fbpx
More

    Samsung Odyssey Neo G7 43″ dilancar: Monitor ‘gaming’ 144Hz dengan Mini-LED Kuantum pada RM3,699

    Samsung Malaysia Electronics melancarkan Odyssey Neo G7 iaitu model Mini-LED rata berukuran 43 inci memberikan resolusi 4K (3,840 x 2,160) dengan pensijilan VESA Display HDR600 dan HDR 10+. Ia membawa Teknologi Matriks Kuantum Samsung ke hadapan menggunakan Mini-LED Kuantum membolehkan kawalan ultra-halus dan tepat ke atas LED yang padat. 

    Ia menggunakan sambungan DisplayPort atau HDMI untuk menyambungkannya ke rig Gaming atau bertukar kepada HDMI 2.1 untuk bermain dengan konsol terbaharu mereka. Pilihan lain turut disediakan melalui WIFI/Bluetooth atau sambungkan pengawal untuk menikmati game awan (cloud) tanpa menggunakan konsol.

    Kadar penyegaran 144Hz dan masa tindak balas 1ms (MPRT) turut memberikan pergerakan tetikus yang tepat, mengekalkan game aksi yang sangat lancar melalui sokongan AMD FreeSync Premium Pro. Skrin Flex Move pula membolehkan pengguna melaraskan saiz skrin antara 43 dan 20 inci atau menggunakan Samsung Game Bar untuk menukar tetapan penting dengan cepat tanpa perlu meninggalkan game

    Pemain juga boleh melihat dan menukar FPS (Bingkai Sesaat), nisbah bidang, julat dinamik tinggi (HDR) dan kadar penyegaran berubah (VRR) atau melaraskan tetapan seperti nisbah skrin, masa tindak balas dan mod Gambar Permainan. Game Bar meletakkan pemain dalam kawalan tanpa kehilangan sebarang tindakan.

    Odyssey Neo G7 turut memberikan pengalaman yang boleh disesuaikan melalui Samsung Smart Hub dan Samsung Gaming Hub. Ini adalah platform penemuan penstriman game semua-dalam-satu yang membenarkan akses segera kepada game daripada rakan kongsi seperti Xbox dan NVIDIA GeForce NOW tanpa perlu muat turun atau keperluan ruang storan. 

    Di samping itu, pengguna juga boleh mendapatkan pengalaman TV pintar dengan aplikasi daripada rakan kongsi seperti Prime Video, Netflix dan YouTube melalui Samsung Smart Hub untuk menikmati pelbagai kandungan over-the-top (OTT) menggunakan sambungan Internet tanpa perlu boot PC mereka. atau menyambung ke peranti lain.

    Samsung Malaysia menawarkan penjimatan RM900 daripada harga runcit, RM4,599 apabila mereka membeli Odyssey Neo G7 43 inci mulai sekarang hingga 21 Mei 2023 dalam warna putih. Anda boleh menikmati gannjaran lima kali ganda dengan pembelian di kedai dalam talian Samsung.

    Kongsi pendapat anda di Facebook kami dan teruskan bersama Rakan Teknologi Utama Malaysia untuk berita teknologi terkini.

     

    Artikel Terkini

    HONOR Pad 9 5G dilancar di Malaysia: Tablet 12.1 inci dengan skrin 2.5K bermula...

    HONOR Malaysia telah melancarkan tabletnya yang terbaru iaitu HONOR Pad 9 5G. Sebagai tablet kelas pertengahan, ia dilengkapi skrin berukuran 12.1 inci...

    HONOR MagicBook X 16 2024 rasmi di Malaysia dengan Intel i5-12450H, skrin 16″ berharga...

    Selain telefon pintar dan tablet, komputer riba HONOR MagicBook X 16 2024 juga dilancarkan untuk pasaran Malaysia. Ia dilengkapi dengan pemproses Intel...

    Shopee lancarkan program Jaminan Tepat Masa untuk penghantaran barang bermula 6 Mei ini

    Shopee akan melancarkan inisiatif terbaharunya, program Jaminan Tepat Masa yang bertujuan untuk mengurangkan kebimbangan mengenai kebolehpercayaan penghantaran untuk pembeli dalam talian.

    Nothing Ear dan Ear (a) dilancar di Malaysia: Fon telinga wayarles lutsinar bermula RM479

    Nothing Malaysia telah memperkenalkan dua fon telinga wayarles baharu iaitu Nothing Ear dan Nothing Ear (a). Syarikat teknologi yang berpusat di London,...

    HONOR X7b 5G dilancar di Malaysia: Dimensity 6020, bateri 6,000mAh & kamera 108MP berharga...

    Memperkenalkan HONOR X7b 5G, telefon pintar yang berkuasa yang mentakrifkan semula prestasi mudah alih dan fotografi. Ia dilengkapi dengan RAM 16GB dan...

    Artikel Berkaitan

    Ulasan / Featured

    X