fbpx
More

    Redmi Buds 5 dan Buds 5 Pro turut rasmi di Malaysia, harga bermula RM199

    Selain melancarkan siri Redmi Note 13 dan Redmi Watch 4, Xiaomi Malaysia hari ini turut mengeluarkan beberapa aksesori termasuk Redmi Buds 5 dan Redmi Buds 5 Pro.

    Bermula dengan Buds 5, ia direka untuk memberikan pengalaman audio yang dipertingkatkan termasuk pembatalan hingar aktif (ANC) sehingga 46dB dengan tiga mod yang meliputi pelbagai bunyi latar belakang dan 3 mod ketelusan.

    Buds 5 menyokong sehingga 10 jam masa bermain mendengar dan sehingga 40 jam penggunaan apabila digunakan bersama kotak pengecasan. Buds 5 tersedia dalam 3 warna iaitu Hitam, Putih dan Biru Langit. Kotak pengecasan hadir dengan bahagian luar matte dan dalaman berkilat dengan reka bentuk jalur cahaya yang menarik.

    Bagi Buds 5 Pro, ia menawarkan pengalaman mendengar yang lebih menarik dengan bunyi imersif terbina dalam dan mod baharu untuk audio sebenar. Fon telinga juga menyokong LDAC, codec Bluetooth terkemuka untuk sambungan fon telinga wayarles.

    Dengan ANC sehingga 52dB, Buds 5 Pro menawarkan pilihan 3 mod ANC, mod penyesuaian AI dan tiga mod ketelusan tambahan yang membantu pengguna bertukar secara bijak antara mod untuk pengalaman mendengar yang lebih selesa dalam pelbagai senario.

    Pengguna juga boleh memperibadikan pengalaman audio mereka dengan lima profil EQ yang berbeza. Buds 5 Pro menyokong sehingga 10 jam mendengar berterusan dan sehingga 38 jam penggunaan berterusan apabila digunakan bersama kotak pengecasan. Ia tersedia dalam warna Midnight Black, Moonlight White dan Aurora Purple.

    Kedua-dua fon telinga menyokong penggunaan aplikasi Xiaomi Earbuds yang serasi dengan pelbagai jenama telefon pintar. Buds 5 Pro berharga RM299 manakala Buds 5 berharga RM199. Dari 16 Januari hingga 2 Februari 2024, anda boleh membelinya dengan harga promosi awal iaitu Buds 5 Pro pada harga RM269 dan Buds 5 pada harga RM149.

    Beritahu kami di Facebook jika anda berminat dengannya dan teruskan bersama Rakan Teknologi Utama Malaysia untuk berita teknologi terkini.

     

    Artikel Terkini

    JPJ dan MOT tidak pernah beri kelulusan kepada BJAK untuk pembaharuan LKM dan cukai...

    Jabatan Pengangkutan Jalan (JPJ) Malaysia memberikan perhatian serius terhadap iklan yang dikeluarkan oleh BJAK Sdn. Bhd. berkaitan perkhidmatan pembaharuan Lesen Kenderaan Motor...

    Menteri Pendidikan Tinggi umum Fakulti AI pertama Malaysia akan dilancar pada 10 Mei ini

    Kerajaan Malaysia memberi tumpuan kepada peningkatan kemahiran tempatan dalam bidang kecerdasan buatan (AI) untuk menyokong permintaan tenaga kerja yang akan dipacu oleh...

    Rekaan dan spesifikasi vivo X100s, X100 Ultra tertiris, storan sehingga 1TB

    vivo dijangka bakal melancarkan siri telefon pintar andalan vivo X100s, vivo X100s Pro dan vivo X100 Ultra pada bulan ini. Ia bakal...

    Apple berusaha untuk keluarkan peranti lipat 20.3″ pada 2025 dan iPhone lipat pada 2026

    Apple sedang meningkatkan usahanya dalam membangunkan peranti boleh lipat, di mana penganalisis Haitong International Securities Jeff Pu mengatakan Apple sedang bersiap sedia...

    Apple Beats Solo Buds dan Beats Solo 4 akan dijual di Malaysia harga bermula...

    Apple telah menyenaraikan dua fon telinga wayarles iaitu Beats Solo Buds dan Beats Solo 4 On-Ear untuk pasaran Malaysia. Masing-masing membawa reka...

    Artikel Berkaitan

    Ulasan / Featured

    X