fbpx
More

    realme AIoT Malaysia dilancar : Fon telinga baru, jam tangan pintar, bateri, harga istimewa bermula RM39

    Pada hari ini, realme Malaysia telah melancarkan satu lagi barisan aksesori AIoT. AIoT ini adalah singkatan kepada ‘Artificial Intelligence of Things’ yang merujuk kepada aksesori yang berkaitan dengan teknologi.

    Pertama sekali, realme melancarkan realme Buds Q2. Fon telinga ini hadir dengan ciri Bass Boost, kadar latensi yang sangat kurang dan mampu bertahan sehingga 20 jam. Anda boleh mendapatkannya dengan harga RM79 (harga asal RM129) pada 5 Mei 2021 (12 tengah malam) di Shopee.

    Selain dari Buds Q2, realme turut melancarkan realme Buds Air 2 Neo, fon telinga baru ini mempunyai spesifikasi yang hampir sama dengan realme Buds Air 2. Ia hadir dengan reka bentuk baru dan mampu bertahan sehingga 28 jam. Anda boleh membeli fon telinga ini dengan harga RM149 (Harga asal RM169) pada 11 Mei (12 tengah malam) di Shopee.

    Produk seterusnya adalah jam tangan pintar realme iaitu realme Watch 2 dan realme Watch S edisi Master. Kedua-dua jam tangan pintar ini hadir dengan mod sukan serta beberapa ciri lain yang menarik.

    Jam tangan realme Watch S edisi Master dilengkapi sensor kadar dengupan jantung, pengawalan oksigen darah dan bateri yang bertahan selama 15 hari. realme Watch S Edisi Master ini dijual bermula 8 Mei ini pada RM429 di Shopee, manakala realme Watch 2 pada RM229 (akan tiba kelak).

    Akhir sekali, realme mengumumkan tiga lagi aksesori yang menarik iaitu pembesar suara Cobble Bluetooth Speaker, lampu Motion Activated Night Light dan realme alkaline battery. Pembesar suara Bluetooth ini dijual pada harga RM99 (akan tiba kelak) dan hadir dengan pemaju 5W Dynamic Bass Boost, ciri kalis air IPX5 serta bateri yang mampu bertahan selama 9 jam.

    Motion Activated Night Light pula mampu bertahan selama satu tahun dengan ciri pengesanan gerak inframerah. Ia dijual dengan harga RM39 (harga asal RM99) pada 5 Mei ini (12 tengah malam) di Shopee. Bateri alkali realme pula hadir dengan saiz AA dan AAA dan dijual pada harga RM29 dan RM24 (10 bateri satu kotak). Tarikh keberadaannya akan diberitahu kelak.

    Jadi, adakah anda bakal membeli salah satu dari barisan aksesori realme ini? Berikan komen anda di Facebook kami dan terus kekal bersama Rakan Teknologi Utama Malaysia untuk berita teknologi terkini.

     

    Artikel Terkini

    BYD Hiace 07 EV diperkenal, dilengkapi “God’s Eye” dan jarak pemanduan sehingga 610 km

    Semasa Pameran Auto Beijing, BYD telah memperkenalkan kereta terbaharunya iaitu BYD Hiace 07 EV. Salah satu ciri menonjol Hiace 07 EV ialah...

    CelcomDigi tawarkan internet 1TB pada harga RM15 dan banyak lagi promosi sempena Hari Gaji...

    Seperti biasa, syarikat telekomunikasi CelcomDigi menawarkan promosi Hari Gaji Specials pada hujung bulan dan untuk kali ini ia akan berlangsung daripada hari...

    HONOR Band 9 dilancar di Malaysia: Jam tangan pintar dengan skrin AMOLED 1.57″ berharga...

    HONOR Malaysia telah melancarkan jam tangan pintar terbaru iaitu HONOR Band 9. Ia menampilkan skrin AMOLED berukuran 1.57 inci dengan kadar segar...

    Acer Malaysia lancarkan desktop, monitor dwi-paparan dan projektor bermula RM1,699

    Acer Malaysia hari ini melancarkan barisan komputer desktop, monitor dwi-paparan mudah alih dan sebuah projektor yang direka untuk meningkatkan kelancaran alir kerja...

    HONOR Pad 9 5G dilancar di Malaysia: Tablet 12.1 inci dengan skrin 2.5K bermula...

    HONOR Malaysia telah melancarkan tabletnya yang terbaru iaitu HONOR Pad 9 5G. Sebagai tablet kelas pertengahan, ia dilengkapi skrin berukuran 12.1 inci...

    Artikel Berkaitan

    Ulasan / Featured

    X