fbpx
More

    realme Smart 4K TV 50 inci dan TechLife Air Purifier Pro dilancar di Malaysia bermula RM699

    Selain realme C53, realme Malaysia juga melancarkan dua produk baharu iaitu realme Smart 4K TV 50 inci dan realme TechLife Air Purifier Pro. Dalam artikel ini, anda akan tahu ciri yang ditawarkan oleh kedua-dua model ini.

    realme Smart 4K TV mempunyai panel skrin 50 inci dengan bezel ultra-nipis 2.6mm dan nisbah skrin-ke-badan 97.2%. Ia juga dilengkapi dengan Enjin Gambar Chroma Boost eksklusif yang memberikan peningkatan kecerahan, kontras dan warna untuk gambar sinematik. Tambahan pula, ia turut dikuasakan oleh Pemproses MediaTek dengan CPU ARM Cortex A53 dan GPU Mali G52.

    Selain itu, TV ini mempunyai empat pembesar suara stereo 24W dengan sokongan Dolby Atmos dan Dolby Vision untuk memberikan pengalaman visual terbaik. Paparannya diperakui oleh TÜV Rheinland yang membolehkan pengguna menonton rancangan kegemaran mereka untuk jangka masa yang lama tanpa membebankan mata mereka. Pengguna juga boleh mengakses Google Play, menggunakan Google Assistant dan Chromecast.

    Ia berharga RM1,599 serta boleh didapati di Shopee dan Lazada, TikTok rasmi realme, kedai jenama rasmi realme dan penjual sah realme Malaysia pada 6 Jun 2023. Untuk harga terhad sehingga 8 Jun 2023, harga promosi adalah RM1,099 dan hanya eksklusif untuk kedai Shopee.

    Kemudian, realme TechLife Air Purifier Pro hadir dengan penapis HEPA 3 dalam 1 pelbagai fungsi Bersepadu 360° yang boleh menanggalkan habuk, rambut, zarah halus dan lain-lain. Penapis HEPA H12 boleh menapis zarah dengan diameter sama atau lebih daripada 0.3 μm dan pencemaran PM2.5 dari udara. 

    Salutan antibakteria dan antivirus pada lapisan luar penapis H12 akan menghapuskan bakteria dan virus manakala karbonnya boleh menyerap formaldehid, sebatian organik meruap (VOC), asap terpakai, gas dan bau yang berbahaya. Pengguna boleh menggunakan enam mod dan tetapan empat pemasa untuk melaraskan mengikut keutamaan mereka, yang juga boleh dilakukan pada aplikasi pautan realme.

    Ia menampilkan Kadar Penghantaran Udara Bersih (CADR) yang tinggi sehingga 480m³/j memberikan liputan yang baik kepada bilik seluas 57.6m². Penderia Kualiti Udara Laser didalamnya boleh mengesan PM2.5 di udara dan maklumat akan ditunjukkan pada Paparan LED Digital dalam masa nyata. 

    realme TechLife Air Purifier Pro berharga RM799 dan kini boleh didapati di Shopee dan Lazada, kedai TikTok rasmi realme, kedai jenama rasmi realme dan penjual sah realme Malaysia pada 6 Jun 2023. Anda boleh dapatkannnya pada harga promosi RM699 sehingga 8 Jun 2023 di Lazada dan Shopee.

    Kongsi pendapat anda di Facebook kami dan teruskan bersama Rakan Teknologi Utama Malaysia untuk berita teknologi terkini.

     

    Artikel Terkini

    WhatsApp sedang uji ciri benarkan anda melihat kenalan yang baru saja ‘online’

    WhatsApp sedang menguji ciri baru yang membolehkan pengguna dengan mudah melihat siapa daripada rakan atau kenalan mereka yang baru sahaja 'online'. Ciri...

    Laluan KTM Komuter Tg Malim – KL Sentral beroperasi dengan frekuensi 15 minit mulai...

    Pengumuman baharu Keretapi Tanah Melayu (KTM) memberikan berita gembira kepada penduduk di Lembah Klang apabila laluan Komuter Tanjung Malim ke KL Sentral...

    Ant International tubuhkan Pusat Niaga Digital baharu di Malaysia, tawarkan lebih 500 peluang pekerjaan

    Syarikat pembayaran digital dan teknologi kewangan (fintech) antarabangsa, Ant International, mengumumkan penubuhan Pusat Niaga Digital yang terbaru di Malaysia, terletak dalam menara...

    Xsolla Curine Video Game Academy dibuka di Malaysia untuk bangunkan bakat pembina “game” tempatan

    Syarikat kewangan video game global, Xsolla, telah bekerjasama dengan syarikat pembina usaha niaga (venture builder) antarabangsa, Curine Ventures, untuk membuka Xsolla Curine...

    Siri HUAWEI Pura 70 dilancar: Kirin 9010 dan sensor kamera 1 inci 50MP bermula...

    HUAWEI telah memperkenalkan telefon andalan siri HUAWEI Pura 70 di China, menampilkan empat model iaitu Pura 70, Pura 70 Pro, Pura 70...

    Artikel Berkaitan

    Ulasan / Featured

    X