fbpx
More

    Panasonic lancarkan TV OLED dan 4K LED baharu untuk pengalaman hiburan bermula RM2,699

    Panasonic Malaysia melancarkan dua TV OLED dan empat 4K LED yang akan memenuhi permintaan untuk hiburan berdefinisi tinggi. Siri TV baharu dan spesifikasinya diterangkan seperti di bawah.

    Siri MZ2000 merupakan TV OLED Utama tersedia dalam saiz 65 inci dan 77 inci, memberikan pengalaman panggung di rumah dengan kecerahan yang dipertingkatkan dan ketepatan warna. Pemproses AI HCX Pro mengoptimumkan kualiti imej dan bunyi untuk pengalaman tontonan yang diperibadikan. TV ini juga disokong NVIDIA G-SYNC untuk gaming dan menampilkan True Game Mode untuk ketepatan warna dalam game.

    MZ2000
    MX950

    Seterusnya, siri LED Mini MX950 adalah TV LED 4K utama hadir dalam 65 inci dan 75 inci dengan teknologi lampu latar LED Mini untuk gambar yang lebih terang dan kontras yang menakjubkan. TV ini juga menampilkan Local Dimming Ultra dan woofer binaan dalam untuk pengalaman audio-visual yang unggul.

    Siri LED Mini MX950 menawarkan kontras yang menakjubkan dan “kesan halo” yang dikurangkan dengan Ultra Dimming Tempatan serta Bunyi Teater Dinamik untuk pengalaman audio yang unggul. Ia juga menampilkan mod permainan dengan pengesanan automatik dan pengoptimuman tetapan permainan.

    MX940
    MX800

    Akhir sekali, siri LED MX940 Full Array 50 inci dan siri TV Google 4K MX800 85 inci direka untuk mereka yang mencari pengalaman TV semua-dalam-satu. Ia menawarkan kualiti gambar yang tinggi dan menghimpunkan kandungan daripada pelbagai perkhidmatan penstriman ke dalam platform bersepadu dengan antara muka yang mesra pengguna.

    TV ini juga menyediakan akses kepada pelbagai aplikasi dan menawarkan pengesyoran kandungan yang diperibadikan. Ciri ikonik seperti Google Assistant, Chromecast, aplikasi Google TV dan panggilan video turut disediakan.

    Selain itu, semua siri TV baharu termasuk MZ2000, MX950, MX940 dan MX800 menyokong pelbagai format HDR untuk meningkatkan pengalaman hiburan di rumah. TV baharu ini boleh dibeli mulai September 2023 di pengedar sah Panasonic, dengan harga bermula pada RM2,699.

    Ketahui lebih lanjut mengenai TV di atas di laman web rasmi Panasonic. Beri pendapat anda di Facebook  dan teruskan bersama Rakan Teknologi Utama Malaysia untuk berita teknologi terkini.

     

    Artikel Terkini

    Google Play Store kini boleh memuat turun dua aplikasi serentak

    Baru-baru ini, Google telah memperkenalkan peningkatan kecil namun ketara pada Google Play Store yang membolehkan pengguna memuat turun dua aplikasi serentak pada...

    Pengguna TNG eWallet dan MyPB kini boleh buat pembayaran QR melalui Alipay+ di Hong...

    Pengguna Touch ‘n Go eWallet (TNG eWallet) dan MyPB oleh Public Bank Berhad kini berpeluang untuk membuat pembayaran QR dengan lancar di...

    Shopee ingatkan anda supaya waspada dengan sebarang mesej yang minta maklumat peribadi

    Platform e-dagang popular, Shopee, ingin mengingatkan anda supaya kekal berwaspada terhadap sebarang mesej atau SMS yang meminta maklumat peribadi anda. Peringatan ini...

    AmBank akan lancarkan kemas kini baharu untuk aplikasi AmOnline pada Mei ini

    Jika anda mempunyai akaun AmBank, anda perlu mengambil perhatian lanjut mengenai berita ini. Untuk makluman anda, AmBank merancang untuk menaik taraf aplikasi...

    Samsung Galaxy Z Flip6 dan Fold6 mungkin akan dilancar pada 10 Julai 2024

    Pada tahun-tahun lalu, Samsung sering melancarkan telefon-telefon lipatnya yang terbaru dalam acara Galaxy Unpacked yang dianjurkan pada separuh tahun kedua. Perkara tersebut...

    Artikel Berkaitan

    Ulasan / Featured

    X