fbpx
More

    Pra-tempahan OPPO Reno6 Z 5G Shiseido Gift Box pada 2 Disember ini, menangi hadiah bernilai RM450!

    OPPO melancarkan OPPO Reno6 Z 5G Shiseido Gift Box dengan pra-tempahan bermula pada Khamis ini, 2 Disember 2021. Hanya 300 pelanggan pertama sahaja berpeluang untuk memiliki OPPO Reno6 Z 5G Shiseido Gift Box. Pelanggan boleh mengambil peluang ini untuk membeli-belah sempena Krismas dan hadiah akhir tahun.

    OPPO Reno6 Z yang bernilai RM 1,699 ini hadir dengan hadiah percuma istimewa daripada OPPO dan Shiseido bernilai sehingga RM 450, seperti:

    1. OPPO x Shiseido Gift Box edisi terhad

    2. Sarung telefon OPPO x Shiseido Reno6 Z edisi terhad

    3. 1x produk kosmetik Shiseido terpilih

    Pelanggan terpilih yang membeli OPPO Reno6 Z Shiseido Gift Box semasa tempoh kempen akan menerima Shiseido Synchro Skin Radiant Lifting Foundation secara percuma bernilai RM210. Mereka juga akan menerima perundingan dengan pakar Shiseido tentang cara mencari rona asas yang padan dengan kulit mereka.

    Mulai hari ini hingga 31 Januari 2022, ahli OPPO yang berdaftar bakal menikmati perkara berikut daripada Shiseido:

    1. Rebat segera RM50 dengan pembelian minimum RM300 di kedai dalam talian Shiseido.

    2. Kit Pensampelan Shiseido Ultimune percuma di cawangan Shiseido di Sunway Pyramid, Mid Valley dan Suria KLCC (tiada pembelian diperlukan)

    3. 4 keping set hadiah Shiseido dengan mana-mana pembelian minimum RM380 produk Shiseido di Sunway Pyramid, Mid Valley dan Suria KLCC.

    Ahli Shiseido yang berdaftar juga layak mendapat rebat RM50 apabila membeli telefon pintar baharu siri OPPO Reno6 dan produk IoT terpilih seperti OPPO Enco Buds, OPPPO Enco Air dan OPPO Band. Anda perlu mendaftar sebagai ahli Shiseido di camellia.shiseido.com.my dan keluarkan EDM anda untuk menunjukkan kod rebat RM50 yang boleh digunakan di mana-mana kedai jenama OPPO yang mengambil bahagian.

    Lawati laman web rasmi OPPO untuk membuat pra-tempahan pada 2 Disember nanti sambil komen di Facebook kami dan teruskan bersama Rakan Teknologi Utama Malaysia untuk berita teknologi terkini.

     

    Artikel Terkini

    HONOR Pad 9 5G dilancar di Malaysia: Tablet 12.1 inci dengan skrin 2.5K bermula...

    HONOR Malaysia telah melancarkan tabletnya yang terbaru iaitu HONOR Pad 9 5G. Sebagai tablet kelas pertengahan, ia dilengkapi skrin berukuran 12.1 inci...

    HONOR MagicBook X 16 2024 rasmi di Malaysia dengan Intel i5-12450H, skrin 16″ berharga...

    Selain telefon pintar dan tablet, komputer riba HONOR MagicBook X 16 2024 juga dilancarkan untuk pasaran Malaysia. Ia dilengkapi dengan pemproses Intel...

    Shopee lancarkan program Jaminan Tepat Masa untuk penghantaran barang bermula 6 Mei ini

    Shopee akan melancarkan inisiatif terbaharunya, program Jaminan Tepat Masa yang bertujuan untuk mengurangkan kebimbangan mengenai kebolehpercayaan penghantaran untuk pembeli dalam talian.

    Nothing Ear dan Ear (a) dilancar di Malaysia: Fon telinga wayarles lutsinar bermula RM479

    Nothing Malaysia telah memperkenalkan dua fon telinga wayarles baharu iaitu Nothing Ear dan Nothing Ear (a). Syarikat teknologi yang berpusat di London,...

    HONOR X7b 5G dilancar di Malaysia: Dimensity 6020, bateri 6,000mAh & kamera 108MP berharga...

    Memperkenalkan HONOR X7b 5G, telefon pintar yang berkuasa yang mentakrifkan semula prestasi mudah alih dan fotografi. Ia dilengkapi dengan RAM 16GB dan...

    Artikel Berkaitan

    Ulasan / Featured

    X