fbpx
More

    Pelancaran Huawei Y6p di Malaysia: Skrin 6.3 inci, bateri 5,000mAh pada harga RM559

    Huawei Malaysia hari ini melancarkan sebuah telefon pintar kelas permulaan, Huawei Y6p, yang dilengkapi bateri dan skrin yang agak besar. Dengan hanya RM559, anda boleh mendapatkan telefon dengan skrin 6.3 inci dan bateri 5,000mAh.

    Daripada segi kamera, ia dilengkapi dua kamera belakang yang terdiri daripada kamera utama 13MP dan kamera ultra-lebar, manakala kamera hadapan pula adalah kamera selfie 8MP.

    Ia dikuasai oleh cipset MediaTek 6765, RAM 4GB dan storan 64GB. Jika storan tersebut tidak mencukupi, pembeli Huawei Y6p juga akan mendapat storan awanan 15GB percuma selama 12 bulan. Ia terdapat dalam tiga warna iaitu hijau Emerald Green, ungu Phantom Purple dan hitam Midnight Black.

    Jika anda inginkan telefon pintar yang lebih murah, anda boleh mendapatkan Huawei Y5p pada harga RM359. Kedua-dua peranti ini boleh dibeli di semua kedai Huawei, pengedar sah dan kedai dalam talian bermula 16 Mei ini.

    Dengan sambutan Hari Raya Aidilfitri yang kian menjelang, Huawei Y6p sesuai dijadikan peranti untuk mengambil gambar dan merakam video kenangan manis bersama keluarga. Beritahu kami di Facebook jika anda merancang untuk mendapatkannya dan teruskan bersama Rakan Teknologi Utama Malaysia untuk berita teknologi terkini.

     

    Artikel Terkini

    HONOR Band 9 dilancar di Malaysia: Jam tangan pintar dengan skrin AMOLED 1.57″ berharga...

    HONOR Malaysia telah melancarkan jam tangan pintar terbaru iaitu HONOR Band 9. Ia menampilkan skrin AMOLED berukuran 1.57 inci dengan kadar segar...

    Acer Malaysia lancarkan desktop, monitor dwi-paparan dan projektor bermula RM1,699

    Acer Malaysia hari ini melancarkan barisan komputer desktop, monitor dwi-paparan mudah alih dan sebuah projektor yang direka untuk meningkatkan kelancaran alir kerja...

    HONOR Pad 9 5G dilancar di Malaysia: Tablet 12.1 inci dengan skrin 2.5K bermula...

    HONOR Malaysia telah melancarkan tabletnya yang terbaru iaitu HONOR Pad 9 5G. Sebagai tablet kelas pertengahan, ia dilengkapi skrin berukuran 12.1 inci...

    HONOR MagicBook X 16 2024 rasmi di Malaysia dengan Intel i5-12450H, skrin 16″ berharga...

    Selain telefon pintar dan tablet, komputer riba HONOR MagicBook X 16 2024 juga dilancarkan untuk pasaran Malaysia. Ia dilengkapi dengan pemproses Intel...

    Shopee lancarkan program Jaminan Tepat Masa untuk penghantaran barang bermula 6 Mei ini

    Shopee akan melancarkan inisiatif terbaharunya, program Jaminan Tepat Masa yang bertujuan untuk mengurangkan kebimbangan mengenai kebolehpercayaan penghantaran untuk pembeli dalam talian.

    Artikel Berkaitan

    Ulasan / Featured

    X