fbpx
More

    POCO Watch dan Buds Pro edisi Genshin Impact dilancar, bermula daripada RM259

    Selain mengeluarkan POCO F4 GT, Xiaomi turut membawakan fon telinga POCO Buds Pro yang dilancarkan dengan kerjasama “Genshin Impact” bertemakan Keli. Daripada segi penampilan, POCO Buds Pro dilengkapi dengan reka bentuk warna logo tersuai dengan Keli dan padanan warna pakaian watak Keli digunakan sebagai warna tema keseluruhan fon kepala.

    Perlu diingat bahawa fon telinga POCO Buds Pro juga menggunakan kotak hadiah pembungkusan set cerita Duduke dan beg galas kecil Keli sebagai penutup pelindung eksklusif fon telinga. Ia direka bentuk dengan strap magnetik dan sangat mudah untuk membuka penutup. Dengan gesper cincin logam, ia boleh digantung pada beg galas atau pakaian.

    Kotak edisi khas ini mengandungi fon telinga, beg galas kecil ikonik Keli dan kabel pengecas. Daripada segi prestasi, POCO Buds Pro menyokong pengurangan hingar pintar 35dB dan kependaman ultra rendah 69ms.

    Selain itu, POCO Buds Pro juga dilengkapi dengan suara Keli untuk tetapan sambungan Bluetooth, peringatan dalam telinga, pemotongan sambungan, bateri lemah dan setiap adegan mempunyai kesan bunyi tersendiri. Ia mempunyai hayat bateri sehingga 28 jam.

    Selain itu, Xiaomi turut membawakan jam tangan pintar POCO Watch baharu hari ini. Ia menggunakan skrin sentuh AMOLED 1.6 inci dan bezel ultra nipis. Pemakai juga boleh menonjol dengan lebih daripada 100 muka jam tersuai.

    POCO Watch boleh menjejaki kemajuan kecergasan anda dengan lebih baik seperti rekod larian dan pendakian gunung. GPS berbilang sistem memberikan ketepatan yang lebih tinggi sambil menggunakan salah satu daripada lebih 100 mod sukan yang dipasang pada POCO Watch.

    Ia juga boleh mengesan apabila pengguna melakukan aktiviti daripada berlari di atas treadmill hingga berjalan di luar rumah. Digabungkan dengan fungsi pemantauan tidur, POCO Watch boleh memantau paras oksigen darah pengguna semasa tidur. Selain itu, anda boleh belajar cara menyesuaikan kehidupan harian anda mengikut gaya hidup anda melaluinya.

    POCO Buds Pro dijual pada harga RM299 dan akan dipasarkan pada 28 April. Pembeli terawal akan peroleh harga diskaun RM259 dan kepada yang berminat boleh ke kedai rasmi POCO Shopee dan Lazada.

    POCO Watch mempunyai hayat bateri sehingga 14 hari. POCO Watch berharga RM299. Mulai 28 April, POCO Watch boleh didapati di kedai rasmi di Shopee dan Lazada. Pembeli terawal boleh membelinya pada harga RM249.

    Kongsikan pendapat anda di Facebook kami dan nantikan berita seterusnya bersama Rakan Teknologi Utama Malaysia. 

     

    Artikel Terkini

    Yoodo bakal hentikan operasinya pada 29 Ogos 2024

    Dalam menunaikan komitmen aku janji kepada Suruhanjaya Komunikasi dan Multimedia Malaysia (SKMM) berkaitan penggabungan CelcomDigi, Yoodo mengumumkan bahawa perkhidmatan mereka akan dihentikan...

    Google perkenal ciri perlindungan kecurian untuk keselamatan peranti dan data anda

    Telefon pintar membantu pengguna menyimpan maklumat peribadi dan data berharga menjadikannya sasaran yang menarik untuk kecurian. Untuk meningkatkan keselamatan, satu set baharu...

    Google Wallet bolehkan anda tambah dokumen dan tiket daripada pustaka foto

    Dompet mudah alih telah menjadi asas kemudahan moden, membolehkan pengguna menyimpan bukan sahaja kad kredit mereka tetapi juga kad insurans kereta, tiket...

    Zahid Hamidi ingin kerajaan beri tablet kepada setiap pelajar

    Timbalan Perdana Menteri Datuk Seri Ahmad Zahid Hamidi berkata kerajaan akan memastikan setiap pelajar dan murid dibekalkan dengan sebuah tablet supaya mereka...

    Nokia 3210 rasmi di Malaysia dengan sambungan 4G, port USB-C berharga RM339

    Minggu lepas, HMD melancarkan Nokia 3210 klasik yang diberi nafas baharu dengan sambungan 4G dan port pengecasan USB-C untuk meraikan ulang tahun...

    Artikel Berkaitan

    Ulasan / Featured

    X