fbpx
More

    Redmi Note 10 5G tampilkan ciri-ciri “flagship” dengan harga serendah RM799 sahaja

    Ramai pengguna telefon pintar pasti mengagumi fungsi-fungsi canggih yang dilengkapi dalam telefon kelas andalan (flagship) terutamanya apabila ia memudahkan pelbagai tugas seperti pembelian dalam talian dan membuat mesyuarat secara video. Walau bagaimanapun, pengguna sudah pun sedia maklum bahawa ia selalunya dijual pada harga yang sangat mahal.

    Mujur sekali, telefon pintar Redmi Note 10 5G menawarkan pelbagai fungsi-fungsi andalan namun dijual dengan harga yang sangat mampu milik. Rekaan luarannya juga kecil dan ringan serta menampilkan gaya yang sangat cantik. Berikut adalah sebab kenapa Redmi Note 10 5G perlu menjadi telefon utama anda:

    Redmi Note 10 5G peneraju utama peranti kelas pertengahan

    Buat mereka di luar sana yang sedang mencari telefon pintar dengan harga mesra poket dan memiliki kemampuan capaian internet 5G, inilah modelnya.

    Walaupun peranti ini berada dalam kelas pertengahan, Redmi Note 10 5G menawarkan fungsi dan spesifikasi yang lebih baik berbanding model telefon pertengahan keluaran syarikat lain.

    Paparan visual yang amat lancar

    Redmi Note 10 5G dilengkapi skrin 90Hz berukuran 6.5 inci dengan fungsi AdoptiveSync DotDisplay yang memberikan paparan visual jelas dan lancar semasa anda menonton video, melayari media sosial mahupun ketika sedang bermain game.

    Buat penggemar filem dan game diluar sana, anda pasti akan sangat berpuas hati dengan Redmi Note 10 5G. Anda bakal bersedia dengan peranti bermutu tinggi yang mampu menyokong kelajuan internet 5G apabila ia disediakan dalam Malaysia kelak. Di samping itu, kadar skrin yang lancar juga akan meningkatkan pengalaman sewaktu menonton filem atau bermain game.

    Bateri tahan lama dan kamera 48MP

    Bukan itu sahaja, Redmi Note 10 5G turut dilengkapi kamera utama 48MP, kamera makro 2 MP dan sensor kedalaman 2MP, memudahkan sesiapa sahaja untuk mengambil gambar yang sangat cantik.

    Selain itu, peranti Redmi Note 10 5G ini juga memiliki bateri 5,000mAh dengan kemampuan pengecasan pantas 18W. Bateri ini boleh bertahan lebih daripada 10 jam dengan kegunaan minima tanpa tontonan video mahupun gaming.

    Dengan fungsi tambahan dwi-kad SIM dan AI Imaging, Redmi Note 10 5G merupakan peranti terbaik dengan harga mampu milik yang ada di pasaran.

    Redmi Note 10 5G didatangkan dengan memori sebanyak 8GB + 128GB dan hadir dalam empat warna yang menawan iaitu Chrome Silver, Graphite Gray, Nighttime Blue dan Aurora Green.

    Tambahan pula, Redmi Malaysia sedang menganjurkan promosi khas untuk telefon ini. Setiap pembelian Redmi Note 10 5G akan menerima baju-T Redmi Note 10 5G, Mi True Wireless Earbuds Basic dan waranti selama 6 bulan untuk skrin telefon.

    Layari laman Xiaomi Official Store di Lazada untuk maklumat lanjut tentang telefon ini. Bagi mereka yang ingin mencuba dahulu Redmi Note 10 5G, anda boleh singgah di mana-mana cawangan Mi Store di seluruh negara.

    Beritahu kami di Facebook jika anda berminat dengannya dan teruskan bersama Rakan Teknologi Utama Malaysia untuk berita teknologi terkini.

     

    Artikel Terkini

    Apple mengalih keluar WhatsApp dan Thread daripada App Store di China

    Menurut Reuters, Apple melaporkan bahawa Pentadbiran Ruang Siber China (CAC) meminta Apple untuk mengalih keluar aplikasi WhatsApp dan Threads daripada App Store...

    Nubia Neo 2 5G akan dilancar di Malaysia pada 22 April 2024

    ZTE Malaysia telah memberi petunjuk ketibaan telefon pintar gaming jarak pertengahan di halaman Facebook yang akan dilancarkan pada 22 April 2024. Telefon...

    Meta AI umum akan datang ke Facebook, WhatsApp, Messenger dan Instagram kelak

    Meta AI yang dibina dengan Meta Llama 3 kini tersedia untuk beberapa negara di luar AS tetapi Malaysia masih belum menerimanya...

    HUAWEI nova 12i dilancar di Malaysia: SD 680, kamera 108MP dan storan 256GB pada...

    HUAWEI memperkenalkan HUAWEI nova 12i di seluruh negara, tambahan terbaru kepada siri nova dengan reka bentuk anggun. Ia menampilkan reka bentuk Cincin...

    Sony menukar polistirena kepada biopolimer biodegradasi dalam bungkusan untuk pelihara alam

    Sony merupakan syarikat pertama dalam industri yang menghapuskan penggunaan bahan kusyen buih polistirena untuk TV besar melibatkan BRAVIA 9 dan TV LED...

    Artikel Berkaitan

    Ulasan / Featured