fbpx
More

    Penapis udara Acerpure Pro P3 dengan UVC dan penapis 4-dalam-1 berharga RM5,599

    Acer Malaysia telah memperkenalkan Acerpure Pro P3 Air PurifierP3 (AP972-50B), penapis udara premium yang direka untuk memberikan pengguna udara dalaman yang lebih bersih dan segar.

    Ia berkesan membuang pencemar udara, alergen, dan zarah berbahaya. Tambahan pula, ia mempunyai lampu ultraviolet (UV-C) untuk mengurangkan bau, bakteria, dan virus, memberikan pengalaman udara bersih di dalam ruangan.

    Acerpure Pro P3 juga dilengkapi dengan sensor untuk bahan organik terbang (VOC), PM2.5 dan pemantauan CO2 secara real-time yang merupakan ciri baru untuk Acerpure. Ini membolehkan pengguna untuk mengetahui kualiti udara dalam ruangan dan mengoptimalkan ventilasi. Melalui aplikasi pintar Acerpure Life, pengguna dapat dengan mudah mengesan data kualiti udara, menyesuaikan tetapan dan menerima notifikasi sama ada di rumah atau jauh.

    Reka bentuknya yang elegan dalam warna hitam tembaga menyelaraskan dengan pelbagai dekorasi mewah, menjadikannya tambahan yang menarik untuk rumah, pejabat atau ruang komersial. Pemantau jarak jauh magnetiknya juga meningkatkan keselesaan, membolehkan pengguna menyesuaikan tetapan tanpa perlu meninggalkan tempat duduk.

    Dengan kadar penghantaran udara bersih (CADR) 700cmh yang tinggi dan kawasan liputan sehingga 110m², Acerpure Pro P3 sesuai untuk ruang tamu yang luas, bilik tidur atau pejabat pelan terbuka. Operasinya yang senyap dengan tahap hingar minimum 24dB memastikan pengguna dapat menikmati persekitaran yang aman tanpa gangguan atas sokongan motor DC yang cekap tenaga.

    Penapis udara ini boleh didapati dengan segera di kedai rasmi Acer eStore dan Acerpure di Shopee pada harga RM5,599. Tambahan pula, 40 unit pertama yang dijual sebelum 31 Mac 2024 akan hadir dengan hadiah bernilai lebih RM2,500 termasuk komputer riba Acer Aspire 3 dan Acer Urban Backpack.

    Sempena perayaan Hari Raya akan datang, Acer telah melancarkan promosi Acerpure Raya yang berlangsung sehingga 19 Mei 2024. Pelanggan yang membeli produk terpilih dan menyelesaikan proses penyertaan berpeluang memenangi pelbagai hadiah termasuk baucar Ikea bernilai RM8,000, komputer riba Acer, desktop semua-dalam-satu dan produk lain.

    Untuk maklumat lanjut, individu boleh melawati halaman Facebook Acerpure Malaysia, hubungi talian maklumat produk Acer atau e-mel kepada pasukan pemasaran Acer. Kongsi pendapat anda di Facebook kami dan teruskan bersama Rakan Teknologi Utama Malaysia untuk berita teknologi terkini.

     

    Artikel Terkini

    Ulasan HONOR X7b 5G – ‘Entry level’ tapi macam ‘mid-range’?

    HONOR X7b versi 5G telahpun dilancarkan pada 22 April 2024 di pasaran Malaysia dengan harga RM899 memberikan spesifikasi tersendiri dan membawa storan...

    Kerjasama PETRONAS, CelcomDigi bakal transformasi tekno-digital 5G untuk sektor tenaga

    PETRONAS dan CelcomDigi bekerjasama melalui satu Memorandum Persefahaman (MoU) bagi memacu usaha transformasi digital dan kemampanan untuk industri tenaga dengan memanfaatkan kuasa...

    TSMC bakal hasilkan cip dengan proses 1.6nm menjelang 2026

    TSMC mengumumkan proses pembuatan 1.6nm untuk cip dan ia juga termasuk rangkaian penghantaran kuasa yang meningkatkan kecekapan kuasa dan ketumpatan transistor dengan...

    Kejohanan MLBB Infinix GT 20 Pro tawar hadiah sehingga RM10,000, acara bakal diadakan pada...

    Sempena pelancaran Infinix GT 20 Pro pada 2 Mei ini, Infinix Malaysia akan menganjurkan Kejohanan MLBB Infinix GT 20 Pro iaitu sebuah...

    Samsung Galaxy Unpacked kedua dijadualkan pada 10 Julai 2024

    Acara Samsung Galaxy Unpacked yang akan datang dijadualkan pada 10 Julai 2024 di Paris, bertepatan dengan penganjuran City of Love Sukan Olimpik...

    Artikel Berkaitan

    Ulasan / Featured

    X