fbpx
More

    Nak Raya dah ni! Jom beli kelengkapan rumah dengan diskaun 80% dan ansuran 0% di Shopee Electronics Zone!

    Sambutan Hari Raya Aidilfitri cuma tinggal beberapa minggu sahaja lagi dan anda pasti ingin sambut hari lebaran dengan pelbagai kelengkapan elektronik baharu dalam rumah seperti telefon pintar, televisyen, komputer dan banyak lagi.

    Bagi membantu anda menyambut kedatangan hari yang mulia ini, anda boleh membeli-belah       dalam Shopee Electronics Zone di mana anda boleh menikmati diskaun sehingga 80 peratus untuk pelbagai jenis kelengkapan elektronik. Selain diskaun yang tinggi, anda juga boleh mendapatkan baucar 60% Coins Cashback, baucar Seller Vouchers sebanyak RM50 dan banyak lagi! 

    Berita baik untuk anda semua, beli di Shopee dan bayar menggunakan SPaylater untuk menikmati ansuran 0% selama 3 bulan dari sekarang hingga 10 April. Aktifkan akaun SPL anda sekarang di SINI.

    Jika anda pergi ke Shopee Electronics Zone pada setiap hari Khamis jam 12:00 tengah hari, anda boleh dapatkan tawaran khas Knockdown Deals yang menawarkan diskaun sehingga 80% untuk pelbagai jenis produk.

    Untuk melihat senarai contoh produk yang ditawarkan pada harga diskaun, anda boleh lihat jadual di bawah. Jika anda tidak jumpa produk yang diingin, usah risau kerana ini hanyalah beberapa contoh daripada puluhan produk yang dijual pada harga istimewa.

    ProdukHarga asal (RM)Harga promosi (RM)Penjimatan (RM)
    SONY PS5 PlayStation 5     3,9992,3691,630
    NSW Nintendo Switch OLED Maxsoft Console      2,4991,1891,310
    MMX SpotClean ProX          1,288.88398.88890
    (Refurbished Notebook) Dell 3180 Windows Laptop     599169430
    USED LAPTOP HITACHI FLORA SE210     599190     409     
    Russell Taylors Masticating Cold Press Slow Juicer      599.99275.99     324     
    (5MP) 5G WiFi CCTV SriHome SH038 2K IP Security Camera,      35099251
    70mai Dashcam A200      30922980
    Xiaomi Pad 61,3191,25960
    Infinix Hot 40i Smartphone     54953910

    Perlu diketahui bahawa Shopee Electronics Zone adalah berlainan dengan seksyen Electronics Mart yang mungkin anda pernah layari sebelum ini. Untuk mengakses Shopee Electronics Zone, anda boleh ikut cara di bawah:

    Dalam telefon / peranti mudah alih

    [1] Buka aplikasi Shopee dan cari ikon “See More” dalam laman utama. Klik ikon tersebut dan anda akan dibawa ke laman “Discover More”.

    Anda boleh klik pada “See More” seperti yang tertera di atas

    [2] Di sini, anda boleh cari Electronics Zone yang terletak di bawah “Shop by Category” dalam ikon terakhir di barisan terakhir. Klik ikon tersebut dan anda akan dibawa ke Shopee Electronics Zone.

    Anda boleh klik pada “Electronics Zone” seperti yang tertera di atas

    [3] Hasil carian hanya akan menunjukkan produk yang ditawarkan dalam Shopee Electronics Zone. Oleh itu, anda tidak akan keliru tentang tawaran, baucar dan pelan ansuran 0%.

    Dalam komputer

    [1] Jika anda pilih untuk membeli-belah melalui laman web Shopee, anda perlu cari Shopee Electronics Zone dengan fungsi carian

    [2] Taip “Electronics Zone” dan tekan butang Enter pada papan kekunci, atau klik pada ikon kanta pembesar

    Taip “Electronics Zone” dalam ruang carian

    [3] Apabila hasil carian dipaparkan, anda hanya perlu klik pada banner Electronics Zone yang berada di bahagian atas (di bawah search bar)

    Klik pada banner Electronics Zone yang berada di bawah ruang carian

    [4] Anda kemudian akan dibawa ke laman Electronics Zone dan anda boleh lihat senarai produk yang ditawarkan dengan diskaun

    Produk baharu dan disyorkan!

    Kami juga ingin mengesyorkan beberapa peranti yang sesuai digunakan untuk memudahkan urusan harian anda. Sebagai contoh, Xiaomi 14 menawarkan fotografi yang mantap dalam saiz yang kompak dan bank kuasa Xiaomi Mi Powerbank 3 10,000mAh untuk lanjutan bateri. Selain itu, jam tangan pintar Amazfit GTR 4 boleh menjadi “jurulatih” peribadi anda dengan sokongan lebih 150+ sukan. Yang terakhir, untuk menyimpan memori dengan selamat, anda memerlukan SanDisk Portable SSD dengan ketahanan jatuh sehingga 2 meter.

    Anda juga boleh melayari Shopee Electronics Zone melalui pautan ini. Jadi, adakah anda akan membeli kelengkapan rumah atau gajet baharu sempena Hari Raya dalam Shopee Electronics Zone? Beritahu kami di Facebook dan teruskan bersama Rakan Teknologi Utama Malaysia untuk berita teknologi terkini.

    [Ditaja oleh Shopee]

     

    Artikel Terkini

    Kerjasama PETRONAS, CelcomDigi bakal transformasi tekno-digital 5G untuk sektor tenaga

    PETRONAS dan CelcomDigi bekerjasama melalui satu Memorandum Persefahaman (MoU) bagi memacu usaha transformasi digital dan kemampanan untuk industri tenaga dengan memanfaatkan kuasa...

    TSMC bakal hasilkan cip dengan proses 1.6nm menjelang 2026

    TSMC mengumumkan proses pembuatan 1.6nm untuk cip dan ia juga termasuk rangkaian penghantaran kuasa yang meningkatkan kecekapan kuasa dan ketumpatan transistor dengan...

    Kejohanan MLBB Infinix GT 20 Pro tawar hadiah sehingga RM10,000, acara bakal diadakan pada...

    Sempena pelancaran Infinix GT 20 Pro pada 2 Mei ini, Infinix Malaysia akan menganjurkan Kejohanan MLBB Infinix GT 20 Pro iaitu sebuah...

    Samsung Galaxy Unpacked kedua dijadualkan pada 10 Julai 2024

    Acara Samsung Galaxy Unpacked yang akan datang dijadualkan pada 10 Julai 2024 di Paris, bertepatan dengan penganjuran City of Love Sukan Olimpik...

    Malaysia negara kedua paling ketagih gajet di Asia pada 2024, luang masa 8 jam...

    Agensi kajian pemasaran antarabangsa Electronics Hub telah menerbitkan senarai untuk negara yang paling banyak menggunakan gajet dalam masa sehari secara purata (average...

    Artikel Berkaitan

    Ulasan / Featured