fbpx
More

    Pembesar suara pintar, Xiaomi Mi Smart Speaker dilancar di Malaysia, berharga RM209

    Pada hari ini, selain dari pelancaran telefon Redmi 9T dan Redmi Note 9T, Xiaomi juga turut memperkenalkan pembesar suara pintar, Xiaomi Mi Smart Speaker.

    Xiaomi Mi Smart Speaker ini hadir dengan pembesar suara 12W yang menghadap ke arah hadapan dengan pemicu bunyi 63.5mm. Ia juga menyokong DTS Customized Sound yang memberikan pengalaman pendengaran bunyi yang lebih sedap.

    Pembesar ini hadir dengan reka bentuk minimalis dengan binaan besi yang menawan. Ia juga mempunyai panel sentuh dengan bulatan lampu LED pada bahagian atasnya.

    Selain itu, Mi Smart Speaker ini juga hadir dengan sokongan Google Assistant dan bulatan lampu LEDnya akan menyala dengan warna yang berbeza apabila Google Assistant diaktifkan.

    Mi Smart Speaker dijual pada tanda harga RM209 dan mula dijual secara dalam talian di kedai rasmi Xiaomi di Lazada dan Shopee serta kedai fizikal Mi Store dan peruncit lain.

    Adakah anda bakal membeli pembesar suara pintar dari Xiaomi ini? Berikan komen anda di Facebook kami dan terus kekal bersama Rakan Teknologi Utama Malaysia untuk berita teknologi terkini.

     

    Artikel Terkini

    HONOR Band 9 dilancar di Malaysia: Jam tangan pintar dengan skrin AMOLED 1.57″ berharga...

    HONOR Malaysia telah melancarkan jam tangan pintar terbaru iaitu HONOR Band 9. Ia menampilkan skrin AMOLED berukuran 1.57 inci dengan kadar segar...

    Acer Malaysia lancarkan desktop, monitor dwi-paparan dan projektor bermula RM1,699

    Acer Malaysia hari ini melancarkan barisan komputer desktop, monitor dwi-paparan mudah alih dan sebuah projektor yang direka untuk meningkatkan kelancaran alir kerja...

    HONOR Pad 9 5G dilancar di Malaysia: Tablet 12.1 inci dengan skrin 2.5K bermula...

    HONOR Malaysia telah melancarkan tabletnya yang terbaru iaitu HONOR Pad 9 5G. Sebagai tablet kelas pertengahan, ia dilengkapi skrin berukuran 12.1 inci...

    HONOR MagicBook X 16 2024 rasmi di Malaysia dengan Intel i5-12450H, skrin 16″ berharga...

    Selain telefon pintar dan tablet, komputer riba HONOR MagicBook X 16 2024 juga dilancarkan untuk pasaran Malaysia. Ia dilengkapi dengan pemproses Intel...

    Shopee lancarkan program Jaminan Tepat Masa untuk penghantaran barang bermula 6 Mei ini

    Shopee akan melancarkan inisiatif terbaharunya, program Jaminan Tepat Masa yang bertujuan untuk mengurangkan kebimbangan mengenai kebolehpercayaan penghantaran untuk pembeli dalam talian.

    Artikel Berkaitan

    Ulasan / Featured

    X