fbpx
More

    OnePlus Fold bakal dilancarkan Ogos ini

    Tarikh pelancaran OnePlus Fold semakin hampir dan semasa acara pelancaran OnePlus 11 yang diadakan pada Februari tahun ini, OnePlus mengesahkan bahawa ia akan mengumumkan telefon boleh lipat pertamanya pada suku ketiga tahun ini. Menurut sumber, maklumat tentang tarikh dan tempat pelancaran serta ketersediaan pasaran telah tertiris.

    Sumber mendedahkan bahawa OnePlus Fold akan diumumkan pada penggal pertama bulan Ogos dengan acara pelancaran dijadualkan berlangsung di New York. OPPO dijangka melancarkan OPPO Find N3 pada bulan Ogos di China. Dikatakan bahawa peranti itu mungkin menuju ke pasaran di luar China sebagai peranti OnePlus.

    Seperti yang dilaporkan, OnePlus Fold akan mempunyai skrin OLED boleh lipat 8 inci yang menawarkan resolusi QHD+ dan panel OLED penutup 6.5 inci dengan resolusi FHD+. Kedua-dua skrin akan menyokong kadar penyegaran 120Hz.

    OnePlus Fold akan mempunyai cipset Snapdragon 8 Gen 2, RAM LPDDR5 16GB dan storan UFS 4.0 512GB. Ia akan menggunakan OxygenOS 13.1 berdasarkan Android 13 dan dilengkapi bateri 4,800mAh dengan pengecasan 80W.

    Ia akan mempunyai kamera swafoto 32MP pada paparan penutup dan satu lagi kamera swafoto 32MP pada skrin dalaman. Persediaan kamera belakang peranti akan menampilkan kamera utama 50MP OIS, ultra lebar 48MP dan kamera telefoto periskop 32MP.

    Kongsi pendapat anda tentang berita ini di Facebook kami dan teruskan bersama Rakan Teknologi Utama Malaysia untuk berita teknologi terkini.

    Sumber: pricebaba

     

    Artikel Terkini

    HONOR Band 9 dilancar di Malaysia: Jam tangan pintar dengan skrin AMOLED 1.57″ berharga...

    HONOR Malaysia telah melancarkan jam tangan pintar terbaru iaitu HONOR Band 9. Ia menampilkan skrin AMOLED berukuran 1.57 inci dengan kadar segar...

    Acer Malaysia lancarkan desktop, monitor dwi-paparan dan projektor bermula RM1,699

    Acer Malaysia hari ini melancarkan barisan komputer desktop, monitor dwi-paparan mudah alih dan sebuah projektor yang direka untuk meningkatkan kelancaran alir kerja...

    HONOR Pad 9 5G dilancar di Malaysia: Tablet 12.1 inci dengan skrin 2.5K bermula...

    HONOR Malaysia telah melancarkan tabletnya yang terbaru iaitu HONOR Pad 9 5G. Sebagai tablet kelas pertengahan, ia dilengkapi skrin berukuran 12.1 inci...

    HONOR MagicBook X 16 2024 rasmi di Malaysia dengan Intel i5-12450H, skrin 16″ berharga...

    Selain telefon pintar dan tablet, komputer riba HONOR MagicBook X 16 2024 juga dilancarkan untuk pasaran Malaysia. Ia dilengkapi dengan pemproses Intel...

    Shopee lancarkan program Jaminan Tepat Masa untuk penghantaran barang bermula 6 Mei ini

    Shopee akan melancarkan inisiatif terbaharunya, program Jaminan Tepat Masa yang bertujuan untuk mengurangkan kebimbangan mengenai kebolehpercayaan penghantaran untuk pembeli dalam talian.

    Artikel Berkaitan

    Ulasan / Featured

    X