fbpx
More

    OPPO Watch 2 edisi ECG dilancar: Miliki ciri pengukur kesihatan & eSIM berharga ~RM1,600

    OPPO Watch 2 telah dilancarkan beberapa bulan lalu dan kini syarikat itu telah melancarkan sebuah lagi jam tangan pintar iaitu OPPO Watch 2 edisi ECG.

    OPPO Watch 2 edisi ECG dilengkapi panel skrin 3D AMOLED 1.91 inci dan badan yang diperbuat daripada keluli tahan karat 316L, kaca sapphire dan seramik. OPPO menyediakan tiga pilihan tali iaitu tali getah yang mempunyai corak garisan, tali kulit dari Itali dan tali magnetik.

    Selain itu, ia juga memiliki sensor ECG dengan pengesanan setiap milisaat dan pengesanan degupan jantung 24 jam untuk memberitahu pemakainya jika berlaku frekuensi degupan jantung yang tidak normal. Seterusnya, jam tangan pintar ini hadir dengan sensor SpO2 yang mana ia berfungsi sebagai pengesan oksigen dalam darah ketika tidur.

    Spesifikasi lain peranti ini adalah ia dikuasakan oleh GoMore, haiwan peliharaan versi maya yang menujukkan tahap kesihatan pengguna, eSIM,  teknologi dwi-enjin UDDE hibrid untuk jangka hayat bateri lebih lama, menyokong 60 jenis aplikasi gaya hidup dan bateri berkapasiti 510mAh dengan sokongon pengecasan pantas VOOC.

    OPPO mengatakan bahawa jangka hayat baterinya boleh mencecah sehingga 16 hari bergantung pada mod yang digunakan. OPPO Watch 2 edisi ECG berharga ¥2499 (~RM1,600) dan ia sudah sedia menerima pra-tempahan di China.

    Apa-apa pun kami masih belum menerima maklumat lanjut mengenai keberadaannya di Malaysia. Beritahu kami di Facebook jika anda berminat dengan jam tangan pintar ini dan teruskan bersama Rakan Teknologi Utama Malaysia untuk berita teknologi terkini.

    Sumber: Gizmochina

     

    Artikel Terkini

    HONOR Pad 9 5G dilancar di Malaysia: Tablet 12.1 inci dengan skrin 2.5K bermula...

    HONOR Malaysia telah melancarkan tabletnya yang terbaru iaitu HONOR Pad 9 5G. Sebagai tablet kelas pertengahan, ia dilengkapi skrin berukuran 12.1 inci...

    HONOR MagicBook X 16 2024 rasmi di Malaysia dengan Intel i5-12450H, skrin 16″ berharga...

    Selain telefon pintar dan tablet, komputer riba HONOR MagicBook X 16 2024 juga dilancarkan untuk pasaran Malaysia. Ia dilengkapi dengan pemproses Intel...

    Shopee lancarkan program Jaminan Tepat Masa untuk penghantaran barang bermula 6 Mei ini

    Shopee akan melancarkan inisiatif terbaharunya, program Jaminan Tepat Masa yang bertujuan untuk mengurangkan kebimbangan mengenai kebolehpercayaan penghantaran untuk pembeli dalam talian.

    Nothing Ear dan Ear (a) dilancar di Malaysia: Fon telinga wayarles lutsinar bermula RM479

    Nothing Malaysia telah memperkenalkan dua fon telinga wayarles baharu iaitu Nothing Ear dan Nothing Ear (a). Syarikat teknologi yang berpusat di London,...

    HONOR X7b 5G dilancar di Malaysia: Dimensity 6020, bateri 6,000mAh & kamera 108MP berharga...

    Memperkenalkan HONOR X7b 5G, telefon pintar yang berkuasa yang mentakrifkan semula prestasi mudah alih dan fotografi. Ia dilengkapi dengan RAM 16GB dan...

    Artikel Berkaitan

    Ulasan / Featured

    X