fbpx
More

    realme lancarkan ujian UI 4.0 BETA di Malaysia bermula 2 November ini

    realme menjemput pengguna di Malaysia untuk menjadi yang pertama menguji secara eksklusif sistem operasi realme UI 4.0 yang akan dilancarkan tidak lama lagi melalui Program BETA Recruitment mulai 2 November. Versi UI 4.0 BETA realme akan tersedia untuk siri GT realme khususnya GT NEO 3, GT 2 Pro dan GT NEO 2.

    Dengan slot yang terhad, pengguna bertuah yang terpilih dengan syarat menggunakan mana-mana daripada tiga peranti di atas akan berpeluang untuk menguji realme UI 4.0 pada telefon pintar mereka sendiri melalui langkah berikut:

    1. Daftarkan peranti melalui nombor IMEI di Google Form di sini.
    2. Setelah berjaya mendaftar, pengguna akan menerima kemas kini perisian pada peranti mereka dalam masa tujuh (7) hari untuk menguji UI 4.0 BETA.
    3. Peminat boleh berkongsi maklum balas dan cadangan mereka untuk versi realme UI 4.0 BETA dalam Log Maklum Balas Pepijat.

    realme memanfaatkan peluang ini untuk peminatnya mengembangkan kreativiti mereka untuk idea widget bagi meningkatkan pengalaman telefon pintar seharian pengguna. realme juga mengadakan kempen Penciptaan Bersama Widget UI realme 2022 untuk peminat menyesuaikan pengalaman UI masa depan mereka pada produk realme.

    Peminat yang mengambil bahagian dalam kempen ciptaan tersebut perlu menyerahkan idea widget dari 15 November hingga 28 November di halaman Kempen Penciptaan Bersama Widget UI realme 4.0. Idea yang diterima pakai akan berpeluang untuk ditampilkan pada produk realme yang dikeluarkan dari suku pertama 2023 S1 dan seterusnya.

    Pemenang yang akan diumumkan pada 8 Disember 2022 juga akan berpeluang menjadi kumpulan pertama pengguna untuk menguji beta perisian dengan idea mereka dan berpeluang memenangi realme GT NEO 3 serta lencana komuniti realme eksklusif.

    Kongsi pendapat anda di Facebook kami dan teruskan bersama Rakan Teknologi Utama Malaysia untuk berita teknologi terkini.

     

    Artikel Terkini

    vivo Y18 rasmi dengan skrin paling terang dalam segmen permulaan, penarafan IP54 bermula ~RM511

    vivo baru sahaja memperkenalkan model telefon pintar Y18 baharu di India. vivo Y18 merupakan telefon pintar dalam segmen permulaan yang memuatkan beberapa...

    Siri Xiaomi Pad 7 akan dilancarkan Oktober ini, boleh ‘plug and play’ dengan EV...

    Xiaomi mungkin bersiap sedia untuk pelancaran beberapa peranti perdana pada Oktober ini termasuk siri tablet perdana baharunya, siri Xiaomi Pad 7. Barisan...

    Nokia 3210 yang ikonik pada 90-an kini diberi nafas baharu dengan 4G

    HMD Global yang merupakan syarikat di sebalik peranti Nokia sedang melakar nostalgia. Menjelang pelancaran semula Nokia 6310, HMD Global kini juga sedang...

    Xiaomi 15 akan jadi peranti pertama dengan Snapdragon 8 Gen 4, bakal dilancar Oktober...

    Minggu lepas, satu laporan mendakwa bahawa Xiaomi mempunyai hak pelancaran pertama eksklusif untuk cipset Qualcomm Snapdragon 8 Gen 4 yang akan datang....

    Samsung Galaxy Tab S6 Lite (2024) rasmi di Malaysia: Skrin 10.4″, sokong S Pen...

    Samsung Malaysia mengumumkan bahawa tablet Samsung Galaxy Tab S6 Lite (2024) telah tiba di pasaran Malaysia secara rasmi dengan memori RAM 4GB...

    Artikel Berkaitan

    Ulasan / Featured

    X