fbpx
More

    Samsung Galaxy Z Flip4 Bespoke Edition: Gaya Anda, Pilihan Anda!

    Sejak pelancaran Samsung Galaxy Z Flip4, selain menjadi telefon bimbit lipat mampu milik di Malaysia, reka bentuknya juga cukup popular di kalangan pengguna. Tetapi, tahukah anda? Samsung Galaxy Z Flip4 turut melancarkan Bespoke Edition membolehkan pengguna menyesuaikan warna belakang kegemaran mereka!

    Jadi apakah sebenarnya Samsung Galaxy Z Flip4 Bespoke Edition? Kami akan terangkan reka bentuk Bespoke Edition dan cara membelinya!

    Samsung Galaxy Bespoke Edition: Padanan warna percuma untuk anda pilih

    Apabila Samsung Galaxy Z Flip4 dilancarkan, Samsung turut mengeluarkan Edisi Bespoke dengan ciri menarik. Apakah Bespoke Edition? Bespoke Edition direka untuk memadankan grid atas dan bawah di bahagian belakang Galaxy Z Flip4 membolehkan pengguna memilih dua skema warna berbeza untuk menyerlahkan personaliti mereka.

    Pilihan warna grid atas dan bawah Bespoke Edition tidak terhad kepada warna asal rasmi. Pengguna boleh memilih kombinasi yang mereka inginkan di laman web rasmi mengikut warna yang mereka inginkan. Pada masa ini, laman web rasmi membenarkan pengguna memilih lebih daripada 30 kombinasi warna.

    Laman web rasmi sediakan pra-tonton untuk menggabungkan warna yang diingini 

    Di laman web rasmi Samsung Galaxy Z Flip4 Bespoke Edition, pengguna boleh pra-tonton kombinasi warna yang mereka inginkan. Seperti yang anda lihat, Samsung Galaxy Z Flip4 Bespoke Edition mempunyai tiga kedudukan untuk dipilih: Sempadan, bahagian atas dan bawah grid di bahagian belakang.

    Jika pengguna tidak pasti kombinasi warna yang mereka inginkan, laman tersebut turut menyediakan pilihan warna popular terkini untuk membantu semua orang membuat pilihan.

    Samsung Galaxy Z Flip4 Bespoke Edition kini secara rasminya berharga RM4,599. Selain perkhidmatan waranti skrin selama dua tahun, tiga gantian pelindung skrin percuma, terdapat juga Samsung Galaxy Watch4 Classic bernilai RM799 menjadikan ia sejumlah RM1,298 untuk anda dapatkan!

    Anda juga boleh dapatkan Samsung Galaxy Z Flip4 dan Galaxy Z Fold4 pada harga promosi dnegan menikmati potongan harga sebanyak RM400, Samsung Care+ Waranti Lanjutan 1 Tahun (bernilai sehingga RM599) dan tiga kali Penggantian Filem Pelindung sehingga 31 Jan 2023. Pengguna yang berminat boleh pergi ke laman web rasmi Samsung dan Samsung Experience Store untuk tahu lebih lanjut!

    Kongsi pendapat anda di Facebook kami dan teruskan bersama Rakan Teknologi Utama Malaysia untuk berita teknologi terkini. 

     

    Artikel Terkini

    Apple mengalih keluar WhatsApp dan Thread daripada App Store di China

    Menurut Reuters, Apple melaporkan bahawa Pentadbiran Ruang Siber China (CAC) meminta Apple untuk mengalih keluar aplikasi WhatsApp dan Threads daripada App Store...

    Nubia Neo 2 5G akan dilancar di Malaysia pada 22 April 2024

    ZTE Malaysia telah memberi petunjuk ketibaan telefon pintar gaming jarak pertengahan di halaman Facebook yang akan dilancarkan pada 22 April 2024. Telefon...

    Meta AI umum akan datang ke Facebook, WhatsApp, Messenger dan Instagram kelak

    Meta AI yang dibina dengan Meta Llama 3 kini tersedia untuk beberapa negara di luar AS tetapi Malaysia masih belum menerimanya...

    HUAWEI nova 12i dilancar di Malaysia: SD 680, kamera 108MP dan storan 256GB pada...

    HUAWEI memperkenalkan HUAWEI nova 12i di seluruh negara, tambahan terbaru kepada siri nova dengan reka bentuk anggun. Ia menampilkan reka bentuk Cincin...

    Sony menukar polistirena kepada biopolimer biodegradasi dalam bungkusan untuk pelihara alam

    Sony merupakan syarikat pertama dalam industri yang menghapuskan penggunaan bahan kusyen buih polistirena untuk TV besar melibatkan BRAVIA 9 dan TV LED...

    Artikel Berkaitan

    Ulasan / Featured

    X