fbpx
More

    Samsung M8 dan M7 dilancar di Malaysia: Monitor boleh laras dan resolusi UHD bermula RM2,238

    Samsung Malaysia Electronics malncarkan barisan Monitor Pintar baharunya, M8 dan M7 dalam warna Warm White (Nama Model: M80C dan M70C) mengikut gaya dan keperluan pengguna semasa menonton, bermain dan bekerja.

    Model M8 dan M7 adalah sangat nipis, berukuran 11.39mm sambio menampilkan corak tulang herring organik. Pendiri M8 boleh dilaraskan manakala skrin juga boleh berputar 90 darjah untuk mengurangkan keletihan menatal. M8 dan M7 hadir dengan resolusi UHD dengan kecerahan 400nit dan 300nit.

    Monitor Pintar M8 2023 telah menerima pelbagai peningkatan dan peningkatan ciri termasuk resolusi 4K, HDR 10+ dan kecerahan 400nit. Pengguna M8 boleh menikmati akses mudah ke Smart Hub untuk perkhidmatan seperti Prime Video, Netflix dan YouTube. Kedua-dua monitor juga menyokong liputan gamut warna sRGB sehingga 99% yang memberikan tontonan lebih baik.

    M8 mempunyai kamera SlimFit wayarles magnetik dan boleh tanggal serta menyokong resolusi FHD dan ciri persidangan video di mana pengguna boleh menyambung ke Google Meet dan aplikasi lain untuk keupayaan Auto Framing. Multi View juga telah dinaik taraf memberi akses Microsoft 365 dan aplikasi Penyemak Imbas dalam mod skrin penuh untuk mengurangkan pertukaran antara aplikasi.

    Monitor M8

    Untuk meningkatkan antara muka Monitor Pintar M8 & M7, fungsi kawalan tetikus dan papan kekunci telah ditambahkan pada kebanyakan aplikasi mengekalkan kawalan penuh termasuk Smart Things dan Smart Hub tanpa memerlukan alat kawalan jauh. Pengguna boleh mengawal semua peranti IoT hasil binaan Hab IoT di dalam yang menyokong Zigbee dan Thread.

    Selain itu, M8 dan M7 mempunyai pembantu suara binaan dalam seperti Bixby dan Amazon Alexa untuk mengawal monitor dengan arahan suara. Suara medan jauh juga disokong membolehkan pengguna bercakap terus ke monitor.

    Monitor M7

    Ciri Kandungan Saya (My Contents) memberi akses maklumat yang berguna dengan cepat. Apabila monitor berada dalam mod siap sedia dan mengesan telefon pintar berdaftar melalui Tenaga Rendah Bluetooth (BLE), skrin menyala dengan foto pengguna, cuaca dan banyak lagi. Monitor menyambung semula mod siap sedia apabila telefon pintar berada di luar julat.

    Sekiranya anda berminat, anda boleh dapatkan monitor ini bermula dari 28 Jun hingga 9 Julai 2023 dengan diskaun sehingga RM700. Pelanggan boleh menikmati diskaun tambahan 5% pada pembelian pertama mereka dengan penghantaran standard percuma dan memperoleh Mata Ganjaran Samsung apabila mereka membeli-belah hanya di Kedai Dalam Talian Samsung.

    ModelHarga Jualan Yang DisyorkanPromosi pelancaran
    32″ M8 Smart Monitor LS32CM801UEXXSRM3,588RM2,888
    32″ M7 Smart Monitor LS32CM701UEXXSRM2,788RM2,238

    Ketahui lebih lanjut mengenai monitor Samsung M8 dan M7 dengan klik pada nama model di sini. Kongsi pendapat anda di Facebook kami dan teruskan bersama Rakan Teknologi Utama Malaysia untuk berita teknologi terkini.

     

    Artikel Terkini

    Telefon pintar cipset Snapdragon 8 Gen 4 pertama dijangka dilancar pada pertengahan Oktober

    Qualcomm telah memelihara kerahsiaan mengenai butiran prosesor mudah alih flagship akan datang mereka, Snapdragon 8 Gen 4. Namun, kebocoran dan desas-desus telah...

    Audio ‘lossless’ oleh Spotify dikatakan hampir siap

    Elemen antara muka (UI) yang bocor membayangkan kemungkinan keluaran peringkat audio tanpa kerugian (lossless) Spotify yang telah lama ditunggu-tunggu, menunjukkan ia mungkin...

    Threads benarkan kawalan terhadap siapa yang boleh mengulas ‘post’ anda

    Threads memperkenalkan kawalan baru yang membenarkan pengguna menguruskan siapa yang boleh mengulas kenyataan mereka dengan matlamat untuk mewujudkan persekitaran yang lebih positif...

    Google Wallet perkenalkan senarai ‘Kaedah Pembayaran’ baharu

    Kemas kini terbaru kepada Google Wallet untuk Android memperkenalkan pendekatan yang lebih teratur dalam menguruskan kaedah pembayaran yang disimpan. Menu akaun kini...

    Jalan Sultan Ismail menjadi dua hala, kurangkan kesesakan lalu lintas

    Sekurang-kurangnya 20 anggota Polis Kuala Lumpur telah ditempatkan untuk mengawal lalu lintas susulan penukaran jalan satu hala kepada dua hala di Jalan...

    Artikel Berkaitan

    Ulasan / Featured

    X