru menunjukkan peranti ini telah dikesan di SIRIM (Malaysia) dan juga di Bluetooth SIG.

    Berdasarkan penyenaraian SIRIM, Xiaomi Mi 11 Lite ini hadir dengan nombor model M2101K9AG dan ianya menyokong Wi-Fi 802.11ac, NFC, GPS dan VoLTE. Manakala pensijilan Bluetooth SIG pula mengesahkan nombor model tersebut adalah berkaitan dengan Mi 11 Lite dan ia menyokong Bluetooth 5.2.

    SIRIM
    Bluetooth SIG

    Jika dilihat pada sumber sebelum ini, peranti ini dilengkapi bateri 4,520mAh, pengecasan pantas 33W dengan antara muka MIUI 12.

    Selain itu, ia juga dikhabarkan akan hadir dengan skrin LCD 120Hz bersama sensor cap jari sisi. Untuk cipset, ia mungkin akan menggunakan Snapdragon 732G (atau 775G). Ia juga dijangka hadir dengan kamera utama 64MP dengan kamera ultra lebar 8MP dan kamera makro 5MP.

    Jika ianya sudah muncul di SIRIM, kami menjangkakan ianya akan dilancarkan pada hujung bulan ini ataupun awal bulan hadapan.

    Nantikan berita lanjut mengenai Mi 11 Lite di Facebook kami dan terus kekal bersama Rakan Teknologi Utama Malaysia untuk berita teknologi terkini.

     

    Artikel Terkini

    HONOR Pad 9 5G dilancar di Malaysia: Tablet 12.1 inci dengan skrin 2.5K bermula...

    HONOR Malaysia telah melancarkan tabletnya yang terbaru iaitu HONOR Pad 9 5G. Sebagai tablet kelas pertengahan, ia dilengkapi skrin berukuran 12.1 inci...

    HONOR MagicBook X 16 2024 rasmi di Malaysia dengan Intel i5-12450H, skrin 16″ berharga...

    Selain telefon pintar dan tablet, komputer riba HONOR MagicBook X 16 2024 juga dilancarkan untuk pasaran Malaysia. Ia dilengkapi dengan pemproses Intel...

    Shopee lancarkan program Jaminan Tepat Masa untuk penghantaran barang bermula 6 Mei ini

    Shopee akan melancarkan inisiatif terbaharunya, program Jaminan Tepat Masa yang bertujuan untuk mengurangkan kebimbangan mengenai kebolehpercayaan penghantaran untuk pembeli dalam talian.

    Nothing Ear dan Ear (a) dilancar di Malaysia: Fon telinga wayarles lutsinar bermula RM479

    Nothing Malaysia telah memperkenalkan dua fon telinga wayarles baharu iaitu Nothing Ear dan Nothing Ear (a). Syarikat teknologi yang berpusat di London,...

    HONOR X7b 5G dilancar di Malaysia: Dimensity 6020, bateri 6,000mAh & kamera 108MP berharga...

    Memperkenalkan HONOR X7b 5G, telefon pintar yang berkuasa yang mentakrifkan semula prestasi mudah alih dan fotografi. Ia dilengkapi dengan RAM 16GB dan...

    Artikel Berkaitan

    Ulasan / Featured

    X